tezamno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Som sagt så lurer jeg på om dette går ann, har vært borte fra jobben en stund og nå har de bestilt en trådløs ruter for å koble den bærbare opp i mot internet. Og ikke et aksess punkt som jeg anbefalte. Vi har et kombinert adsl modem med ruter fra telenor, er det mulig å koble en trådløsruter til dette og bruke den som et aksesspunkt eller må vi gjøre om bestillingen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det er slik som du har beskrevet de aller fleste har netverket sitt, så du bør ikke få noen problemer. Mitt ser sånn ut: Modem --> Trådløs router --> PCer Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg ville ha satt den opp som aksess punkt. bare deaktiver DHCP og stapp LAN-kabelen i en av LAN-portene (ikke WAN-porten) Edit: God Jul forresten Endret 24. desember 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
tezamno Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Takk for info, da kobler jeg den som aksesspunkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Jeg ville ha satt den opp som aksess punkt. bare deaktiver DHCP og stapp LAN-kabelen i en av LAN-portene (ikke WAN-porten) Edit: God Jul forresten 7568946[/snapback] Det er akkurat det jeg har gjort. Funker fint det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå