Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Ekspressen i Haugesund er den beste. Den smaker kebab i motsetning til bislett som smaker ingefær.

Morsom historie der i fra forresten. Stappfullt med folk, jeg bestiller den største kebaben de har. Etter et tygg kaster jeg hele kebaben i søppelet og spyr nesten. Den var syk dårlig!

Videoannonse
Annonse

Ahh etter mange forsøk på å spise hos 3venner på godlia så var det endelig åpent da vi var der idag! Vi tok kebabmiddag/kebabtallerken og den var helt grei :) En del å trekke ned på den røde sausen som hadde en salsa-aktig smak men ellers var det greit. Ett lite pluss for at vi fikk pita ved siden av ettersom han ene hadde feilaktig begynt å lage vanlig kebab i pita før vi påpekte dette rett etter at pitaene var stekt.

post-89714-1232993055_thumb.jpg

sry at jeg begynte å røre før jeg tok bilde ;)

Gjest Bruker-127711
Ahh etter mange forsøk på å spise hos 3venner på godlia så var det endelig åpent da vi var der idag! Vi tok kebabmiddag/kebabtallerken og den var helt grei :) En del å trekke ned på den røde sausen som hadde en salsa-aktig smak men ellers var det greit. Ett lite pluss for at vi fikk pita ved siden av ettersom han ene hadde feilaktig begynt å lage vanlig kebab i pita før vi påpekte dette rett etter at pitaene var stekt.

Enig, 3 Venner på godlia er knall. Hvor gammel er du, kanskje jeg kjenner deg.

Enig, 3 Venner på godlia er knall. Hvor gammel er du, kanskje jeg kjenner deg.

19, heter Steinar :p btw jeg bor ikke på godlia

Endret av sureup
Men er det tallerken?

Hvis ja: Får man ikke pitabrød/annet brød ved siden av?

Hvis nei: Hvor er pitabrød/annet brød?

Ja selvfølgelig så er de to siste "tallerken"? Og nei man pleier ikke å få pitabrød ved siden av

Pomfri får man sammen med tallerken, oftest blandet oppi babben (som man ser på bildene)

Endret av sureup

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...