Olum Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 I Danmark så klapper de igjen kebaben så den blir liten og flat 9090139[/snapback] Kebab i danmark er skummelt. Dropp å kjøp det der! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Noen som har erfaring med kebab i spania? Er i Marbella og har farlig lyst pà en kebab.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Åsgårdstrand er klart best i Norge! Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Halal King Burger på Grønland (vis-a-vis politihuset) er ganske god, 25,- for en dugelig størrelse. 7585023[/snapback] Haha.. va er det i den?? rottekjøtt? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ingenting slår kebabene jeg har spist i Tunisia og Frankrike. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Den store favoritten her i gården er Torshov Pizza- & Curryhouse (eller Curry & Pizzahouse), som ligger rett ved trikkelinja mellom Biermanns gate og Torshov-stoppet. De har etter min mening byens beste kylling-kebab, med saftige kyllingbiter og deilig saus. Anbefales Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hehehe, er det ikke der det står VM-tilbud-skilt (kebab og brus) utenfor ennå? . God kebab der, men litt liten. Spiste rullekebab 2 steder i går i Trondheim jeg. 1001 natt og et annet sted ved siden av three lions. Helt grei mat, men savner oslo..... DYRT! Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Spiste mye før, slutta med det for 2 år siden. Kebabene her i byen ble bare sykt kvalme til slutt.. end of story Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Dere trenger ikke å uttale dere før dere har smakt Svingen Kebab. På Askøy, utenfor Bergen. Du får velge mellom lam, okse og kylling. Okse er å anbefale. Sterk /m hvitløk. 90kr med brus. Dyrt? So what? Det er verdt det. Er så UTROLIG god kebab! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Spiste rullekebab 2 steder i går i Trondheim jeg. 9211252[/snapback] Har du prøvd durumen på Oska? Den vil jeg tro overgår alt annet i Trondheim Endret 6. august 2007 av Ingar Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 I dronningensgate har de "Kebab og kaffe - 35 kroner". Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 I dronningensgate har de "Kebab og kaffe - 35 kroner". 9218225[/snapback] Kan ikke tenke meg at kebab og kaffe er noe bra combo... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Spiste rullekebab 2 steder i går i Trondheim jeg. 9211252[/snapback] Har du prøvd durumen på Oska? Den vil jeg tro overgår alt annet i Trondheim 9218080[/snapback] Durumkebab? Eller mener du Dönerkebab? . Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Durumkebab, ja Rullekebaben på Oska altså. Endret 6. august 2007 av Ingar Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg spiste kebab i Bergen i dag. På Bergen Kebab. 35 .- for en rimelig grei størrelse. Var helt greit til å være så billig, men det kjøttet smaker ikke kjøtt. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var helt greit til å være så billig, men det kjøttet smaker ikke kjøtt. 9224577[/snapback] Nesten garantert ulovlig kjøtt, eventuelt kyllingbein som er kverna til det smuldrer og kan serveres som kjøtt. For 35 kroner kan du ikke lage en ordentlig kebab med godkjente råvarer. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Var helt greit til å være så billig, men det kjøttet smaker ikke kjøtt. 9224577[/snapback] Nesten garantert ulovlig kjøtt, eventuelt kyllingbein som er kverna til det smuldrer og kan serveres som kjøtt. For 35 kroner kan du ikke lage en ordentlig kebab med godkjente råvarer. 9225443[/snapback] Takk for den.. Lol. Lugubre greier, tror jeg holder meg til Svingen, jeg. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Charlie's og Bislett Kebab i Oslo, begge 50 kr. Ellers bør jeg vel også nevne Paradis i Sarpsborg, der serveres du på minuttet, med ordentlig bestikk også! Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Bestikk? Vi snakker rullekebab? :o Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg spiste kebab i Bergen i dag. På Bergen Kebab. 35 .- for en rimelig grei størrelse. Var helt greit til å være så billig, men det kjøttet smaker ikke kjøtt. 9224577[/snapback] Hold deg unna Bergen kebab Kom deg inn til Åsane på Åsane grill og pizza på Arken. Er ganske dyrt der og (79kr) men kebaben er skamgod. Prøv kebab med kylling og ekstra sterk Den anbefales, de har også sitteplasser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå