WhiteDragon Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Jeg vil også annbefale dronningens. Ekstremt godt kjøtt, veldig spesielt også. 9262981[/snapback] Dronningens = win. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Endelig en som har skjønt at snappys er elsk! spiser alltid kebab i dramen:) 9263923[/snapback] Har smakt noen andre steder, og de smaker dritt i forhold til Snappys. ~ Mortis360 Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 (endret) Snappys er desidert det beste stedet jeg har spist kebab på hittil. Edit; Må forresten legge til at den på bislett var ikke så god. Det kjøttet smakte julepølse. Ikke mye digg. Den var helt ok, nothing more. Endret 13. august 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Blitt nye eier på siggerud nå (for 7. gang eller noe), og den kebaben er bare digg! Bruker litt for lang tid til å lage den, men er verdt å vente for å si det sånn. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Habibi take away er helt utrolig god. Ligner ikke på de andre jeg har smakt, men har ikke det helt store sammenligningsgrunnlaget. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vinnys ! har bare smakt på den utafor Oslo S men den er digg 50 kr for en relativt stor kebab med 0.5 l drikke var det vel.. ganske god saus dårligste kebaben jeg har spist må vel være den på ekeberg.. sinnsykt dårlig Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Vinnys? Er ingen vinnys utenfor Oslo S...? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, ingen Vinnys utenfor Oslo S, og den heter forsåvidt New Vinnies. De har god kebab. Hvis jeg ikke husker feil, har de to butikker. Ene er ved Youngstorget og den andre rett utenfor....utenfor... hva søren het den? Uansett, begynner på G tror jeg, men det er en Spaceworld butikk rett ved siden av. Personlig liker jeg vår lokale sjappe sin best, spist mest der og syns de lager den veldig bra. Den gjelder da kjøtt. Et annet sted lager en skikklig god kyllingkebab. NAM! Lenke til kommentar
vidarho Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 er strandet her i Gjøvik.. Her har de faktisk en veldig god rullekebab (m/ tallerken kr. 75) Dinos heter den. Om dere skulle være i nærheten kan jeg anbefale den. Ellers i Oslo-området der jeg selv er fra anbefaler jeg selvfølgelig Nesbru kebab i Asker The best that is. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) jo.. det er en vinnys ca 150 meter å gå fra oslo s .. og vinnys har 4 kebabsjapper.. Endret 31. august 2007 av vofif Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er en sjappe like ved Møllers som selger kyllingrullekebab. Den er så latterlig god! Hvis noen av dere spiste kebaben ved skateparken på roskilde i år, kan dere sammenligne de. For den er helt insane. Koster 50,-. Milanos eller noe tror jeg den heter. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er en sjappe like ved Møllers som selger kyllingrullekebab. Den er så latterlig god! Hvis noen av dere spiste kebaben ved skateparken på roskilde i år, kan dere sammenligne de. For den er helt insane. Koster 50,-. Milanos eller noe tror jeg den heter. 9398854[/snapback] Ja, OMG! Den Shawarmaen er så latterlig god! Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 møllers?? hvor er det ? (mine geografiske kunnskaper slår nok en gang til Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Møllers er en meget meget brun pub som ligger i samme bygg som rockefeller og john dee. Også nærme megazone og sentrum scene. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Der har jeg vært! Koselig sted! Blei spandert på, samtidig som at ølen kun kostet 39 kroner for halvliteren! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det er en sjappe like ved Møllers som selger kyllingrullekebab. Den er så latterlig god! Hvis noen av dere spiste kebaben ved skateparken på roskilde i år, kan dere sammenligne de. For den er helt insane. Koster 50,-. Milanos eller noe tror jeg den heter. 9398854[/snapback] Ja, OMG! Den Shawarmaen er så latterlig god! Anbefales på det sterkeste. 9410752[/snapback] Det er mitt favorittsted i Oslo, foretrekker lammevarianten. De skal ha skryt for at de lager sine egne "lomper". http://kart.gulesider.no/kart/map.c?id=c_Z0HCCSFY Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Møllers er en meget meget brun pub som ligger i samme bygg som rockefeller og john dee. Også nærme megazone og sentrum scene. 9411245[/snapback] nei ligger i bygget vedsiden av. i møllergt.. på hjørnet av neste bygg, etter rockefeller og Milano Grill ligger på andre siden av bygget, mot Torggata Endret 2. september 2007 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, det har du rett i, er bygget bortenfor ja . Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Forresten så har Møllers nylig blitt pusset opp. Ser ikke like brunt ut der nå som det engang gjorde. Dassene lukter ikke vondt lenger heller. Er nesten litt rart å komme dit Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Møllers er en meget meget brun pub som ligger i samme bygg som rockefeller og john dee. Også nærme megazone og sentrum scene. 9411245[/snapback] nei ligger i bygget vedsiden av. i møllergt.. på hjørnet av neste bygg, etter rockefeller og Milano Grill ligger på andre siden av bygget, mot Torggata 9411458[/snapback] Ikke den som het/heter Lille Amir? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå