Scotty Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker ikke kebab sjappene i Oslo...Så mye skitt osv. Full av fordommer. Rett om de fleste, men det finnes nok noen perler ja. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Såklart finnes det pærler blant dem Og slik som mattilsynet raida alt dem så i fjor bør det vel ha blitt bedre. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Minutten i Lillestrøm har iallefall hatt sine "flaws" Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Bry seg? Det skal ut igjen uansett. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Så lenge det smaker digg, og man ikke blir sjuk, så er det mye som skal til før jeg ikke spiser Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Den tida då eg heldt til i Oslo var eg mykje innom Kebab Biten på Rosenhoff. Veldig god kebab, og store porsjonar til grei pris. Av andre plassar i Oslo var eg innom Ibsen grill Kafe (det var skjeldan eg var innom her, men eg meiner å hugse at dei hadde veldig god kebab dei og), samt ei sjappe nede ved Blitzhuset (denne hugsar eg ikkje namnet på, men den kebaben dei hadde der var noko av det beste eg har smaka ). I Ålesund hugsar eg dei hadde veldig god rullekebab på Kebab House. Her i Stavangerområdet er eg ikkje så godt kjend med tilboda enno, men eg har diverre ikkje blitt særleg imponert over dei to plassane eg har vore innom så langt (Sandnes Kebab og Ahmad Kebab). Eg får halde fram med leitinga (og kanskje nokon her i denne tråden har nokon gode tips). Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Minutten i Lillestrøm har iallefall hatt sine "flaws" Trur nok ikke akuratt minutten er no verre enn andre steder. Og de har fremdeles byens beste kebab, så jeg spiser der uten å nøle. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Minutten i Lillestrøm har iallefall hatt sine "flaws" Og de har fremdeles byens beste kebab, så jeg spiser der uten å nøle. Bra vi er enig om en ting Lenke til kommentar
siemensboy Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Snappys i Drammen, Kjempe bra kebab, tar 90% av tilfellene tar det mellom 10sek og 1 min å få den. Koster fra 50kr og stor koster 65kr Lenke til kommentar
westli Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Den beste kebaben får du garantert på Balkan! Den koster 60 kroner, litt mye, men er i tilegg veldig stor:D I tillegg så er Balkan en skikkelig kjede, og ikke noe jalla-gatekjøkken. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Balkan har alltid god kebab, synes jeg. Kjøttet er fint og det ser alltid rent og pent ut der. Men det er for mye saus, og den blir fort grisete. Kan si man blir lei av hvitløkssmaken etter en halvspist tallerken. Den beste kebaben jeg har fått sentralt i Oslo dog, er på den tyrkiske restauranten/gatekjøkkenet på Jernbanetorget. Prisen for en mix grill tallerken med lammekjøtt, kylling og oksekjøtt grillet, servert med ris, stekte tomater og salat er rundt 100,- så vidt jeg vet, og man blir mett. Men skal man ha ekte kebab er det bare en ting å gjøre - dra til Persia Restaurant på Røa. Iransk kebab på spyd servert med deilig basmatiris. Tilnærmet orgasmisk. Servicen er så som så, men det duger. Lenke til kommentar
westli Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Be om Kebab med litt mindre saus? :] Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Balkan er og blir definitivt den beste Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 Prøvde nylig kebabsjappa ved siden av torggata bad i Oslo. Der lager de brødene (rullekebab) selv og bruker ekte kjøtt, ikke farse. Tror det til og med var lam. Var godt, men fortsatt har ingenting overgått Campinos Pizza i Halden. Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Saltinn i Saltnes i Råde i Østfold. Yuss... Driiit god. kom kom alle barn. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Beste kebaben er på sesam i Trondeheim. Prøv den. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Meg og en kamerat tok en tur innom peisestuen i bergen sentrum for noen år siden.. vi snudde i døra da vi så kebabmannen klø seg nedentil uten å vaske seg på hendene. :S vel, vi fikk hos en god latter da.. ikke overaskende, men peisestuen ble nedlagt mest trolig pga dårlig hygiene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Beste kebaben er på sesam i Trondeheim. Prøv den. Trondheim er en vakker by ofte, men kan dessverre ikke kebab. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Testa Bislett Kebab House i Pilestredet her om dagen. Grisebillig (50 m/diger brus), sinnssykt mye kjøtt, rask service, men babben var neimen ikke mye å skryte av. Sur, gammel kinakål og ellers ganske standard, og dette skulle liksom være Norges beste? Njet, holder en knapp på Marken i Bergen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå