Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I Bergen finner du haugen av kebabsjapper ved kinoene. (Magnus Barfot og konsertpaleet)

På Facil får du vel kebab helt nede i 35,- , byens billigste, om jeg ikke tar helt feil.

Hehe, nå er det som regel smaken som teller, har spist babb for 25 spenn inkludert drikke i Oslo, men den var elendig (merkelig nok :p). :)

Lenke til kommentar

Har en sjappe i Moss som heter Campino. Den har også blitt kåret til norges beste kebab for halvannet år siden. Kebab pizzaen er også noe å prøve hvis man turer innom der. De har også en sjappe i horten.

i ski har jeg prøvd 2 sjapper, den ene heter shobby's og den andre heter ski kebab og grill. Ganske bra begge to men litt dyre.

Lenke til kommentar
Har en sjappe i Moss som heter Campino. Den har også blitt kåret til norges beste kebab for halvannet år siden. Kebab pizzaen er også noe å prøve hvis man turer innom der. De har også en sjappe i horten.

i ski har jeg prøvd 2 sjapper, den ene heter shobby's og den andre heter ski kebab og grill. Ganske bra begge to men litt dyre.

Må jo prøve Balkan når du er i Ski da. Den er jo mye bedre enn Shobbys og ski kebab og grill.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
I Bergen finner du haugen av kebabsjapper ved kinoene. (Magnus Barfot og konsertpaleet)

På Facil får du vel kebab helt nede i 35,- , byens billigste, om jeg ikke tar helt feil.

Bergen Kebab ved teateret koster vel 30.- samme eier som Facil.

Synes selv at Dalia er den beste "billig-kebaben" og at Åsane Grill & Pizza er byens klart beste..:D

Endret av Slettet+oiasdf79
Lenke til kommentar

Må jo prøve Balkan når du er i Ski da. Den er jo mye bedre enn Shobbys og ski kebab og grill.

Alexander på balkan er digg kebab tallerken.. Jobber i ski så det blir mye kebab i det området veit jeg. Er endel inne i oslo også men da blir det som regel bislett. Har hvert innom grytelokket også men lenge siden nå, var fornøyd med den oxo..

Lenke til kommentar

Alexander på balkan er digg kebab tallerken.. Jobber i ski så det blir mye kebab i det området veit jeg. Er endel inne i oslo også men da blir det som regel bislett. Har hvert innom grytelokket også men lenge siden nå, var fornøyd med den oxo..

Ja, den er god! Men pizzaen på Balkan er også farlig god..!

Lenke til kommentar
Aiaiai, rullekebab på Balkan i Drøbak. Shit, den kebaben er i en klasse for seg selv. Jeg har aldri smakt noe i nærheten engang.

Her snakker vi ja! :) Som regel flere ganger i uka slår jeg på tråden, sier en medium rull og stikker for å hente :) Herligste kebaben jeg vet om.

Jeg tapte et veddemål i helgen, og må fortære en kebab før uken er over.

Hvor får man tak i den minst skadelige kebaben?

Hjelper jo å skrive hvor du bor da..

Lenke til kommentar

Beste kebaben jeg har vært borte i har de på Jafs i Holmestrand :D Kebaben på Snappys i Drammen var bare skuffende når jeg smakte den. Den som liksom skulle være verdt å kjøre fra Bergen til Drammen for (noen jeg også egentlig hadde gjort den dagen, hadde tatt toget Bergen - Drammen, men det var ikke bare for kebab da :p ).

Lenke til kommentar

Nå anbefaler jeg ikke Verona lenger gitt, makan til dritt. Har vell spist 10 babb fra dem i det siste, kanskje halvparten av dem har vært vellykka!

De dårlige har som regel altfor lite kjøtt (altfor mye salat og shitt) og ikke minst altfor lite saus (!). Og enkelte ganger får du til og med "Kebab-tallerken"-sausen (de har forskjellige sauser der). Jævla skuffende gitt :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...