Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er ikke like kul som han. :p

Tok meg en babb på verona i dag. Pitabrødet er hjemmelaget og er det beste jeg noen gang har smakt. Kjøttet er litt småtørt, men det handler mer om kvaliteten på kjøttet enn steking osv. Det kompanserer man bare med ekstra saus. Fin babb jeg vil gi 8/10 pga brødet, hjemmelaget saus (hvem har ikke det nå lenger) og minus pga kjøttet.

Lenke til kommentar
Altså Scotty, skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å få en kebabrull til 69kr (spise der)??

Jeg betalte over 100kr for en kebabrull med drikke i går :p

Med engang jeg kommer inn så merker de ansiktet mitt umiddelbart og spør med en gang om det skal være det vanlige. :)

..or not :D Hadde vært kult. Men jeg tenker på rull, ta med og uten drikke. Kjøpte i hvertfall for 69kr før der, og det er 69kr i drøbak nå som alltid.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

hvilke kebab sjapper er det i sandnes? vet om sandnes kebab, men er det noen andre og?

Edit: er det ikke en kebabsjappe på andre siden av veien med kinoen som heter ankara kebab eller noe sånn? er den god?

Endret av Markelure
Lenke til kommentar

hvilke kebab sjapper er det i sandnes? vet om sandnes kebab, men er det noen andre og?

Edit: er det ikke en kebabsjappe på andre siden av veien med kinoen som heter ankara kebab eller noe sånn? er den Dersom du tar bussen inn til Stavanger så kan du gå på Pappas Kebab som ligger rett ved byterminalen. Det er jo også Byens Beste, men jeg har ikke smakt der enda. men vet ikke ome det er noen andre i Sandnes dog (Selger de ikke kebab i gaten rett over kinoen?)

Lenke til kommentar

På Just in Time, hurtigmatstedet i underetasjen på nordbysenteret. Smaken er kanskje ikke den beste(SNappy's har den!) Men den er billig og UBER svær. Da mener jeg sånn seriøst sikkert 3 ganger større enn en average kebab.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...