Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ugh, tenkte jeg skulle teste ut City Grill som ligger vegg i vegg til Campino! Jeg går inn, jeg ser kun en kunde som sitter og spiser en burger. Jeg går bort til kassen, og der sitter det en fyr, på kne nede på gulvet og tar opp noe tomatsauslignende greier fra en _bøtte_ og legger det på noen pizzabunner som står i et slags rack. Jesus, tenkte jeg, og gikk ut omtrent like fort som jeg kom inn.

Jeg kommer aldri til å spise der, ikke f. :D

Lenke til kommentar
Ugh, tenkte jeg skulle teste ut City Grill som ligger vegg i vegg til Campino! Jeg går inn, jeg ser kun en kunde som sitter og spiser en burger. Jeg går bort til kassen, og der sitter det en fyr, på kne nede på gulvet og tar opp noe tomatsauslignende greier fra en _bøtte_ og legger det på noen pizzabunner som står i et slags rack. Jesus, tenkte jeg, og gikk ut omtrent like fort som jeg kom inn.

Du kommer nok ikke til å spise på 9/10 kebab og pizzasjapper hvis du ser hvor alt kommer fra :p

Lenke til kommentar

Du kommer nok ikke til å spise på 9/10 kebab og pizzasjapper hvis du ser hvor alt kommer fra :p

9/10 var vel å ta i litt, men jeg vet i hvert fall at på de stedene jeg har spist (campino,balkan, lysthuset osv) så er de seriøse. :p

Lenke til kommentar
Sibylla grillbar i Lillestrøm er digg!

Ugh....føler ikke for å handle babb fra en kiosk med et navn jeg forbinder med sykdom. Sibylla? "Sibyllaviruset har spredt seg, og kommer til å ramme landet kraftig".... ellers foretrekker jeg den midt-norske babben, nærmere bestemt babb-tallerken fra 1001 Natt i Trondheim. Virker som om babb er dyrere jo lengre nord man kommer i landet, men 1001 Natt har konge-babb, og er verdt spenna.

Lenke til kommentar
Dette har vært debattert på forumet flere ganger før. Likevel er det grunn til å slå et slag for Snappys på Bragernes i Drammen. Kjenner flere som bor i Oslo, og drar egen tur til Drammen for å få en Snappys-kebab! :yes:  Ellers er jeg enig i at Bislett kebab i Oslo har prima kebab. :)

Snappys er kos, ja, men den slår ikke Aladin i Kongsberg - kebaben der er virkelig best :wee:

Namnam. Er vel rundt femti for en liten en, men den er STOR, og ikkre bare på min målestokk (;

Kom å smak kebaben på campino i Moss dere! Kjenner folk fra Drammen og til og med ålesund som tok en dagstur til Moss bare for å spise der! eier all kebab lett

Lenke til kommentar
Kom å smak kebaben på campino i Moss dere! Kjenner folk fra Drammen og til og med ålesund som tok en dagstur til Moss bare for å spise der! eier all kebab lett

Du har tydeligvis ikke vært på Balkan i Ski? :)

Jeg har vært der, for all del god kebab i balkan. Men det når ikke opp til Campino, jeg og et par andre kompiser pleier å kjøre nå og da til Moss bare for kebaben. DET ER VERDT TUREN.

Lenke til kommentar

Noen som kan anbefale noe sted å få kjøpt skikkelig kebab i Trondheim? Den værste kebaben må jo være Jafs' rullekebab, ikke mye kebab over den. Enorme salatblader og ingen (eller veldig lite) hvitløksdressing.

Har Sesam god kebab? Har bare prøvd burgeren dems, og den var god :)

Lenke til kommentar

Nå har jeg testa Snappy's i Drammen. Ba om en sterk kebab, og den var jammen meg sterk også - ikke noe tull! Brennheit, saftig og stor kebab! :)

I Trondheim liker jeg Star og Oska best. Ellers er noen av sortene på 1001 Natt og Millenium ganske greie.

Lenke til kommentar

Herlig med god omtale av Moss her. :cool: Eneste ulempen med Campino er at de bruker svinekjøtt i kebaben. Eneste jeg har spist der er innbakt pizza. Ellers vil jeg fraråde å spise på Rosa Kebab, sjanse for å bli matforgifta (erfaring). Er noe muffens med kjøttet hans.

Hvis de bruker lammekjøtt hos Snappy's, vil jeg mer enn gjerne ta en tur dit.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...