Erik den Raude Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) asdasf Endret 5. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Tok et kjapt bilde av maten når jeg var på Balkan i Ski idag.. Elendig bilde, men det funker. Kebab Alexander 105 / 111,- Ventetid: 4-5 minutter! Vurdering: Helt sinnsykt digg som vanlig! Kjøttet, sausen.. alt er utmerket. Endret 5. februar 2009 av Scotty Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det ligner noe! Med brus i prisen? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det ligner noe! Med brus i prisen? Det husker jeg nesten ikke.. tror kanskje ikke det, men da får man brusen mye rimligere i hvertfall. Pleier forøvrig ikke å bestille Alexander hver gang da det blir litt dyrt, pleier å ta kebabrull til 69kr. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Tok et kjapt bilde av maten når jeg var på Balkan i Ski idag..Elendig bilde, men det funker. Kebab Alexander 105 / 111,- Ventetid: 4-5 minutter! Vurdering: Helt sinnsykt digg som vanlig! Kjøttet, sausen.. alt er utmerket. spiste der her om dagen selv.. Digg med alexander Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 det ligner noe! Med brus i prisen? Det husker jeg nesten ikke.. tror kanskje ikke det, men da får man brusen mye rimligere i hvertfall. Pleier forøvrig ikke å bestille Alexander hver gang da det blir litt dyrt, pleier å ta kebabrull til 69kr. Hvordan får du kebabrull til 69kr? Jeg kjøpte en for å ta med i går, og den kosta meg 75kr.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan får du kebabrull til 69kr? Jeg kjøpte en for å ta med i går, og den kosta meg 75kr.. Hm merkelig. Du tok uten drikke? Koster i hvertfall 69,- i drøbak, samt 69,- i ski sist jeg sjekket. Har prisen endret seg i ski? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Kebabpizzaen på Mega Pizza i Haugesund er best. Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvordan får du kebabrull til 69kr? Jeg kjøpte en for å ta med i går, og den kosta meg 75kr.. Hm merkelig. Du tok uten drikke? Koster i hvertfall 69,- i drøbak, samt 69,- i ski sist jeg sjekket. Har prisen endret seg i ski? Må sjekkes. Vet at kebabtallerken havner på ca 110kr m/drikke. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Jeg har aldri spist Kebab Alexander på Balkan før, kun kebabrull. Kebabrullen blir man ikke særlig mett av, og bestiller man med ekstra kjøtt er prisen stiv. Den smaker dog fortreffelig. Hva er forskjellen mellom de to smaksmessig? Endret 6. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Jeg holder en knapp på Grytelokket i Storgata. Mmmmm! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Grytelokket er ganske god ja, var der for et par dager siden. Har dog et par innvendinger. Kebabkjøttet er i altfor store biter, og de har i drøyt mye mais. Er god smak på sausen, men tror de har et eller annet spesielt krydder på kjøttet som jeg ikke helt har bestemt meg for om jeg er begeistret over eller ikke Spiser du mild, medium eller sterk? EDIT: Et par dager siden jeg var der, ikke et par diger som jeg først skrev. Endret 6. februar 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Sterk! Nå har det seg sånn at jeg setter pris på store kjøttbiter og mye mais da. Jeg synes grytelokket er helt knall! Synd de har fjerna Championbrusen fra hyllene. Den var fantastisk! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Tok et kjapt bilde av maten når jeg var på Balkan i Ski idag..Elendig bilde, men det funker. Kebab Alexander 105 / 111,- Ventetid: 4-5 minutter! Vurdering: Helt sinnsykt digg som vanlig! Kjøttet, sausen.. alt er utmerket. *pic* Ser at du har Urge, det er et must til kebab. Eventuelt kan Cola også funke. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Urge er et must ja. Støttes! Balkan i ski er vel den som smaker best i Område.. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Enig. Balkan i Drøbak er godt, men ikke like godt som i Ski.. Har nå en Alexander i bestilling som jeg henter om 10 min Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Enig. Balkan i Drøbak er godt, men ikke like godt som i Ski.. Har nå en Alexander i bestilling som jeg henter om 10 min grei i drøbak, men best i ski. Tar en tur på balkan ikveld jeg. Hjemmelaga spagetti bolognese nå, og kebab etterpå blir knall. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ser at du har Urge, det er et must til kebab. Eventuelt kan Cola også funke. Her går det kun i Cola! Men før sverga jeg til San Sao, utrolig synd at den forsvant. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ser at du har Urge, det er et must til kebab. Eventuelt kan Cola også funke. Her går det kun i Cola! Allways Coca-Cola her og! Endret 6. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå