theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Og det er da, lammekjøtt? Eller vanlig "pinne"-kjøtt? Lam og kylling, I believe. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den nye (?) sjappa ved eldorado er ikke så verst den heller. Og han ene som jobber der gliser fra øre til øre hver gang vi er innom. Hvor? Kanskje jeg skal ta meg en tur innom i jula. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. desember 2007 Del Skrevet 11. desember 2007 Den nye (?) sjappa ved eldorado er ikke så verst den heller. Og han ene som jobber der gliser fra øre til øre hver gang vi er innom. Hvor? Kanskje jeg skal ta meg en tur innom i jula. Når du står foran eldorado kino er det første til venstre. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. desember 2007 Del Skrevet 14. desember 2007 Lett Og Mett billig 35,- og best ! Ligger rett ved siden av Spaceworld megastore i storgata. Glem bislett kebab, grunnen til at den er så populær er at den ligger på oslo vest rett nede ved majorstua og vi vet hva slags folk som vandrer der og hvor fort ting sprer seg blant ungdommen. Den er hverken best eller billigst. Dra ned til Lett og mett og spis kebab der, så kan dere komme tilbake å snakke Lett og mett er jo noe av det desidert verste du får i Oslo etter min mening. Bare slått av La' Petite / Vinny's Kebab / Hvafaen de heter nå etter de har blitt stengt for trehundreogfjerde gang. Det er ikke bare det at jeg ikke syns den smaker godt, men også det at hele sjappa ser like skitten ut som Grønmo. Bislett er i det minste rent, og det er grunnen til at det er det eneste stedet jeg spiser kebab i Oslo. Har riktignok gått vekk fra kebab det siste året, og spiser heller kyllingrull med ananas på Bislett. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Rullekebab på Bistroen på Klepp Nam Nam...! Lenke til kommentar
enden Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket... Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Jeg synes den er veldig god. Dersom man ikke forventer at den skal smake Oslokebab. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 (endret) Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket... Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker Endret 17. desember 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. desember 2007 Del Skrevet 17. desember 2007 Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket... Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker Jeg klarte å klemme den ned ved hjelp av to bokse rømmedressing. Noe mindre så hadde deler av den blitt kastet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Noen som vet hvor lenge Beirut Kebab i Oslo (Ved Eldorado) har åpent? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket... Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker Den smaker pepperkaker. Kebabpizza er best på jalla-pizzasjapper. Ellers så må jeg få minne dere om at den beste kebaben får man på Chana på Laksevåg (Bergen) Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Torshov Curry & Kebabhouse (eller noe sånt) hadde veldig god kylling-kebab, men nå nylig ser det ut til at sjappa har fått nytt navn. Sikkert nye eiere og nye oppskrifter. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Bislett kebab er og blir en vinner. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 RAJAS kebab her i Bodø har den beste rulle kebaben jeg har smakt! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er dere sånne fylle-kebabere eller spiser dere gjerne kebab når dere er edru også? Når jeg er bajsefull så er kebab rett og slett naturlig, men jeg tar meg gjerne en god kebab i edru tilstand også, fordi det er kanongodt, helt enkelt. Er vel Balkan i Porsgrunn som jeg er mest fan av i området rundt meg. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er dere sånne fylle-kebabere eller spiser dere gjerne kebab når dere er edru også? Nå er jeg nok en mindreårig, og har ikke så meget med fylla- erfaring i Bergen. Men alle de jeg kjenner som går på byn i helgene stikker som oftest innom en kebabsjappe i sene nattestimer.. Favoritten min er en restaurant som ligger på Askøy "Svingen Pizzeria", som sikkert 99.5% av folket her inne ikke aner hvor ligger. Det er uansett den beste kebaben jeg noensinne har smakt. Riktignok koster den 70 kroner, 90 kr med brus. Stor koster 90 kr. Den varme, nylagde lefsen blandet med en herlig saus, god dressing, frisk salat og herlig oksekjøtt gjør at dette er min desiderte favoritt. Spiser der 3-4 ganger i måneden. I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min. Verste stedet må være Facil's, rett utenfor kinoen. Tørt kjøtt, ekle grønnsaker, minimalt med saus og kalde taco- lefser er ikke engang verdt 30 kr. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Spiser nok mer kebab i edru tilstand, enn i fylla Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min. Sikker på at du ikke har vært på fyllen når du spiste kebab? Jeg tror de aller færreste faktisk har smakt skikkelig kebab, særlig siden det er så mange som er helt fascinert av Bergen Kebab. Når jeg prøvde den smakte den ihvertfall CRAP. Men for all del, smak og behag. Men jeg lover deg; en tur på Chana Kebab på Laksevåg vil forandre ditt syn på hva kebab egentlig er Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 (endret) I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min. Sikker på at du ikke har vært på fyllen når du spiste kebab? Jeg tror de aller færreste faktisk har smakt skikkelig kebab, særlig siden det er så mange som er helt fascinert av Bergen Kebab. Når jeg prøvde den smakte den ihvertfall CRAP. Men for all del, smak og behag. Men jeg lover deg; en tur på Chana Kebab på Laksevåg vil forandre ditt syn på hva kebab egentlig er Hehe, jeg vet godt forskjellen på EKTE rullekebab og pita/whatever- kebab. På Askøy, nærmere sagt Svingen er det rullekebab det går i. Bergen kebab sin rullekebab smaker boss. Jeg har hørt at Danielsen er meget god, hvor ligger den? Chana Kebab skal testes ut. Endret 27. mai 2008 av Ispep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå