Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I HELVETE? Lett og mett? Er du gal mann. Huff

Fortsatt ingen som har skjønt at det primært bare er to hovedleverandører av kebabkjøtt i Oslo. Dvs at dere stort sett spiser det samma kjøttet overalt.

Jeg kjøpte meg rullekebab igår, tolv måneder etter at jeg sist kjøpte kebab. Det var en stor skuffelse.

Jeg hadde jævlig lyst på det før jeg fikk satt tenna i den, men da ble jeg minnet på hvorfor jeg holder meg unna. Kebab smaker jo ihjelkrydret. Og det er altfor sterkt. Dere som tror dere tåler sterk mat pga kebab skjønner ikke begrepet bak "sterk". Faen as, skal aldri ha kebab igjen. Dessuten blir man jo ikke mett heller. Kjøttet fordamper jo i tarmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hva er galt med den? synes den var helt grei, bare at sterk sausen samakte litt taco...

det er ikke kjøttet som avgjør en kebab, det er i bund og grunn sausen.

Endret av Slettet+981234789
Lenke til kommentar
Jerusalem Kebab i Gamla Stan, Stockholm..... :)

Også kan vi gå videre til Tyskland for å spise babb, for ikke å nevne Tyrkia ;)

He, he!

Måtte bare nevne stedet. De hadde den suverent mest geniale, beste babben jeg har spist....ever!!

Det er 16 år siden jeg spiste der sist, men plassen eksisterer fortsatt. Uansett så er det vel verdt en Stockholmstur alene.

:)

Lenke til kommentar

Enig, KFC er den beste fastfoodkjeden noensinne. Banker kebab og hamburgersjapper ned i støvlene.

Og forresten

Nei. Hvis du sier det til en hvilken som helst kokk vil det krible nedover ryggen på han. Og nei, de som lager kebab er ikke kokker.

Er ikke kjøttet godt i en kjøttrett så er ikke maten god.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Enig, KFC er den beste fastfoodkjeden noensinne. Banker kebab og hamburgersjapper ned i støvlene.

Og forresten

Nei. Hvis du sier det til en hvilken som helst kokk vil det krible nedover ryggen på han. Og nei, de som lager kebab er ikke kokker.

Er ikke kjøttet godt i en kjøttrett så er ikke maten god.

ja, men kjøttet er likt over alt, ihvertfall farshe kjøttet, minimale forskjeller, derfor er det sausen som avgjør i dette tilfellet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...