Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hmm. Åja, det er fortsatt ikke så ille. Og kebaben deres er jo driiiiiit god! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Wow idag ble det for første gang kebab middag på meg @ new beirut (har spist mange hundre kebab i pita der før). Og her er den: mhHhm den var god Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Den så fæl ut :> er du GAL!? xD Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kebab ser egentlig aldri bra ut på bilder. Kan hende den bab'en var god, men så ut på bildet som at det var overkill med saus og kjøtt. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Prøvde kebab for første gang i går(!). I like. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Så jo rett og slett helt j***** ut den der Er vel vanskelig å få til et delikat bilde av en kebab... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er korka, men det gjør meg ikke gal.. Hva faen er det røde der? Hva er de lange tingene øverst? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Haha seff så ser det ikke bra ut, men det ser DIGG ut. Det røde er sterk saus og det på toppen husker jeg ikke hva heter (liker det heller ikke) Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg trodde først det røde var tomat eller noe. Sterk saus = win Rullekebab = win Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 ja det ligger tomat under der Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tomat på kebab er ekkelt.. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Enig, kebab må være uten tomat. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Uff det er så sykt mange som spør om å ikke ha tomat på kebaben... Hvorfor? Det er jo salat og agurk? Har dere ikke tomat i salaten deres til andre måltider? Jeg ELSKER tomat på kebab!! Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, har ikke tomat i noe. Tomat er smaker vondt og har en utrolig ekkel konsistens... Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Nei, har ikke tomat i noe. Tomat er smaker vondt og har en utrolig ekkel konsistens... Da kan jeg forstå om du ikke liker tomat generelt Men jeg liker tomat og da liker jeg det seff også på kebaben Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Agurk og tomat skal IKKE være i kebaben. Bare kebab saus, kebab kjøtt, mais, salat og sterk saus + pita eller annet brød Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Dalia Kebab i Bergen! nydelig smak! ;D Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Spiser gjerne med agurk, men alltid uten løk og tomat. Ikke noe glad i det generelt, og synes det ødelegger for smaken. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pøh. Selv er jeg ikke noe fan av tomat, men gidder ikke be om uten på kebaben. Tomaten er uansett vanna ut, og mista all smak og overtatt saussmaken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå