papo1 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hei. Noen som har problemer med å motta og sende sms med tele2 idag? Prøver å sende mld til meg selv, noen mld kommer etter lang tid, men det er mange som i det hele tatt ikke kommer. GOD JUL!! Endret 24. desember 2006 av papo1 Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 På VG (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=146792) stod det noen om at Telenor har noen deknings problemer. Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Hvis sånne problem dukker opp, kan løsningen være å skru av 3G. Sett telefonen til GSM istedet (hvis du har 3G-telefon da)... Har vært borti det flere ganger at 3G-nettet ikke er helt stabilt. Senest idag ja forresten. Ville ikke sende MMS. Slo av 3G, og meldingen ble sendt med en gang... Jeg har da også Tele2... Endret 24. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) *EDIT* *EDIT* slett denne posten Endret 24. desember 2006 av papo1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-5dhrKosa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har Chess og alt funker utmerket. Broren min på sin side har Tele 2 og han kan verken sende mms eller motta mms'er jeg sender han. Men mor og far mottar de mms'ene jeg sender dem. Lenke til kommentar
papo1 Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har Chess og alt funker utmerket. Broren min på sin side har Tele 2 og han kan verken sende mms eller motta mms'er jeg sender han. Men mor og far mottar de mms'ene jeg sender dem. 7571265[/snapback] Har broren din prøvd å sende mms til seg selv?? tele2 sier man må gjøre det for å aktivere mms tingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå