sureup Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) haha hmm kanskje jeg tar turen bort. Er det hos alle avdelingene eller bare @ hegdehaugsveien? Endret 3. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Det er den nederste hvis du kommer fra Bislett Stadion. De har jo pussa opp og brukt en del tid, så det er et slags "Yay-glad-to-be-back"-tilbud. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Ok men gjelder tilbudet bare der? (regner med det) Endret 3. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, tror det blir ville tilstander. Får se om jeg orker Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Ok, det kan være dere er feilinformert. Idag fikk jeg høre at det var fra 5-7 og ikke 7-9. Jeg er dessverre ikke sikker, men det er tilbud idag uansett hva. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) I kveld? Kanskje ta turen bort da . Hjemmesiden: Kjære Kunde! Avdeling Hegdehaugsveien åpner igjen onsdag 4.2.09 kl 17.00. VI FEIRER ÅPNINGEN MED GRATIS KEBAB OG 0,8L DRIKKE FRA KL 17.00 - 19.00. I tillegg til utdeling av gratis menyer og 300 kopper gratis CHAQWA-kaffe, vil i også foreta trekning av premier! Endret 4. februar 2009 av chokke Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tror jeg dropper det. Må da bli sinnsykt mye mennesker? Jeg mener, det er jo ofte fullt der på den tiden til vanlig, så hvis det blir babb i dag tror jeg det blir New Winny. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha, det kommer nok til å bli overfylt der borte ja. Mange som liker kebab Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Spesielt gratis babb! Men betaler gledelig 50 kroner for å kunne spise en deilig kebab i fred og ro med en kamerat eller to. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Noen som har vært der borte eller gått forbi og sett hvordan det er der. Mange folk eller? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Imponerende oppmøte! Noen som var der? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Haha jeg gadd ikke, og nå er jeg veldig glad for det! Sykt mange lol! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Heldig de som fikk . Selv møtte jeg (heldigvis) ikke opp. Lurer på hvor mange kebaber som ble delt ut. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Utrolig at noen kommer 4 timer i forveien for å spare 50 spenn. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Utrolig at noen kommer 4 timer i forveien for å spare 50 spenn. Haha, ganske lattis det ja. Tror ikke jeg hadde giddet å stå i den køen for å spare 50 spenn liksom Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Nå må dere slappe av gutar! Det er jo snakk om 60 kronasjer! Gått opp i pris. Vanlig kebab med drikke koster 60, og stor med drikke koster 75! Men det de har gjort der borte er veldig stilig. Nå kommet to kasser, med egen "salat-avdeling" og egne stekeplater til hver kasse. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Var der idag jeg også. Fortsatt lange køer ut av lokalet, og alle menyene har gått opp med 10 kroner. Det virket faktisk ut som kebaben hadde krympet litt i størrelse også. Hørte til og med folk ble matforgifta av kebaben til Bislett igår, og siden det var mange av vennene mine som dro ditt var det lite varme ord jeg hørte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 skjønner ikke det bislett kebabb maset, den er jo ikke speiselt god.. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 skjønner ikke det bislett kebabb maset, den er jo ikke speiselt god.. Word. I min bok er den ganske jævlig egentlig. Men nå har jeg ikke spist den på en stund nettopp på grunn av det. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Syns den varierer en god del. Av og til er den som sureup sier, ganske jævlig. Andre ganger smaker den ganske så digg. De siste gangene jeg har vært der nå har det for det meste vært positivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå