RunarL Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Ekspressen i Haugesund er den beste. Den smaker kebab i motsetning til bislett som smaker ingefær. Morsom historie der i fra forresten. Stappfullt med folk, jeg bestiller den største kebaben de har. Etter et tygg kaster jeg hele kebaben i søppelet og spyr nesten. Den var syk dårlig! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 hahaha.. genilalt morsomt! Lenke til kommentar
Xviking Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Beste er bisleth kebab!! den slår alle ass! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Ahh etter mange forsøk på å spise hos 3venner på godlia så var det endelig åpent da vi var der idag! Vi tok kebabmiddag/kebabtallerken og den var helt grei En del å trekke ned på den røde sausen som hadde en salsa-aktig smak men ellers var det greit. Ett lite pluss for at vi fikk pita ved siden av ettersom han ene hadde feilaktig begynt å lage vanlig kebab i pita før vi påpekte dette rett etter at pitaene var stekt. sry at jeg begynte å røre før jeg tok bilde Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Meget spesielt med salsasaus:S Lenke til kommentar
sureup Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Hehe smakte som det. Om det var det eller ikke vet jeg ikke. Men kommer til å spise en vanlig babb der igjen en eller annen gang og da skal jeg se om jeg får det samme Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 26. januar 2009 Del Skrevet 26. januar 2009 Det der så ut som en eneste stor sørpe. Jeg tror ikke det er meningen at kebab skal se godt ut egentlig jeg Det er smaken som teller. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Kebab frå Ekspressen i Haugesund. Det er nok den beste nasjonale kebaben. Endret 27. januar 2009 av RunarL Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ihvertfall ganske store kjøttbiter, er de gjennomstekte? Ser god ut! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 har sikkert blitt nevnt tidligere, men uansett skal du ha god bab. Må du finne et skittent sted, der det ser helt forjævlig ut smaker kebaben godt enkelt og greit:) Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 For dere som bor i kristiansand så er det bare en sjappe som duger: Luga Grill Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ahh etter mange forsøk på å spise hos 3venner på godlia så var det endelig åpent da vi var der idag! Vi tok kebabmiddag/kebabtallerken og den var helt grei En del å trekke ned på den røde sausen som hadde en salsa-aktig smak men ellers var det greit. Ett lite pluss for at vi fikk pita ved siden av ettersom han ene hadde feilaktig begynt å lage vanlig kebab i pita før vi påpekte dette rett etter at pitaene var stekt. sry at jeg begynte å røre før jeg tok bilde Enig, 3 Venner på godlia er knall. Hvor gammel er du, kanskje jeg kjenner deg. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Ihvertfall ganske store kjøttbiter, er de gjennomstekte? Ser god ut! De er ikke store egentlig. De er bare lange å flate, slik som du får når du skjærer ned fra et kebab lår. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Yep, kan tenke meg at den ikke er så dum^^. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Ahh etter mange forsøk på å spise hos 3venner på godlia så var det endelig åpent da vi var der idag! Vi tok kebabmiddag/kebabtallerken og den var helt grei En del å trekke ned på den røde sausen som hadde en salsa-aktig smak men ellers var det greit. Ett lite pluss for at vi fikk pita ved siden av ettersom han ene hadde feilaktig begynt å lage vanlig kebab i pita før vi påpekte dette rett etter at pitaene var stekt. sry at jeg begynte å røre før jeg tok bilde Enig, 3 Venner på godlia er knall. Hvor gammel er du, kanskje jeg kjenner deg. 19, heter Steinar btw jeg bor ikke på godlia Endret 27. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Kebab frå Ekspressen i Haugesund. Det er nok den beste nasjonale kebaben. Pleier kjøpe Kebab når eg er der i Haugesund,den e sabla god!! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Men er det tallerken? Hvis ja: Får man ikke pitabrød/annet brød ved siden av? Hvis nei: Hvor er pitabrød/annet brød? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 På Ekspressen får ein pomfri når ein kjøpar tallerken Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 (endret) Men er det tallerken? Hvis ja: Får man ikke pitabrød/annet brød ved siden av? Hvis nei: Hvor er pitabrød/annet brød? Ja selvfølgelig så er de to siste "tallerken"? Og nei man pleier ikke å få pitabrød ved siden av Pomfri får man sammen med tallerken, oftest blandet oppi babben (som man ser på bildene) Endret 27. januar 2009 av sureup Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Oj, pommes frites(skriveleif) blandet i kebaben? Hva koster denne tallerkenen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå