Nedward Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Siden Kulturo fokuserer på film og musikk, så er det en ting jeg har savnet litt (som resten av hardware-nettverket ikke tester) det er test av tv-er, dvd-spillere, cd-spillere, platespillere, projektorer osv. Selv om Kulturo fokuserer på annmeldelser av filmer og album, så tror jeg nok at det er en del som også vil kunne dra nytte av tester av utstyr beregnet på framføring av musikk og film også. Eller er det kanskje bare jeg som sitter igjen med denne oppfattningen?. Endret 24. desember 2006 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Jeg er ikke i tvil om at det er mange som kunne tenkt seg dette. Men pr i dag har vi ikke kompentansen eller ressursene til å gjøre det. Det er derimot en ting vi vil vurdere kontinuerlig, og kanskje en dag starte opp med. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Skulle gjerne sett en god test av et lydkort, ja. Spesielt om lydkortet er bra, er på utkikk etter et. Redigert: Hvorfor lot jeg slippe til her... Endret 25. oktober 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg