РЦП-88 Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Hva syns folket om Balkan ved Akvariet i Drøbak? Er ingen Balkan ved akvariet i Drøbak, Balkan er like ved der bussene har sin snuplass, der ferja gikk før. Men er grei den, men kan varierere innimellom. Bestiller som regel alltid medium kebabrull, og en gang fikk jeg en råsterk rull, fikk faktisk tårer i øynene, så måtte kaste den etter at jeg var halvveis. Gangen etter, så prøvde jeg å bestille medium også, i håp om at den faktisk ble "medium", sa fra til fyren som var der, han beklaget. Men når jeg kom hjem og spiste så var den fortsatt noe sterkere enn det den var før. Så de siste par månedene har jeg bestilt mild, da denne er like god. Forøvrig så var det en ny fyr der for et par dager siden, og han lagde rullen mye bedre! Smakte helt utmerket. Bestilte tidligere i dag også, og da var det han gamle som var der igjen, kjøttet var litt overstekt og tørt nå. Så som sagt, det kan variere. Vil påstå at Balkan i Ski er noe bedre. Ja, det er selvfølgelig der jeg mener. Jeg vil gi den 6 av 10. Noe mer uggen i magen etterpå, enn vanlig, men veldig god! Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den jag lager selv på jobb (jobber på Tavernette, Kysten Rundt Gatekjøkken i Råde) Pleier å ha slik: Laluna brød, Salat, Papriks, Mais, Mild Kebab saus, Kebab Kjøtt fra stabburet, 3 skiver smeltet ost, Sterk Kebab saus. ^-^ DET er den beste^-^ Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den jag lager selv på jobb (jobber på Tavernette, Kysten Rundt Gatekjøkken i Råde) Pleier å ha slik: Laluna brød, Salat, Papriks, Mais, Mild Kebab saus, Kebab Kjøtt fra stabburet, 3 skiver smeltet ost, Sterk Kebab saus. ^-^ DET er den beste^-^ Virka som en litt fattig babb den der gitt Og Mais er som å banne i kjærka - smaker jo akkurat som erter jo, slik syrlig guffe inni seg. Og mild Babb saus Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Den jag lager selv på jobb (jobber på Tavernette, Kysten Rundt Gatekjøkken i Råde) Pleier å ha slik: Laluna brød, Salat, Papriks, Mais, Mild Kebab saus, Kebab Kjøtt fra stabburet, 3 skiver smeltet ost, Sterk Kebab saus. ^-^ DET er den beste^-^ Virka som en litt fattig babb den der gitt Og Mais er som å banne i kjærka - smaker jo akkurat som erter jo, slik syrlig guffe inni seg. Og mild Babb saus Mais er jo en vesentlig del i en kebab, uten mais blir jo det langt ifra det samme Enig, skal være sterk saus på...eller i noen tilfeller medium (Da skal den sterke sausen være som å spise lava) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Sterk saus - mandig mann Neida, men sterk saus må jeg ha, funker rett og slett ikke med Medium eller ihvertfall ikke mild. Og Mais, jeg liker det enkelt og greit ikke. Guffen syre som kommer ut, grøws. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og Mais, jeg liker det enkelt og greit ikke. Guffen syre som kommer ut, grøws. Guffen syre, det er smaken av mais...og vis det er noe syre, så er det kun vann med mais smak Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det som er mest fascinerende med å spise kebab er jo å se maisen være like hel etter du har fordøyd kebaben. Synes ikke medium kebab er noe særlig god, misliker sterk mat. Så pleier å bestille mild . Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Det som er mest fascinerende med å spise kebab er jo å se maisen være like hel etter du har fordøyd kebaben.Synes ikke medium kebab er noe særlig god, misliker sterk mat. Så pleier å bestille mild . Feiging Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Vi har ikke medium på jobben vi /: Men MERK: STERK KEBAB SAUS på toppen. pingler. må jo ha en blanding av begge da. MAIS ER MUST. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 Og Mais, jeg liker det enkelt og greit ikke. Guffen syre som kommer ut, grøws. Guffen syre, det er smaken av mais...og vis det er noe syre, så er det kun vann med mais smak Og vann smaker ikke no, og med en halv guffen syre ved siden av smaker'e høgg. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Sterk saus - mandig mann Neida, men sterk saus må jeg ha, funker rett og slett ikke med Medium eller ihvertfall ikke mild. Der er vi to!! Sterk saus er et must! Men tar gjerne en blanding av mild (hvit) og sterk (rød) saus. Har lenge vært på utkikk etter Oslos sterkeste kebab, før var det Dennis/Rosa Kebab i Rosenkrantz Gate, men den er nå lagt ned. Der kunne du nemlig, ved forespørsel få helt oppi "Extra hot chili sauce" med chilibiter i. Skikkelig sterk!! På balkan kebab i Pilsestredet får du, ved forespørsel litt afrikansk pepper (ligner på en liten paprika) kutta opp og strødd oppi kebaben... Sterkseste sakene jeg har smak. Tett i nese/tårekanaler/tarm? Prøv denne... Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Enig, Saff-Saff er ikke sterk nok. Der er minutten bedre. Men den beste kebaben får du 10 min utenfor byen. Fet Pizza Huset i en brakke på fetsund stasjon. Namnam. "Saf-Saf" (Sibylla) er god den, men brødet er vel typisk tørt og kjedelig. Men de satser vel på at de fleste kaster babben før de kommer til brødet (store porsjoner. Hvem klarer egentlig å spise en Jumbo på Sibylla?) Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Husker jeg bare på en babb sjappe i Oslo for litt siden, husker ikke hva den het, men jeg husker fortsatt plakaten hvor Ali dai (En kjent fotballspiller fra iran) står sammen med innhaveren fra babb-sjappa og smiler, mens Ali Dai visstnok sier "Ali Dai liker Lenny's kebab også". Så på torsdan så var jeg på ny tur til oslo, og så dønn samme plakat, bare med en annen Babbsjappe-innhaver Cop-paste all the way Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Hehe mye rart de finner på. På Dennis/Rosa kebab i rosenkrantz gate (nå lagt ned) Sto det menyskilt på utsiden. Den gikk ca sånn: Role kebab: 40 kr Kylling kebab Role 40 kr Donor kebab 45 kr Hamborger cheese 49 kr DONOR kebab??? Mener vel Döner kebab (håper jeg) Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Giallorossi, ingen mulighet for å finne ut hva den kebabsjappen heter? Ali Daei er en av mine store fotballhelter. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Giallorossi, ingen mulighet for å finne ut hva den kebabsjappen heter? Ali Daei er en av mine store fotballhelter. Hehe, jeg kom på det midt i innlegget mitt Den heter Lenny's Kebab, like ved Spektrum - rett over glassmagasinet (er de vel) Grei, babb, husker faktisk ikke så mye etter den byturen Den andre husker jeg ikke helt, men tror det var Dennis kebab den andre het. Edit: Ali Dai er rå jah, vi hadde en gærn Iraner i klassen - så du kan tenke deg han reagerte Endret 26. oktober 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Enig, Saff-Saff er ikke sterk nok. Der er minutten bedre. Men den beste kebaben får du 10 min utenfor byen. Fet Pizza Huset i en brakke på fetsund stasjon. Namnam. "Saf-Saf" (Sibylla) er god den, men brødet er vel typisk tørt og kjedelig. Men de satser vel på at de fleste kaster babben før de kommer til brødet (store porsjoner. Hvem klarer egentlig å spise en Jumbo på Sibylla?) Jeg. Jeg får sjekke ut Rosa eller Dennis, de hørtes bra ut. Liker en skikkelig sterk kebab. Nettopp flyttet til Oslo og er på jakt etter et stamsted. Bor i Storgata. Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Jeg får sjekke ut Rosa eller Dennis, de hørtes bra ut. Liker en skikkelig sterk kebab. Nettopp flyttet til Oslo og er på jakt etter et stamsted. Bor i Storgata. Merkelig det der. Bislet kebab stor med ekstra kjøtt går rett ned, mens Jumbo på sibbylla er det verre med. Rosa/Dennis har lagt ned, men be om ekstra sterk (afrikansk pepper) på Balkan i pilestredet. Endret 26. oktober 2008 av RCP-88 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Får sjekke ut Balkan da. Ikke veldig langt å gå, men litt for langt for at det er konfirtabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå