Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter et besøk på Kebab-biten i Pilestredet kan jeg konstatere at kebaben er absolutt på høyde med Bislett Kebab. Hyggelig betjening som klarer å si mer enn "værsågod neste, mild medium sterk? drikke? cola sprite fanta?"

Jeg er dessverre utrolig dårlig i adresser, men det er den som ligger litt nedenfor Bislett Kebab? Isåfall er jeg 100% enig. Har vært der en titalls ganger og jeg må ærlig innrømme at jeg blir kjent igjen av betjeningen hver gang jeg drar ditt. Juletilbudet gjorde kebaben veldig billig, men er der ikke like mye nå som før.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kebab House i Fredrikstad har kjempebra greier. Skikkelig kjøtt, friske grønnsaker og mye mat for pengene. 60 kroner for en kebab folk flest ikke klarer å spise opp - selv om de vil aldri så mye. Kebab-pizzaen er også utrolig god.

Endring:

Glemte å si at det er fryktelig koselig der, og alltid rent og pent.

Endret av phfjeld
Lenke til kommentar

hehe selv er jeg kebab frelst og spiser oftest på new beirut kebab. Den er ikke sånn helt utrolig, men gjør jobben veldig bra og svikter meg aldri :)

For variasjon spiser jeg på Grytelokket på krysset ved klemetsrud der de har en av de beste sausene!

Før var favoritten den dvd sjappa som lå i et kryss på lambertseter (over brua fra "senteret"). Dessverre så ble den stengt for 2 år siden ellno, og akkurat nå vet jeg ikke hva som er der...

Forøvrig så er bislett kebab nesten uspiselig for min del...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...