Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Og ikke nevn Bislett.

Why, synes du den ikke er god? :dontgetit:

Bislett er jo bare kjøtt, gjerne dårlig oppkutta kjøtt med svidde kanter.

Eller så var jeg veldig fornøyd med den på Godlia, 3 venner (nevnt før mange ganger), men de har utvidet seg til å bli større, og dermed mindre god.

Ellers så har du den over Trafikanten, den er overraskende god om du ser bort ifra alle knarkerne utenfor.

Hvor på Ski finnes denne Balkan? Snakker vi om Ski utenfor Oslo? Isåfall, jeg vet hvor Ski sentrum er, hvor kjører en derifra?

Lenke til kommentar
Og ikke nevn Bislett.

Why, synes du den ikke er god? :dontgetit:

Bislett er jo bare kjøtt, gjerne dårlig oppkutta kjøtt med svidde kanter.

Du er svidd :p (Kødda).

Må si meg uenig, Bislett eier, men jeg har fått noen dårlige babber innimellom, enkelte ganger litt småslapp saus osv. :(

Men overal, så er det den beste babben (Ved siden av Verona og LS i lillestrøm) :)

Lenke til kommentar

Må si meg uenig, Bislett eier, men jeg har fått noen dårlige babber innimellom, enkelte ganger litt småslapp saus osv. :(

Men overal, så er det den beste babben (Ved siden av Verona og LS i lillestrøm) :)

Hver eneste gang jeg spiser på Bislett så blir jeg skuffa. Det er rett og slett for populært at (ihvertfall ikke jeg) du får følelsen av at her serveres du. Brødet og kjøttet blir stekt til deg.

Svindlebabb langs Karl Johan en natt er også fantastisk god, like ved Burger King, med fire størrelser eller noe :) .

Ellers så fraråder jeg alle å spise på en sjappe ved Skullerud, sausen er rennende med harde klumper :nei: . Ellers så har Bogerud ganske god kebab :) .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Hver eneste gang jeg spiser på Bislett så blir jeg skuffa. Det er rett og slett for populært at (ihvertfall ikke jeg) du får følelsen av at her serveres du. Brødet og kjøttet blir stekt til deg.

Hehe, da har du ikke spist på Minuttet i Lillestrøm, som navnet tilsier så lager de babber i forveien før kundene kommer, noen ganger har faktisk babben vært kald, og den babben er nokså slapp fra før av, har måtte tatt tilbake babben min et par ganger, og mekka ny. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789
Prøvde nylig kebabsjappa ved siden av torggata bad i Oslo. Der lager de brødene (rullekebab) selv og bruker ekte kjøtt, ikke farse.

Hva het sjappa?

Ørjan...

Milano Grill.

forøverig har vi en god farse babb lengere ned oven for Elderado, New Beirut Babb,

og ved siden av Elderado, bra rulle babb der...

Lenke til kommentar
Jeg bor i Halden, og de beste utvalgene er definitivt Lunchbaren og Campino. Fra Campino har jeg bare prøvd Kebabpizza, men.

HAHA..Det jeg skulle skrive å. Kebaben er best på Lunchbaren syns jeg, men kebabpizzaen på Campino er sååå god.

Kult å se noen ekte Haldensere her ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...