Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Treeeg overføring av filer

Anbefalte innlegg

Når jeg skal overføre filer fra min stasjonære og over til andre disker så går det ummeneskelig tregt.

Slik jeg opplever det hele er at den overfører noen få filer kjemperaskt, store som små, før den stopper opp på en eller annen fil og drøvtygger på den før den fortsetter videre. Når den fortsetter så tar den da igjen noen få filer før den stopper opp på en fil og drøvtygger den og. Denne prossessen gjentar seg hele tiden når jeg skal overføre filer.

Det som da er "morsomt" ved det hele er at skal jeg overføre en og en fil eller noen få fyker de over som ikke noe. små jpg's til store iso filer..

Jeg bruker en maskin som er satt opp med win xp pro 64 bit maskinen kjører med et par maxtor 300gig disker satt opp i raid 0 på et nvidia nforce 3 250 chipsett. Dette problemet er uansett om jeg overfører internt fra de diskene til en annen ide disk eller en ekstern disk tilkoblet med firewire.

Vet ikke om jeg klarte og skrive slik at dere forstår så det er bare og spørre om dere lurer på noe mere så skal jeg prøve og formulere litt enklere..

Har en stor overføringsjobb før jeg skal formattere disker og slenge inn windows på nytt så om det er noen som gidder og bry seg på selve julaftenen hadde det vert mega.. ;)

Mvh

Tommy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...