Stoop kid Skrevet 19. desember 2008 Del Skrevet 19. desember 2008 I tillegg til å være uoriginal mainstream Bislett Oslo/Balkan Ski-fan, digger jeg La Paz-kebab på Kolbotn. Sausen er genial om man bestiller medium (sterk og svak saus blandet)! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Balkan i ski og la paz på kolboten er 2 gode kebaber. Men shobbys og saras i ski er heller ikke gærne! Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 21. desember 2008 Del Skrevet 21. desember 2008 Etter et besøk på Kebab-biten i Pilestredet kan jeg konstatere at kebaben er absolutt på høyde med Bislett Kebab. Hyggelig betjening som klarer å si mer enn "værsågod neste, mild medium sterk? drikke? cola sprite fanta?" Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Bislett kebab er ubegripelig oppskrytt. Heilt OK kebab, men that's it. Smaksmessig er det mange som er langt betre. Stort pluss for at du får mykje for pengane og at det går j*vlig fort der, though. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 24. desember 2008 Del Skrevet 24. desember 2008 Etter et besøk på Kebab-biten i Pilestredet kan jeg konstatere at kebaben er absolutt på høyde med Bislett Kebab. Hyggelig betjening som klarer å si mer enn "værsågod neste, mild medium sterk? drikke? cola sprite fanta?" Jeg er dessverre utrolig dårlig i adresser, men det er den som ligger litt nedenfor Bislett Kebab? Isåfall er jeg 100% enig. Har vært der en titalls ganger og jeg må ærlig innrømme at jeg blir kjent igjen av betjeningen hver gang jeg drar ditt. Juletilbudet gjorde kebaben veldig billig, men er der ikke like mye nå som før. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Balkan i ski og la paz på kolboten er 2 gode kebaber. Men shobbys og saras i ski er heller ikke gærne! lurer på om ikke det blir en tur innom en av de i ski om ikke lenge årets første lunsj Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Har desverre nyttårsforsett om å bruke mindre penger på kebab i år, blir tungt Kjenner ikke til kebabstedene i Oslo, men Tønsberg pizzas kebab er god og kebabking på Teie lager også god kebab. Endret 2. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 men Tønsberg pizzas kebab er god og kebabking på Teie lager også god kebab. Hvor hvor? Går på skole på Teie så hadde ikke gjort meg noe om jeg visste om en god kebabsjappe i nærheten. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vet du ikke hvor det er Det er på teietoppen motsatt side av for shell ved busstoppet Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Bislett Kebab House ved Linderud er god! Stor og fint der Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Balkan i Ski er konge som mange andre her sier. Syntes ikke La Paz på Kolbotn er noe særlig, grei til den prisen. Kjedelig at den har gått opp i pris da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vet du ikke hvor det er Det er på teietoppen motsatt side av for shell ved busstoppet Nei, visste visst ikke det ... Shell? Nå vet ikke jeg het hvor det ligger jeg, er kun kjent i området rundt Teie vgs jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Ved det ene lyskrysset på teie er det en shellstasjon. Tegning sier mer enn 40 ord: evt kan du bruke gulesider Endret 2. januar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Kebab House i Fredrikstad har kjempebra greier. Skikkelig kjøtt, friske grønnsaker og mye mat for pengene. 60 kroner for en kebab folk flest ikke klarer å spise opp - selv om de vil aldri så mye. Kebab-pizzaen er også utrolig god. Endring: Glemte å si at det er fryktelig koselig der, og alltid rent og pent. Endret 2. januar 2009 av phfjeld Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ser ut som om Kebabking ligger for langt unna skolen min til at jeg rekker dit i friminuttet hvertfall.. Men må prøve å spise der en dag jeg slutter tidlig elns Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Ja, eller bestille levereanse hvis dere er mange som er sultne. 33322216 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Hehe, ja, det skal jeg foreslå til mandagen! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 hehe selv er jeg kebab frelst og spiser oftest på new beirut kebab. Den er ikke sånn helt utrolig, men gjør jobben veldig bra og svikter meg aldri For variasjon spiser jeg på Grytelokket på krysset ved klemetsrud der de har en av de beste sausene! Før var favoritten den dvd sjappa som lå i et kryss på lambertseter (over brua fra "senteret"). Dessverre så ble den stengt for 2 år siden ellno, og akkurat nå vet jeg ikke hva som er der... Forøvrig så er bislett kebab nesten uspiselig for min del... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper at kebabindustrien en gang kollapser og at alle kebabsjapper forsvinner ut av Oslo. Dere må lære dere å like annen mat folkens Kebab er møkk. Kunne ikke vært mer lei av det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 Håper at kebabindustrien en gang kollapser og at alle kebabsjapper forsvinner ut av Oslo. Dere må lære dere å like annen mat folkens Kebab er møkk. Kunne ikke vært mer lei av det. Nei, lenge leve fårikål'n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå