Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Saras Pizza på ski, Rullekebaben der er digg! koster vel rundt 50 -, men man blir mett :)

Ja, kebaben på saras er helt midt på treet.. Finnes bedre i ski, nr 1 er jo balkan, deretter shobby's!

Balkan?..

Tror han mener det ja, men hvor ligger "Shobby's"?

Ja Balkan pizza og kebabhouse heter det vel.

Stemmer for balkan kebab

Shobbys shappa ligger opp nordbyveien, altså forbi skeidar og videre oppover.

Stemmer for Shobbys

Og ikke nevn Bislett.

Why, synes du den ikke er god? :dontgetit:

Bislett er jo bare kjøtt, gjerne dårlig oppkutta kjøtt med svidde kanter.

Eller så var jeg veldig fornøyd med den på Godlia, 3 venner (nevnt før mange ganger), men de har utvidet seg til å bli større, og dermed mindre god.

Ellers så har du den over Trafikanten, den er overraskende god om du ser bort ifra alle knarkerne utenfor.

Hvor på Ski finnes denne Balkan? Snakker vi om Ski utenfor Oslo? Isåfall, jeg vet hvor Ski sentrum er, hvor kjører en derifra?

Balkan ligger midt i ski. Ligger i en av gatene som går paralellt med den nye delen av storsenteret. Bedre forklaring er tvers ovenfor varemotaket til nye delen av senteret. Eller tvers ovenfor Egon restauranten.

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er to babbsjapper som holdes høyt her...

Kjapp babb: Bislett Kebab. Du rekker så vidt å si hva du skal ha før du sitter og spiser. Og det er VELDIG mye mat for pengene, og veldig bra råvarer og kjøtt. Men, hvis du bestiller kebabmiddag blir pommes fritesen fort bløt og vassen.

God babb (god tid): Balkan Kebab (også i Pilestredet, rett ved siden av Bislett Kebab)

Veldig godt pitabrød (jeg tror de baker det selv). Veldig gode råvarer. Litt annerledes kjøtt, men veldig godt det også. Rullekebaben er også veldig god. Pluss for mange sitteplasser, men de får minus for Pepsi...

Ellers kan jeg nevne:

-Kebab-Biten i Pilestredet, der får du en babb for 25 kr, og det er type "kjapp babb"

-Cafe Terian (vis a vis Eldorado Kino, ved Clas Ohlson) var god en gang i tia, men lenge siden jeg har vært der nå. Lang ventetid.

-Sibylla (ikke la navnet skremme deg), på torget i Lillestrøm, MEGA proporsjoner, utrolig rask service. Tror aldri jeg har klart å spise en hel, blir alltid mett før jeg kommer til salaten.

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar

Shit, Ut ifra denne testen så har Minuttburger i Lillestrøm god Babb, Bullshit. Den hadde kanskje vært god viss den hadde kosta 30 spenn. Eneste grunnen til at alle fra Skedsmo kjøper der er pga at de alltid har en babb klar ;)

Edit: Lol, det er en bullshit test, "skårer grill og kebab" fikk 44 poeng. I en rassia der en gang fant dem spærm i babben til folk - sykt!

Btw: Hvis jeg har forstått riktig: Ligger balkan Babb i Oslo også, og ved siden av Bislett babb?

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar
Btw: Hvis jeg har forstått riktig: Ligger balkan Babb i Oslo også, og ved siden av Bislett babb?

Kart

Bislett kebab ligger på hjørnet av Pilestredet 51, mens Bislett kebab ligger på hjørnet av Mauritz Hansens gate 5, mot pilestredet.

Altså, inngangene ligger tvers over gata fra hverandre. :)

I tillegg har du Bislett kebab i hegdehaugsveien, litt lenger ned, samt Kebab biten nedenfor der igjen...

Tett mellom babbsjappene ? Ja....

Endret av RCP-88
Lenke til kommentar
Minutten er Lillestrøms beste kebab, og ligger høyt på listen av god grunn.

Wtf mæn? De har jo bare en helt random babb sjappe, lager ikke no selv engang.

neh, i lillestrøm så er det nok bare LS og Verona som har God (!) babb. ;)

Jeg har bodd rett i nærheten i 22 år, og kun spist på LS èn gang. Det fristet nemlig ikke til gjentagelse.

Lenke til kommentar
Kart

Bislett kebab ligger på hjørnet av Pilestredet 51, mens Bislett kebab ligger på hjørnet av Mauritz Hansens gate 5, mot pilestredet.

Altså, inngangene ligger tvers over gata fra hverandre. :)

I tillegg har du Bislett kebab i hegdehaugsveien, litt lenger ned, samt Kebab biten nedenfor der igjen...

Tett mellom babbsjappene ? Ja....

Heftig! Da blir'e Oslo til helja ;)

Lenke til kommentar
Hva syns folket om Balkan ved Akvariet i Drøbak?

Er ingen Balkan ved akvariet i Drøbak, Balkan er like ved der bussene har sin snuplass, der ferja gikk før. Men er grei den, men kan varierere innimellom. Bestiller som regel alltid medium kebabrull, og en gang fikk jeg en råsterk rull, fikk faktisk tårer i øynene, så måtte kaste den etter at jeg var halvveis. Gangen etter, så prøvde jeg å bestille medium også, i håp om at den faktisk ble "medium", sa fra til fyren som var der, han beklaget. Men når jeg kom hjem og spiste så var den fortsatt noe sterkere enn det den var før. Så de siste par månedene har jeg bestilt mild, da denne er like god. Forøvrig så var det en ny fyr der for et par dager siden, og han lagde rullen mye bedre! Smakte helt utmerket. Bestilte tidligere i dag også, og da var det han gamle som var der igjen, kjøttet var litt overstekt og tørt nå. Så som sagt, det kan variere. Vil påstå at Balkan i Ski er noe bedre.

Lenke til kommentar
Jeg har bodd rett i nærheten i 22 år, og kun spist på LS èn gang. Det fristet nemlig ikke til gjentagelse.

Det forteller bare at smaksganene dine har dødd ut, You have been to old man :p

Hvis du ikke liker babben på LS, så er det kun pga sausen, og pga den lille kanel smaken. ;)

Altså, jeg liker kebabben der. Men det finnes flere sjapper like i nærheten som er mye bedre. Det værste med LS er størrelsen, den er veldig liten.

Lenke til kommentar
Altså, jeg liker kebabben der. Men det finnes flere sjapper like i nærheten som er mye bedre. Det værste med LS er størrelsen, den er veldig liten.

Sjapper som? Saff-saff?

Saffy har grei babb, men utrolig kjipt brød, og sterk sausen er ikke sterk nok for min del.

Må ha sterk babb, man blir rensa i kroppen av det :p

Lenke til kommentar
Enig, Saff-Saff er ikke sterk nok. Der er minutten bedre.

Men den beste kebaben får du 10 min utenfor byen. Fet Pizza Huset i en brakke på fetsund stasjon. Namnam.

Hmm, den har jeg aldri smakt før og har heller aldri vært der.

Minuttet gir en grei babb, men ikke noe mer enn grei. Det er liksom ikke noe spesielt med den babben. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...