svinepelz Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Et glass med vin er jo sunt "Et glass med vin og fett" skulle nok være "et vinglass fullt av fett", noe som er mindre sunt enn et glass vin (og fett) :-) Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Et vinglass med fett er jo sunt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som vet om noen goder plasser i Kristiansand? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Leste i VG at en kebab tilsvarer et glass med vin og fett. Feil. Et vinglass med fett, ikke et glass med vin og fett Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 dere sier kebab kjøttet.. men det er egentlig ikke kjøtt? det er ikke lov å kalle MUK for kjøtt, og MUK blandingen blir stekt i mange titalls minutter på de værste stedene. (har vært borti muk som har ligget flere timer.. det er rett og slett ekkelt) problemet med Bislett kebab er at de steker så usannsynlig mye muk på en gang, det blir rett og slett "kokt". kjøttet smaker derfor vått og kjedelig. grunnen til at folk syntes bislett kebaben er godt er selvfølgelig dressingen, den er MEGET god selv har jeg ikke spist vanlig kebab på 2 år, rett og slett fordi "kjøttet" ikke er kjøtt. jeg lever i god tro ang kylling, men vet vel innerst inne at det også er MUK... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 MUK er jo samme kjøttet... Bare at det henger med litt benmarg og snacks Lenke til kommentar
**dp** Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 MUK er jo samme kjøttet... Bare at det henger med litt benmarg og snacks samme kjøttet faktisk.. hehe, det er restene til restene som blir tatt med. Blir litt det samme som smuler av brød. du spiser smulekjøtt Lenke til kommentar
Essem Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Ja, smuler er jo det samme brødet. Lenke til kommentar
Choloz Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 I københavn spiste jeg en sterk, vidunderlig kebab. Har desverre ikke nærmere info, men eierne kom ikke fra Danmark! Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Husker jeg spiste "Norsk kebab" i haugesund engang, æsj det kjøttet smakte dritt. Men liker selv kebaben fra LS i lillestrøm Lenke til kommentar
FrilanserBob Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Supergrill i Asker har megadigg kebab! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Supergrill i Asker har megadigg kebab! Støtter deg der, bare synd de flyttet den fra sentrum bort til Solvang. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Svingen Pizzeria på Askøy utenfor Bergen. Har aldri i mitt liv smakt bedre kebab enn det du får der. Får vann i munnen as we speak! Her snakker vi meterlang kebab! Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg spiste bislet kebab når jeg var i Oslo og jeg må si at den er ikke like god som kebab på Sesam i Trondheim. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Sesam har bare latterlig god burger da! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Jeg spiste bislet kebab når jeg var i Oslo og jeg må si at den er ikke like god som kebab på Sesam i Trondheim. Bislett Kebab er kremen av Oslo. Du må ha vært meget uheldig. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Liker ikke kebab sjappene i Oslo...Så mye skitt osv. Spiser kebab hos OscarFastfood, vår lokale Pizzaresturang + Kebab og annen fastfood. (Han har monopol her i bygda og nabobygda x] ) Hold dere unna Svensk pizza og kebab Endret 2. juli 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Liker ikke kebab sjappene i Oslo...Så mye skitt osv. Full av fordommer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå