sureup Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj, pommes frites(skriveleif) blandet i kebaben? Hva koster denne tallerkenen? Vanligvis mellom 80-95 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj, pommes frites(skriveleif) blandet i kebaben? Hva koster denne tallerkenen? Det er faktisk godt me pomfri i kebaben,vertfall den på Ekspressen ! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Jaok... Jeg syns pitabrødet er viktig! Og spesielt etter sausen har godgjort seg i brødet, så det blir mykt og digg:) Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men Norges Beste Kebab, Er Dalia Kebab i Bergen! rå på smak og rå på pris:) Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj, pommes frites(skriveleif) blandet i kebaben? Hva koster denne tallerkenen? Vanligvis mellom 80-95 Det koster 65 for medium, 85 for kjempestor. Den på bildet er medium. Vanlig kebabrull koster 60. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 lol billig. Alle kebabmiddager jeg spiser ligger på rundt 85kr Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hvordan er egentlig næringsinnholdet i en medium kebab? Er det veldig usunt? Kan ikke tenke meg at det er så ille egentlig, kanskje med unntak av sausen? Lenke til kommentar
Sono Juventino Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Bislet må jeg smake en dag, hører den får mye skryt. Lillestrøm minuttburger er også kjempegod! <{POST_SNAPBACK}> De fant larver i minutten.... Gadd liksom aldri å teste ut den, jeg... Bare litt ekstra proteiner spiser ofte på minutten og de har digg kebab der ja. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vil ikke tenke på det, spiser alt for mye... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Larver er da ingen hindring Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 hehe siden new beirut ikke var åpen til vanlig tid idag så ble det kebab på den ganske store "caféen" inne ved rema og clas ohlson. Har spist der et par ganger før, helt grei babb. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sist jeg var hos New Beirut kasta jeg babben etter et bare gaffler. Sausen var sur og det var noe som ikke stemte, mulig de har forbedret seg. Liker Beirut mye bedre da. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sist jeg var hos New Beirut kasta jeg babben etter et bare gaffler. Sausen var sur og det var noe som ikke stemte, mulig de har forbedret seg. Liker Beirut mye bedre da. haha har sikkert spist 300 ganger på new beirut og aldri fått en dårlig babb Smak og behag i guess Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Sist jeg var hos New Beirut kasta jeg babben etter et bare gaffler. Sausen var sur og det var noe som ikke stemte, mulig de har forbedret seg. Liker Beirut mye bedre da. haha har sikkert spist 300 ganger på new beirut og aldri fått en dårlig babb Smak og behag i guess Hvor ligger denne Beirut sjappa? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 "New beirut" ett ved eldorado, midt i den gata som går opp fra eldoradogata (torggata) til møllergata med datakjeden, digitalimpuls etc. Klikk her for kart Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har hørt om folk som har fått sykt rennaræv etter besøk på Beirut kebab^^ Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har hørt om folk som har fått sykt rennaræv etter besøk på Beirut kebab^^ beirut eller new beirut? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har hørt om folk som har fått sykt rennaræv etter besøk på Beirut kebab^^ beirut eller new beirut? Trodde det var samme greia. Tror nok det var beirut Lenke til kommentar
sureup Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har hørt om folk som har fått sykt rennaræv etter besøk på Beirut kebab^^ beirut eller new beirut? Trodde det var samme greia. Tror nok det var beirut k men de er to forskjellige... Jeg spiser som oftest på New Beirut som ligger ved eldorado (sjekk linken til kartet jeg la ut istad). Har ikke fått tatt bilde av den enda :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå