Hotel Papa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ah faen, tror jeg blanda to sjapper. En av mine favoritter er den Beiruten som ligger ovenfor Eldorado. Men den som ligger hvis du går mot spektrum fra Youngstorget, var helt jævlig. Mener den het noe med Beirut, den også. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Ah faen, tror jeg blanda to sjapper. En av mine favoritter er den Beiruten som ligger ovenfor Eldorado. Men den som ligger hvis du går mot spektrum fra Youngstorget, var helt jævlig. Mener den het noe med Beirut, den også. Hehe new beirut er diggggg Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Faen, kan ikke fortsette å se i denne tråden, får så sinnsykt lyst på kebab.. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Haha, samme her. Spiste dog kebab i går, på Appetitte'n i Sarpsborg. Egentlig ble jeg litt skuffet. Bestilte "super-kebab", men ble jo knapt mett. Mye salat og lite kjøtt, ikke fikk man velge hvor sterk saus man vil ha heller. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah faen, tror jeg blanda to sjapper. En av mine favoritter er den Beiruten som ligger ovenfor Eldorado. Men den som ligger hvis du går mot spektrum fra Youngstorget, var helt jævlig. Mener den het noe med Beirut, den også. Hehe new beirut er diggggg Var også en som tidligere het Beirut, men nå heter Lett og Godt eller noe sånt, ligger @ byporten kjøpesenter. Og sureup: Så at du tidligere i tråden snakka om den gamle videosjappa i krysset på lambertseter, samme bygning som peppes. Det var Obersten som var navnet på sjappa, og hadde verdens beste kebab. Spiste der hele tiden! Alltid! Stengte fordi eieren åpna en nattklubb i stedet. Sinnsykt trist. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Ah faen, tror jeg blanda to sjapper. En av mine favoritter er den Beiruten som ligger ovenfor Eldorado. Men den som ligger hvis du går mot spektrum fra Youngstorget, var helt jævlig. Mener den het noe med Beirut, den også. Hehe new beirut er diggggg Var også en som tidligere het Beirut, men nå heter Lett og Godt eller noe sånt, ligger @ byporten kjøpesenter. Og sureup: Så at du tidligere i tråden snakka om den gamle videosjappa i krysset på lambertseter, samme bygning som peppes. Det var Obersten som var navnet på sjappa, og hadde verdens beste kebab. Spiste der hele tiden! Alltid! Stengte fordi eieren åpna en nattklubb i stedet. Sinnsykt trist. Jepp vet hvilken "beirut" du snakker om Jaaaaaa det var Obersten! HELT enig med deg! Beste kebaben jeg noensinne har smakt! Tok jævla mange sykkelturer oppom der og spiste, mmhhhhhmm blir våt i kjeften av å bare tenke på den! Var så jævla synd at den ble stengt Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kebaben på østlandet er mye bedre enn på vestlandet og i trøndelag. Gleder meg til jeg skal til oslo, da skal jeg spise bislett kebab Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det har åpnet Jafs gatekjøkken 2 meter ifra skolen, kebaben smaker hamburger.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hamburger er godt da ;o Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hamburger er godt da ;o Forestill deg en blanding av kebabkjøtt, og hamburgerdressing.. ikke godt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Åja..Da skjønner jeg. Faen, nå fikk ejg lyst på kebab Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvor rundt konsterpaléet (Bergen) har de den beste kebaben? Har som oftest lett etter den billigste, men nå vil jeg smake kvalitet Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Bare jeg som liker kebab burger? Synes kebab burgern på torget på levanger er strøken Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tok meg en kebabtelerken på minutten i Lillestrøm i dag. Ble skuffa egentlig. Den smakte mye bedre forrige gang som var dagen etter fest. Mer krydder på pomfriten og sterkere saus burde det ha vært. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Rullekebab på Snackbaren eller Brusenteret i Kongsvinger = Epic win! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kebaben hos New Winny i Oslo troner ganske høyt hos meg. Kjøttet er annerledes enn de fleste andre steder jeg har spist, og tror de blander sausen selv også. Men når du er der, så pass på og ikke bestill medium, da får du bare den milde sausen. Selv velger jeg mix, og får en perfekt blanding av den milde og sterke sausen, for den sterke er ganske så sterk. Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kebaben hos New Winny i Oslo troner ganske høyt hos meg. Kjøttet er annerledes enn de fleste andre steder jeg har spist, og tror de blander sausen selv også. Men når du er der, så pass på og ikke bestill medium, da får du bare den milde sausen. Selv velger jeg mix, og får en perfekt blanding av den milde og sterke sausen, for den sterke er ganske så sterk. Anbefales! Hvor i Oslo ligger det? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Pløens gate 4. Rett ved siden av And1 Basketballstore og utestedet Mono. Lenke til kommentar
Berga Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Bislett kebab er jo konge da. 50 spenn for bab og 0.7 brus er det vel det koster Endret 2. februar 2009 av fredda92 Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Er vel 0,8 liter. Men tror at Bislett har godt opp 5 eller 10 kroner i pris på alle menyer nå, de sier det er grunnet nye sukkeravgiften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå