WhiteDragon Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hei, Hvor mener du de har den beste kebaben? Si hvor butikken ligger, pris, størrelse osv Endret 21. juni 2007 av WhiteDragon 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 istanbul, Tyrkia. egentlig de fleste steder rundt 25 kroner du blir garantert mett Lenke til kommentar
Pettermoo Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 I Norge, eller I Oslo blir vel mere korrekt: Sikkert ett veldig mainstream svar fra folk ifra Oslo, men Bislet Kebab! 50Kroner for en STOR(!) Kebab med en liter brus, babben får du iløpet av 2min. Kebaben smaker helt fantastisk. Bislet Kebab Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Bislet må jeg smake en dag, hører den får mye skryt. Lillestrøm minuttburger er også kjempegod! Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Dette har vært debattert på forumet flere ganger før. Likevel er det grunn til å slå et slag for Snappys på Bragernes i Drammen. Kjenner flere som bor i Oslo, og drar egen tur til Drammen for å få en Snappys-kebab! Ellers er jeg enig i at Bislett kebab i Oslo har prima kebab. 1 Lenke til kommentar
jultomten Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Er på juleferie i Nord-Norge, og savner kebab. Holder til i Bodø-området. Er det noe slikt her? Flere gatekjøkken hevder ha kebab, men det er stort sett frosne kjøttbiter som varmes og serveres i pitabrød Skal heldigvis hjem til Drammen i morgen, og da blir det Snappys for alle pengene! 1 Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dette har vært debattert på forumet flere ganger før. Likevel er det grunn til å slå et slag for Snappys på Bragernes i Drammen. Kjenner flere som bor i Oslo, og drar egen tur til Drammen for å få en Snappys-kebab! Ellers er jeg enig i at Bislett kebab i Oslo har prima kebab. 7571958[/snapback] Snappys er kos, ja, men den slår ikke Aladin i Kongsberg - kebaben der er virkelig best Namnam. Er vel rundt femti for en liten en, men den er STOR, og ikkre bare på min målestokk (; Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Milano på Røros har en god kyllingkebab. Toska, Mir og Star lager Trondheims beste kebab. Har aldri skjønt hva som er så stort med Bislet kebab. Lenke til kommentar
abrj Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 (endret) Både Snappys og Bislet har gode kebaber ja, men liker nok Snappys best. Djulian i Asker har megadigg Shawarma (rullekebab av kylling). Endret 27. desember 2006 av abrj Lenke til kommentar
Knast Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bislet kebab er min tidligere favoritt. 300 m fra skolen, 5 sek - 2 min fra du har bestilt til du får kebaben(avhengig av tid på døgnet).. I det siste synes jeg imidlertid denne har forfalt skikkelig.. Gjelder de siste 2 mnd ca.. Kebabene (ikke enkelttilfelle altså) har mye svart, hardt kjøtt og masse kjøtt og mindre grønt og saus.. Dessuten fant jeg litt hår i forrige gang.. Skal litt til nå for at Bisett får tilliten min tilbake.. Majorstuen kebab og grill og sonnys kabab (nordal bruhns gate v/blitzhuset) er veldig gode Også enig i minutten (lillestrøm) som ble nevnt over.. En annen god kebab i lillestrøm er sibylla/safsaf.. Lenke til kommentar
flippant Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Halal King Burger på Grønland (vis-a-vis politihuset) er ganske god, 25,- for en dugelig størrelse. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Fordelen med å bo i Oslo må vel være prisen, her i Trondheim koster det mellom 55 og 110,- for en kebab. Synes det fremdeles er rimelig, men men. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Snappy's i Drammen er god. Den rett ved siden av er også god, syns jeg. Bislettkebab er heller ikke å forakte. Er du i Askim en tur, bør du prøve kebab'en på Jernbanegrillen (ikke sikker på om den heter det nå) Selv bor jeg i Moss, og her er det labre kebabtilbud. Kebabrullen på Campino er grei den, men syns den er litt "annerledes" Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bislet må jeg smake en dag, hører den får mye skryt. Lillestrøm minuttburger er også kjempegod! 7571942[/snapback] De fant larver i minutten.... Gadd liksom aldri å teste ut den, jeg... Personlig; (Har smakt alt for få steder) Da Italia - Strømmen LSK - Lillestrøm New Beirut - Oslo Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Oska på Bakklandet (Trondheim) og generic kebabhouse© på veien til Oslo får stjerner i min bok, i hvert fall. Men jeg får gratis kebab på Mir, så jeg ender som regel opp der Lenke til kommentar
Pettermoo Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Bislet kebab er min tidligere favoritt. 300 m fra skolen, 5 sek - 2 min fra du har bestilt til du får kebaben(avhengig av tid på døgnet).. I det siste synes jeg imidlertid denne har forfalt skikkelig.. Gjelder de siste 2 mnd ca.. Kebabene (ikke enkelttilfelle altså) har mye svart, hardt kjøtt og masse kjøtt og mindre grønt og saus.. Dessuten fant jeg litt hår i forrige gang.. Skal litt til nå for at Bisett får tilliten min tilbake.. 7584798[/snapback] Kunne ikke vært mere enig. Bislet Kebab har tapt seg betraktlig det siste halv året. Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Beirut og Bislet. Du får herpa mage og ettersmak av rotte når du har spist kebaben, men det får du alles steder Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 1001 natt i Trondheim Men den beste jeg har smakt må ha vært i Barcelona, kosta 20 kroner for en stor og dritgod kebab Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Det er 2 stk som kjemper om 1. plassen hos meg. Den ene er Strutse-Kebab hos "Strutsen", som er ei sånn fast-food-vogn som står mellom Åkrehamn og Sevlandsvik. Den andre er rullekebab på den ene kafeen i Rewal i Polen. Lenke til kommentar
Tornado Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Sorry folkens, jeg må slippe bomba.. Sandnes kebab tar kaka! ..... Nei, seriøst den er KONGE! (hvis noen vil bestille er rullekebab med chillihvitløk en absolutt vinner! ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå