Patrick de Maar Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her går det i vann. *vente på deng* Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Her går det i vann. *vente på deng* Vann er da et bra alternativ det. Men passer dog ikke så bra til kebab. Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Vann passer til alt. Til nød melk Lenke til kommentar
someOen Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Eg har berre ete to kebabar i heile mitt liv. ER EG UNORMAL? Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg har ikke spist én eneste kebab i mitt liv. Du er nok smertelig normal, someOen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Ingen kebaber? Da er du et ikke-menneske. To kebaber? Ganske nærme ikke-menneske da også. Nei, dere er nok ganske normale begge to. Er diverse ting jeg ikke har spist, som alle andre har. Men kebab spier jeg mye av. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Dagens middag. Stor kebabtallerken fra Roa Pizza & Grill. Fantastisk, fantastisk! ..og 1,5l Urge.. Endret 7. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Det så ganske digg ut. Langt til Roa dog. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva er denne rød sausen som mange har? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hva er denne rød sausen som mange har? Sry, men klarer ikke å unnlate å være sarkastisk her: Det er Blod. Selvsagt er det Kebab-Saus, og i de fleste sjapper er den røde-sausen den sterkeste (ikke i alle). Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er gjerne litt sterk saus. Oftest er det slik; bestiller man mild får man ikke rød saus, bestiller man medium får man litt, på sterk får man ekstra mye. osv.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Altså Scotty, skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å få en kebabrull til 69kr (spise der)?? Jeg betalte over 100kr for en kebabrull med drikke i går Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Du er ikke like kul som han. Tok meg en babb på verona i dag. Pitabrødet er hjemmelaget og er det beste jeg noen gang har smakt. Kjøttet er litt småtørt, men det handler mer om kvaliteten på kjøttet enn steking osv. Det kompanserer man bare med ekstra saus. Fin babb jeg vil gi 8/10 pga brødet, hjemmelaget saus (hvem har ikke det nå lenger) og minus pga kjøttet. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 Altså Scotty, skjønner fortsatt ikke hvordan du greier å få en kebabrull til 69kr (spise der)?? Jeg betalte over 100kr for en kebabrull med drikke i går Med engang jeg kommer inn så merker de ansiktet mitt umiddelbart og spør med en gang om det skal være det vanlige. ..or not Hadde vært kult. Men jeg tenker på rull, ta med og uten drikke. Kjøpte i hvertfall for 69kr før der, og det er 69kr i drøbak nå som alltid. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 "Før", vil det si sånn sirka 2.5år siden? Fordi da husker jeg at prisene var litt annerledes ^^ Kanskje folka gir litt forskjellige priser, alt ettersom tidspunkt og sånn. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 "Før", vil det si sånn sirka 2.5år siden? Fordi da husker jeg at prisene var litt annerledes ^^ Kanskje folka gir litt forskjellige priser, alt ettersom tidspunkt og sånn. Nei, tenker på rundt sommertider tidligst. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Nå har prisene steget på kebab king. Liten: 55, Stor: 70, XStor: 80, rull: 80.... Verdens undergang! Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) hvilke kebab sjapper er det i sandnes? vet om sandnes kebab, men er det noen andre og? Edit: er det ikke en kebabsjappe på andre siden av veien med kinoen som heter ankara kebab eller noe sånn? er den god? Endret 21. mai 2009 av Markelure Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 hvilke kebab sjapper er det i sandnes? vet om sandnes kebab, men er det noen andre og? Edit: er det ikke en kebabsjappe på andre siden av veien med kinoen som heter ankara kebab eller noe sånn? er den Dersom du tar bussen inn til Stavanger så kan du gå på Pappas Kebab som ligger rett ved byterminalen. Det er jo også Byens Beste, men jeg har ikke smakt der enda. men vet ikke ome det er noen andre i Sandnes dog (Selger de ikke kebab i gaten rett over kinoen?) Lenke til kommentar
akrozo Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 På Just in Time, hurtigmatstedet i underetasjen på nordbysenteret. Smaken er kanskje ikke den beste(SNappy's har den!) Men den er billig og UBER svær. Da mener jeg sånn seriøst sikkert 3 ganger større enn en average kebab. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå