Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lett Og Mett billig 35,- og best ! Ligger rett ved siden av Spaceworld megastore i storgata.

 

Glem bislett kebab, grunnen til at den er så populær er at den ligger på oslo vest rett nede ved majorstua og vi vet hva slags folk som vandrer der og hvor fort ting sprer seg blant ungdommen.

 

Den er hverken best eller billigst. Dra ned til Lett og mett og spis kebab der, så kan dere komme tilbake å snakke ;)

 

Lett og mett er jo noe av det desidert verste du får i Oslo etter min mening. Bare slått av La' Petite / Vinny's Kebab / Hvafaen de heter nå etter de har blitt stengt for trehundreogfjerde gang.

 

Det er ikke bare det at jeg ikke syns den smaker godt, men også det at hele sjappa ser like skitten ut som Grønmo. Bislett er i det minste rent, og det er grunnen til at det er det eneste stedet jeg spiser kebab i Oslo. Har riktignok gått vekk fra kebab det siste året, og spiser heller kyllingrull med ananas på Bislett.

Lenke til kommentar
Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket...

Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker :(

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket...

Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker :(

Jeg klarte å klemme den ned ved hjelp av to bokse rømmedressing. Noe mindre så hadde deler av den blitt kastet.
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+432
Nå kommer sikkert ikke dette som noen overraskelse på de fleste, men ikke spis kebab-pizzaen til Peppes. Jeg var sinnssyk i gjerningsøyeblikket...

Jeg spiste buffe der meg klassen på Fredag. Den smakte hverken pizza eller kebab. Den hadde nærmest ingen smak. Ble bare kvalm av den. Hadde det ikke vært for den hadde jeg nok gått av med seieren i den uoffisielle konkurransen om antall spiste stykker :(

Den smaker pepperkaker. :cry: Kebabpizza er best på jalla-pizzasjapper. Ellers så må jeg få minne dere om at den beste kebaben får man på Chana på Laksevåg (Bergen)

Lenke til kommentar
Er dere sånne fylle-kebabere eller spiser dere gjerne kebab når dere er edru også?

 

Nå er jeg nok en mindreårig, og har ikke så meget med fylla- erfaring i Bergen. Men alle de jeg kjenner som går på byn i helgene stikker som oftest innom en kebabsjappe i sene nattestimer..

 

Favoritten min er en restaurant som ligger på Askøy "Svingen Pizzeria", som sikkert 99.5% av folket her inne ikke aner hvor ligger. Det er uansett den beste kebaben jeg noensinne har smakt. Riktignok koster den 70 kroner, 90 kr med brus. Stor koster 90 kr. Den varme, nylagde lefsen blandet med en herlig saus, god dressing, frisk salat og herlig oksekjøtt gjør at dette er min desiderte favoritt. Spiser der 3-4 ganger i måneden.

 

I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min. Verste stedet må være Facil's, rett utenfor kinoen. Tørt kjøtt, ekle grønnsaker, minimalt med saus og kalde taco- lefser er ikke engang verdt 30 kr.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432
I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min.

Sikker på at du ikke har vært på fyllen når du spiste kebab? Jeg tror de aller færreste faktisk har smakt skikkelig kebab, særlig siden det er så mange som er helt fascinert av Bergen Kebab. Når jeg prøvde den smakte den ihvertfall CRAP. Men for all del, smak og behag. Men jeg lover deg; en tur på Chana Kebab på Laksevåg vil forandre ditt syn på hva kebab egentlig er :thumbup:

Lenke til kommentar
I Bergen er pitakebaben fra Bergen Kebab favoritten. Et godt måltid for 40 kroner, laget på 5 min.

Sikker på at du ikke har vært på fyllen når du spiste kebab? Jeg tror de aller færreste faktisk har smakt skikkelig kebab, særlig siden det er så mange som er helt fascinert av Bergen Kebab. Når jeg prøvde den smakte den ihvertfall CRAP. Men for all del, smak og behag. Men jeg lover deg; en tur på Chana Kebab på Laksevåg vil forandre ditt syn på hva kebab egentlig er :thumbup:

 

Hehe, jeg vet godt forskjellen på EKTE rullekebab og pita/whatever- kebab. :) På Askøy, nærmere sagt Svingen er det rullekebab det går i. Bergen kebab sin rullekebab smaker boss.

 

Jeg har hørt at Danielsen er meget god, hvor ligger den? Chana Kebab skal testes ut. :)

Endret av Ispep
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...