Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Aldri smakt kebab med tomat, men liker det ikke så ser ingen grunn til å prøve Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tomat er helt greit, men foretrekker uten, men det er den jævla nedvanna Mais'n som provoserer meg. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kun mais, salat, kjøtt og saus? Nei, huff. Greit å ha litt variasjoner. Noen agurk-, tomat-og løkbiter gir deilig variasjon så lenge det ikke overdrives. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kun mais, salat, kjøtt og saus? Nei, huff. Greit å ha litt variasjoner. Noen agurk-, tomat-og løkbiter gir deilig variasjon så lenge det ikke overdrives. Noen som ikke har Løk i Babben? Det skal være standard. Salat+Løk+Kjøtt+Sterk Saus(!)+Agurk = Babb Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det var et retorisk spørsmål. Eller, det håper jeg i hvert fall, fordi du har allerede skrevet det for en halvtime sida. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kun mais, salat, kjøtt og saus? Nei, huff. Greit å ha litt variasjoner. Noen agurk-, tomat-og løkbiter gir deilig variasjon så lenge det ikke overdrives. Noen som ikke har Løk i Babben? Det skal være standard. Salat+Løk+Kjøtt+Sterk Saus(!)+Agurk = Babb Må ha med mais så er dn perfekt! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pita+kjøtt+salat+saus+mais(ikke noe imot å ikke ha det)=WIN KEBAB Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bedre med rullekebab enn et slapt pitabrød! Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bedre med rullekebab enn et slapt pitabrød! Om pitabrødet er slapt finner du deg et annet sted å spise. Easy as that. Bedre med rullekebab enn et slapt pitabrød! Om pitabrødet er slapt finner du deg et annet sted å spise. Easy as that. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pitabrødet skal jo være mykt . Og være gjennomtrukket eller fuktig med saus, mens en lar det være igjen litt fyll og så spiser en seg ned som en dessert. Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Alle vet at det er følgende ingredienser som skal til for at noe skal kunne kalls kebab: Gyroskjøtt (ikke farse eller lignende). Isbergsalat (grønn og krisp). Mais (gul og krisp, ikke våt). Rødløk (nam nam, men ikke i store mengder). Saus (gjerne sterk). Pitabrød (deilig og varmt). Selv er jeg ikke noe glad i tomat i babben, men for all del - whatever floats your boat. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Slik spiser jeg en La Paz-kebab: Først får jeg den servert (kebaben har 2-3 små lag med saus/fyll, hvor det øverste sauslaget er størst), popper saus-hinna og tar 1-3 gode munnfuller. Så blander jeg sausen med resten av fyllet, og spiser til halvparten av fyllet er igjen. Etter dette river jeg av den overflødige pitaen som går opp langs sidene med hendene, og litt til, og blander det med fyllet. Når kebaben nesten er ferdigspist er det bare en liten del av pitaen igjen underst, som er avslutningen. Kjenner at spyttkjertlene mine sørger for en god del vann i munnen nå, ja. Ca. 4-5 måneder til vi møtes igjen, kjære venn. Endret 2. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 La paz kebab Sausen hos dem er rimelig sterk. Medium er jo som sterk hos mange andre steder.. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Sureup: Angående Obersten. I dag er det Mester Grønn i lokalene Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 JEG HAR LYST PÅ KEBAB! Argh, må seriøst slutte å lese i denne tråden! Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg gir opp Bergen Kebab iallefall. Hver gang jeg handler der presiserer jeg at jeg ikke skal ha medium dressing, men én stripe sterk saus.. De tar på medium dressing hver gang.. herlighet... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Sureup: Angående Obersten. I dag er det Mester Grønn i lokalene Uffameg... :'( Jaja vi får bare glede oss over de kebabene vi fikk spist der før det stengte btw er new winnys faktisk så god som mange sier? Har faktisk aldri spist der før :o Kanskje jeg gjør d imorra? Endret 3. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Gratis kebab på Bislett Kebab mellom 7-9 (tror jeg det var) imorgen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hva? Noe slags jubileum? PS: Nydelig bilde -Shark-, kjente smaken i munnen. Sausen blir helt utrolig når man blander sterk og mild. Endret 3. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå