greiven Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Kebaben hos "Omar Kebab" i Torrevieja, Spania Lenke til kommentar
Mez Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen! Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg! Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Sorry, men de som skryter av kvaliteten / smaken på Bislett Kebab fremstår som kebabnoobs spør du meg. Man får maten fort og at det er billig og greier, men that's about it. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 Hvem klarer egentlig å spise en Jumbo på Sibylla?) Er en fyr i klassen min som har tatt en Jumbo + en liten kebab etterpå :\ Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen! Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg! Hvis det er den rett over veien Sats eller Elixia så har jeg smak den. Må si at den er drit god og veldig billig Lenke til kommentar
Mez Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Noen flere som syntes Bislett har tapt seg de siste 1-2 årene? Ikke misforstå, man blir mett og alt det der.. men det er ikke lenger den store opplevelsen! Noen som har prøvd kebaben hos Kebab Biten rett nord for Carl Berner? I det siste har jeg reist dit istedenfor Bislett på Linderud, smaker bra den også syntes jeg! Hvis det er den rett over veien Sats eller Elixia så har jeg smak den. Må si at den er drit god og veldig billig Stemmer det, ligger rett ved den selvbetjente bensinstasjonen der. Kan faktisk kjøpe kebab og sitte der og se på damene som trener om man er den typen! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Ikke smakt den sjøl, men er det virkelig veldig billig? Biten som ligger på Bislett f.eks er jo mye billigere? Lenke til kommentar
Mez Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Vet ikke om det er veldig billig, tenker ikke over det egentlig. Vet bare at den er helt grei på smak, og enkelt for meg å kjøre dit - både med tanke på avstand og parkering. Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) For dei som held til i området rundt Stavanger og Sandnes så kan eg på det sterkaste anbefale MÆF i Solakrossen! Eg har ikkje funne dei på nettet anna enn i denne gruppa på Facebook, men dei er lette å finne: Dei held til i ei kioskvogn som står rett ovanfor SnadderBUÅ. Dei har ein skala frå ein til sju for kor sterk kebaben skal vere, og eg prøvde nett den sterkaste (sju). Og den er sterk! Eg har smakt nok av såkalla "sterk" kebab som er så tam at det er såvidt ein kjenner smaken - det risikerer du ikkje hjå MÆF! Eg vil nok seie som ein kollega av meg, at viss du ikkje er van med sterk mat så bør du neppe prøve deg på noko som ligg på oversida av firetalet... Elles var beteninga triveleg, og råvarene verka friske og gode. Terningkast seks! Endret 18. november 2009 av Garegaupa Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Jafs på Oppsal, men kommer an på hvem som lager den :- ) Gatekjøkkenet i Einars Vei er også en slager, men kun når eieren lager kebaben. Dette er i Oslo Endret 19. november 2009 av Detectable Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Zargos kebab i bergen er god Lenke til kommentar
cool_water Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Campino i Moss har den beste kebaben etter min mening kebabtallerken dagen derpå, ingen over og ingen ved siden av :-) Lenke til kommentar
koots Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er litt fortvilet om dagen, da min favoritt kebabsjappe har fått ny eier, og da gjort om på kebaben som selges der. Har enda ikke funnet en verdig erstatter. Om noen har tips så bor jeg i Sandefjord Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hva med dronningen's som ligger rett ved Karl Johan? Den er veldig god. Undervurdert kebab mener jeg. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg har kommet frem til at den beste i Grenland er Grenland pizza & kebab. Nydelig! Værste, må være Balkan i Porsgrunn. Beste i Oslo, er Bislett Kebab House. Leste en artig omtale fra kebabguiden.net(?) på en i Oslo elns; "De selga den svin på den kjøt.Icke go.Men fin flise på golv.Stor problem med den lampe med den dor den blinka,kansje trenge ny,eller?Pris icke god.Må min familia jobba leng for penga til den dritt." Jeg lo så høyt. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Balkan Kebabhouse i Ski sentrum er best. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Vanlig eller kyllingkebab på New Winny i Oslo sentrum. Vanlig på Grytelokket i Oslo sentrum, Holtet eller Mortensrud. Lam shawarma på Marino Grill i Oslo sentrum. Lam shawarma på Smiley i Oslo sentrum. Endret 14. juni 2010 av PureChaos Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Vanlig på Grytelokket i Oslo sentrum Agreed! De bruker litt større kjøttstykker, men jeg bir bare beskjed om mindre og da blir den digg! Vanlig eller kyllingkebab på New Winny i Oslo sentrum. Skal prøves. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Høres bra ut. Og hvis du er veeeldig sulten så bestiller du megasuper! Det er heftige saker Så må du si mix til sausen. Sier du medium så får du kun mild, smaker ikke like bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå