Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bislett Kebab i Oslo. Hvis du bestiller liten får du den får rundt 50 kroner hvis jeg ikke husker feil, får noe som virker som en stor kebab med 0.8 liter drikke .. Anbefales!

50 er jo standard pris i forhold til størrelse da. 08 drikke er greit, men maskincola smaker aldri godt...

Men kebaben er ihvertfall utrolig god ;)

Lenke til kommentar

Lett Og Mett billig 35,- og best ! Ligger rett ved siden av Spaceworld megastore i storgata.

Glem bislett kebab, grunnen til at den er så populær er at den ligger på oslo vest rett nede ved majorstua og vi vet hva slags folk som vandrer der og hvor fort ting sprer seg blant ungdommen.

Den er hverken best eller billigst. Dra ned til Lett og mett og spis kebab der, så kan dere komme tilbake å snakke ;)

Lenke til kommentar

Hvor i Oslo finner man skikkelig lammekebab, med skikkelig lammekjøtt. Og IKKE kjøttfarse fra pinnen som går rundt.. Det er så -utrolig- mye bedre, og i Oslo finner jeg ikke en kebabsjappe som ikke har farse på pinne.. Og ja, jeg nyter en god kebab i edru tilstand. Men ikke når de bruker av den farsen sin...

Lenke til kommentar

Til informasjon så er det ikke noe farse, men MUK:

Mekanisk utbenet kjøtt (MUK) er en masse som lages ved at bein og annet avfall fra slaktede griser og fjørkre sendes gjennom en spesiell maskin. Disse MUK-maskinene behandler slakteriavfallet slik at også kjøttrester som ikke lar seg skjære bort med kniv, utnyttes.

Med andre ord avfallsprodukter.

Kebab er godt, den beste jeg har smakt kjøpte jeg på Goundals i Bø. Vedkommende la ned dessverre pga. de lokale heltene lagde for mye kvalm for innehaverne.

Bislett kebab spiser jeg ihvertfall ikke. Sist meg og noen venner var der måtte vi på et skikkelig do besøk for å si det "fint".

Lenke til kommentar
Til informasjon så er det ikke noe farse, men MUK:

Klar over det, men alle kaller det for farse så da skjønner folk hva jeg prater om.

Uansett, jeg har enda ikke funnet en sjappe i Oslo som lager kebab med skikkelig lammekjøtt som du vanligvis finner i ferskvaredisken hos Meny/Ultra.

Noen som vet om dette?

Lenke til kommentar
Hvor i Oslo finner man skikkelig lammekebab, med skikkelig lammekjøtt. Og IKKE kjøttfarse fra pinnen som går rundt.. Det er så -utrolig- mye bedre, og i Oslo finner jeg ikke en kebabsjappe som ikke har farse på pinne.. Og ja, jeg nyter en god kebab i edru tilstand. Men ikke når de bruker av den farsen sin...

Skulle gjerne sagt brugata kebab, men siden den ble stengt av helsemyndighetene for litt sia så er det vel litt risky å spise der :p Tror uansett det er tryggere å spise lammekebab der, enn å spise oppmalte beinrester og annet humbug på en annen random sjappe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...