Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ligger en i Bergen i Nygårdsgata, nerme den kirka, er ned i gata ovenfor bunnpris. De har skikkelig god kebab, eller hadde iallefall(kanskje nedlagt). Der fikk du en stor kebab for 59,- inkl. en halv liter drikke :)

Endret av Slettet-1ZSK0pUMX2
Lenke til kommentar
Fant forøverig en veldig bra kebabsjappe i Stavanger.

Taxi Pizza, ligger i pedersgata.

Koster 49,- kroner kebaben, uavhengig om det er rulle eller pita.

Smakte pita i dag, var kjempegodt.

Anbefales!

Eg prøvde denne i går, og han var temmeleg ålreit. Det same vil eg seie om Kebab House litt lenger borte i gata, Sofra Kebab House borte på Nytorget og den sjappa som ligg over Mix-kiosken nede ved Vågen som eg ikkje kjem i hug namnet på i farten. Eg har ete kebab på alle desse, og kjem nok til å gjere det fleire gongar.

Men eg må likevel seie at eg ikkje tykkjer det eg har fått av kebab her i området er på høgde med dei beste i Oslo. Der var det ofte større porsjonar, meir/betre saus og meir variert salat. For all del, eg skal ikkje klage, men akkurat på kebabfronten saknar eg å bu i Oslo... :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Fant forøverig en veldig bra kebabsjappe i Stavanger.

Taxi Pizza, ligger i pedersgata.

Koster 49,- kroner kebaben, uavhengig om det er rulle eller pita.

Smakte pita i dag, var kjempegodt.

Anbefales!

Skal prøves :) Husker i hvert fall at de har konge pizza. Føler noe av kebaben ellers i stavanger blir fyllt med for mye dritt (les: for mye grønt) og brødet ofte er hardt. Men Kairo Kebab har ganske gode rullekebaber ^^
Lenke til kommentar

Synes Bislett er veldig enten eller. Er du der på en god dag kan du få den beste kebaben du noensinne har smakt, er du der på en dårlig dag skulle du ønske du tok turen et annet sted.

Hadde de vært nærmere Aker Brygge (min vei inn til "sivilisasjonen") hadde jeg nok blitt stamkunde da, veldig god pris med drikke!

Personlig favoritt er uten tvil Dennis Kebab & Grill på Karl Johan (ikke den andre), det er ett eller annet med kjøttet der som gjør det så utrolig digg.

Lenke til kommentar

Når du går inn på Dennis Kebab må du legge merke til plakaten "Ali Dai liker også Dennis kebab", forså deretter å gå inn på Lennys kebab og se den samme plakaten, kun byttet navn (Mener det var de babb-sjappene ihvertfall) :)

Nå er jeg veldig enig med deg, men min konklusjon er egentlig: Jo flere folk jo dårligere babb (Logisk nok) :p

Lenke til kommentar
I Stavanger finner du den beste babben på "Drop In", den er relativt ukjent fordi den ligger litt avsides. Du finner den rett over veien fra brannstasjonen. De lager faktisk pitabrødene selv, og har meget bra kjøtt.

Har hørt mye bra om dem, men vennene mine som spiser betraktelig mer kebab enn meg foretrekker fortsatt Kebab City over denne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Spiste en kebab på Voss hin dagen (ikke spørr hvor på Voss, er ikke så kjent der), anbefales ikke. Kanskje fordi jeg er kresen, men hadde forventa en rød, god saus, så var det en annen hvit dressing-lignende saus istedet, og way too much salat i den. Så den anbfelaes ikke.

Lenke til kommentar
Spiste en kebab på Voss hin dagen (ikke spørr hvor på Voss, er ikke så kjent der), anbefales ikke. Kanskje fordi jeg er kresen, men hadde forventa en rød, god saus, så var det en annen hvit dressing-lignende saus istedet, og way too much salat i den. Så den anbfelaes ikke.

Tja, Verona på Skedsmokorset kan anbefales, de har hvit (Sterk!) saus, noe hvitløksdressing-aktig, evig digg. Lager Pitabrødet sjøl, Nice (!) dressing, digg kjøtt. Eneste som er bittelitt turn-off er at de enkelte ganger skjerer løken og salaten i så jævla svære biter, og du må si at du skal ha ekstra sterk saus og mye kjøtt for at det skal funke ;)

Hvit-dressing kan være jævla digg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...