Mastertage Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har et problem! etter å ha innstalert et program til min telefon, funker ikke datan lenger. Jeg gikk inn i BIOS og fiksa sånn at datan starter med CD, sånn at jeg kan starte windows xp plata mi! men likevel vil ikke datan lese cd'en min. det jeg ikke skjønner er hvofor den ikke klarer å starte opp cd'en. det er ikke noe som irriterer meg så mye som det. håper det er noen der ute som har erfaring med dette. håper på svar snarest:P Mvh Tage God jul alle sammen Lenke til kommentar
Shanix Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har et problem! etter å ha innstalert et program til min telefon, funker ikke datan lenger. Jeg gikk inn i BIOS og fiksa sånn at datan starter med CD, sånn at jeg kan starte windows xp plata mi! men likevel vil ikke datan lese cd'en min. det jeg ikke skjønner er hvofor den ikke klarer å starte opp cd'en. det er ikke noe som irriterer meg så mye som det. håper det er noen der ute som har erfaring med dette. håper på svar snarest:P Mvh Tage God jul alle sammen 7569020[/snapback] dette skal vanligvis gå ganske plettfritt... men om du har en piratkopi er det ikke alltid de kan starte maskinen... ellers kommer dete ofte opp at du skal trykke en tast for å starte fra CD, sett det? Lenke til kommentar
Mastertage Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Har et problem! etter å ha innstalert et program til min telefon, funker ikke datan lenger. Jeg gikk inn i BIOS og fiksa sånn at datan starter med CD, sånn at jeg kan starte windows xp plata mi! men likevel vil ikke datan lese cd'en min. det jeg ikke skjønner er hvofor den ikke klarer å starte opp cd'en. det er ikke noe som irriterer meg så mye som det. håper det er noen der ute som har erfaring med dette. håper på svar snarest:P Mvh Tage God jul alle sammen 7569020[/snapback] dette skal vanligvis gå ganske plettfritt... men om du har en piratkopi er det ikke alltid de kan starte maskinen... ellers kommer dete ofte opp at du skal trykke en tast for å starte fra CD, sett det? 7569075[/snapback] jeg sjekka om det kom noe om en tast...men det gjorde det ikke! dessuten husker jeg ikke hvordan tast man skal trykke inne for å starte en cd. og det skulle jo starte av seg selv, men det gjorde den jo ikke! Lenke til kommentar
Shanix Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 har du satt at maskinen skal boote fra cd før den leser på harddisk? ellers er det vanlig at det kommer informasjon hvilken F-tast man skal bruke for å vise boot menyen Lenke til kommentar
Mastertage Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 har du satt at maskinen skal boote fra cd før den leser på harddisk? ellers er det vanlig at det kommer informasjon hvilken F-tast man skal bruke for å vise boot menyen 7569106[/snapback] det har jeg...gjør jeg alltid! Men det kom ikke opp noe om å trykke inn noen tast. kanskje jeg skal teste det en gang til! Lenke til kommentar
Shanix Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 da er det mulig at cd'en ikke kan bootes fra.... prøvd med en annen CD? Lenke til kommentar
Mastertage Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 da er det mulig at cd'en ikke kan bootes fra.... prøvd med en annen CD? 7569141[/snapback] nei men det burde ikke være noe problem å starte fra denne cd'en siden jeg har brukt den samme cd'en før og da funka det! men jeg klarer ikke å huske om det var noe jeg var nødt til å gjøre for å starte den! men jeg skal prøve på nytt å se om det funker da";P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå