Dimitrij Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Milano på Røros har en god kyllingkebab. Toska, Mir og Star lager Trondheims beste kebab. Har aldri skjønt hva som er så stort med Bislet kebab. 7584780[/snapback] Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg. 9431755[/snapback] Star Kebab er vel atmed Olavskvartalet (bare følg gata rett fram når du går ut utgangen som ligger nærmest Fjordgata) tror jeg. Oska har god kebab. Ligger atmed Bakke bru. Var bedre før men (de reduserte størrelsen på rullekebaben, som pleide å være gigantisk, og satte opp prisen. ) Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Bislett kebab er knallgod. Fast lørdagsrituale etter Misjonssalen. Men mitt hjerte tilhører en annen kebabsjappe. Nemlig Kebab Biten på Rosenhoff! Åh, den er god. Spiser der minst en gang i uka... Ca like priser som på Bislett, og de er tilogmed større. Mmm.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kebabbiten er nydelig - uten tvil! Pga den fine sterke sausen deres er det en vinner - bare synd den ligger utenfor babb-på-vei-hjem-fra-byen-området ^^. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Godlia i Oslo, 3 venner. Seriøst dritdigg og billig. 40,- for liten, 55,- med pepsi-drikker da, men de bryr seg ikke om du tar cola-drikk istedet. Lenke til kommentar
okjatakk Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Er det noen som fremdeles spiser kebab, eller har kebabmafian tatt knekken på matlysten? Bare er litt nysgjerrig. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jobber og bor for tiden på Gardermoen, noen som har tips til hvor jeg finner god kebab i nærheten? Lenke til kommentar
Dagon Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvor er disse stedene i Trondheim? Prøver desperat å finne et bra kebabsted i Trondheim. Har prøvd Labelle, Orange og 1001 natt. Ingen av de har imponert meg. Hm, jeg synes faktisk 1001 natt sin er best så langt. Oska er jeg lei av nå. Ikke greit å bo 100 meter unna slike sjapper.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg er misfornøyd med kebaben i trondheim jeg. Dyr, liten og ikke særlig smakfull. Kebab i Oslo er best..og jeg driter i om det er smuglerkjøtt jeg spiser eller ei, den smaker godt og jeg har ikke blitt syk på 10 år.. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har smakt to kebaber som overgår alt annet. Den ene er Bislet kebab (som trolig er den beste) og en på en italiensk pizza sjappe i Elverum (som jeg ikke husker hva heter). Sausen overgikk selv bislet. NAMMENAM! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Italiensk pizza-sjappe i Elverum? Mener du Roma Pizzeria? Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Jeg er på jakt etter en god kebabopplevelse i dag. Det ekskluderer farse. Hvor i Oslo sentrum får jeg en decent kebab uten den forbanna farsen? Ellers bør alle som kjører forbi Moss svinge innom Campino i sentrum. De har forbanna god kebab med skikkelig kjøtt. Litt langt fra Oslo i dag bare... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Marinos kebab tror jeg ikke har farse, den ligger et eller annet sted mellom Sentrum Scene og nedre del av grünerløkka... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Shawarma "kebab" på djulian i asker er god ellers så er supergrill sin god. Nesbru kebab er ræva selvom det fikk "best i test" av TV2. Det er for mye gjennomtrekk så salaten er dårlig hakka opp og frossen. Den rykende ferske babben er iskald etter 30 sek. Boikotter den sjappa selvom jeg bor under et steinkast unna. Lenke til kommentar
enden Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Marinos kebab tror jeg ikke har farse, den ligger et eller annet sted mellom Sentrum Scene og nedre del av grünerløkka... Så lovende ut, men det ble overtidsmat fra Spice på meg i dag. Nedtur... Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg er misfornøyd med kebaben i trondheim jeg. Dyr, liten og ikke særlig smakfull. Kebab i Oslo er best..og jeg driter i om det er smuglerkjøtt jeg spiser eller ei, den smaker godt og jeg har ikke blitt syk på 10 år.. Enig, du får ikke mye for pengene for å si det sånn. Kebaben på tonita hjemme i horten er mye bedre. Første jeg skal kjøpe når jeg kommer hjem til jul veit jeg 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg er på jakt etter en god kebabopplevelse i dag. Det ekskluderer farse. Hvor i Oslo sentrum får jeg en decent kebab uten den forbanna farsen? Ellers bør alle som kjører forbi Moss svinge innom Campino i sentrum. De har forbanna god kebab med skikkelig kjøtt. Litt langt fra Oslo i dag bare... Campino har utrolig bra kebab, ja. Er veldig veldig fornøyd med Campino-en i Halden. Synd jeg ikke bor der lenger Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bislett Kebab i Oslo. Hvis du bestiller liten får du den får rundt 50 kroner hvis jeg ikke husker feil, får noe som virker som en stor kebab med 0.8 liter drikke .. Anbefales! Lenke til kommentar
enden Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Bislett Kebab i Oslo. Hvis du bestiller liten får du den får rundt 50 kroner hvis jeg ikke husker feil, får noe som virker som en stor kebab med 0.8 liter drikke .. Anbefales! 50 er jo standard pris i forhold til størrelse da. 08 drikke er greit, men maskincola smaker aldri godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå