РЦП-88 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Vel, uten drikke så koster de fleste babbene ca. 45 kr, ink. bislett kebab.... Og det er ikke rottekjøtt Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Spiste to kebaber i går på PizzaTaxi i Pedersgata (Stavanger), først en "normal", veldig god. Så bestilte jeg den sterke, og fy faen hvor sterk den var Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Sterkt er jo alltid godt da.. Bestiller alltid sterk eller ekstra sterk kebab, elsker at det svir i munnen Ble litt skuffet i går da, skulle ha ekstra sterk kebabtallerken fra Jafs, men neida, den var visst "bare" sterk. Savnet jalapeñosen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Lett og mett? utenfor Oslo s ved siden av Taxi plassen som er inni bygget, ikke dum den heller... Kebab Topp 10 i Oslo bare å ta på seg joggesko og begynne runden... Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 I HELVETE? Lett og mett? Er du gal mann. Huff Fortsatt ingen som har skjønt at det primært bare er to hovedleverandører av kebabkjøtt i Oslo. Dvs at dere stort sett spiser det samma kjøttet overalt. Jeg kjøpte meg rullekebab igår, tolv måneder etter at jeg sist kjøpte kebab. Det var en stor skuffelse. Jeg hadde jævlig lyst på det før jeg fikk satt tenna i den, men da ble jeg minnet på hvorfor jeg holder meg unna. Kebab smaker jo ihjelkrydret. Og det er altfor sterkt. Dere som tror dere tåler sterk mat pga kebab skjønner ikke begrepet bak "sterk". Faen as, skal aldri ha kebab igjen. Dessuten blir man jo ikke mett heller. Kjøttet fordamper jo i tarmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) hva er galt med den? synes den var helt grei, bare at sterk sausen samakte litt taco... det er ikke kjøttet som avgjør en kebab, det er i bund og grunn sausen. Endret 29. november 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jerusalem Kebab i Gamla Stan, Stockholm..... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 29. november 2008 Del Skrevet 29. november 2008 Jerusalem Kebab i Gamla Stan, Stockholm..... Også kan vi gå videre til Tyskland for å spise babb, for ikke å nevne Tyrkia Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jerusalem Kebab i Gamla Stan, Stockholm..... Også kan vi gå videre til Tyskland for å spise babb, for ikke å nevne Tyrkia He, he! Måtte bare nevne stedet. De hadde den suverent mest geniale, beste babben jeg har spist....ever!! Det er 16 år siden jeg spiste der sist, men plassen eksisterer fortsatt. Uansett så er det vel verdt en Stockholmstur alene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, skjønte den Apropo utlandsturer (pga Maten): KFC er definitivt den beste maten du kan få. Tenk at en fastfood rest. kan ha så voldelig god mat Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enig, KFC er den beste fastfoodkjeden noensinne. Banker kebab og hamburgersjapper ned i støvlene. Og forresten det er ikke kjøttet som avgjør en kebab, det er i bund og grunn sausen. Nei. Hvis du sier det til en hvilken som helst kokk vil det krible nedover ryggen på han. Og nei, de som lager kebab er ikke kokker. Er ikke kjøttet godt i en kjøttrett så er ikke maten god. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enig, KFC er den beste fastfoodkjeden noensinne. Banker kebab og hamburgersjapper ned i støvlene. "A Bucket Of Chicken Wings" Lenke til kommentar
-MK- Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Har en sjappe i Moss som heter Campino Er i Halden også, veldig god den. Skal på Campino i Moss i kveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Enig, KFC er den beste fastfoodkjeden noensinne. Banker kebab og hamburgersjapper ned i støvlene. Og forresten det er ikke kjøttet som avgjør en kebab, det er i bund og grunn sausen. Nei. Hvis du sier det til en hvilken som helst kokk vil det krible nedover ryggen på han. Og nei, de som lager kebab er ikke kokker. Er ikke kjøttet godt i en kjøttrett så er ikke maten god. ja, men kjøttet er likt over alt, ihvertfall farshe kjøttet, minimale forskjeller, derfor er det sausen som avgjør i dette tilfellet.. Lenke til kommentar
plastkniv Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 "Din Pizzagrill" og "Oska" i Trondheim har god kebab. Har også vært på Bislett KebabHouse, den var mildt sagt steingod. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Hehe, skjønte den Apropo utlandsturer (pga Maten): KFC er definitivt den beste maten du kan få. Tenk at en fastfood rest. kan ha så voldelig god mat Kjøpte en bøtte på KFC for noen måneder siden i Tyskland, uff så sterkt Lenke til kommentar
tobn Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 LS kebab i lillestrøm Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 (endret) Kjøpte en bøtte på KFC for noen måneder siden i Tyskland, uff så sterkt Det er jo det som gjør det så jævla digg Edit: LS Babb er bra, så jævla synd den ikke åpner før kl 15 30. 11 40 hadde vært perfekt da jeg kunne dratt ditt i friminutta Endret 30. november 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg nekter å spise kebab som koster under 50 spenn. Hvis den koster under 50 så smaker den enten shit, den gir meg eksplosiv diare eller så er det kjøtt av rotte eller katt. hahahhahaha Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. november 2008 Del Skrevet 30. november 2008 Jeg var en "nei-til-babb" person, helt til en kompiss lurte meg med på Ihlas (?) i Bergen. 35 kr for en bab, som du blir HELT mett av. Sinnsykt godt. Nå er jeg forelsket. Reiser en 2 timers tur til Bergen bare for en babb nå liksom. Billig og godt der vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå