isetan Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En av windows oppdateringene var en lisenssjekker. Den installerte jeg. Og nå så funker ikke wmp. Når jeg klikker på den så får jeg beskjed om å installere den nye wmp. Men den må valideres. Det er en sånn stjerne nederst på systemtrayen min. Der det står at jeg må validere min versjon. Dette er nok pga oppdateringen jeg installerte. Er det mulig å få dette vekk? Eller må jeg installere windows på nytt? Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 hvis du ikke har piratversonen er det bare og skrive inn produktnøkkelen hvis ikke, ja..... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 En av windows oppdateringene var en lisenssjekker. Den installerte jeg. Og nå så funker ikke wmp. Når jeg klikker på den så får jeg beskjed om å installere den nye wmp. Men den må valideres. Det er en sånn stjerne nederst på systemtrayen min. Der det står at jeg må validere min versjon. Dette er nok pga oppdateringen jeg installerte. Er det mulig å få dette vekk? Eller må jeg installere windows på nytt? 7568673[/snapback] Du bør nok skaffe deg en ordentlig versjon av Windows, eller søke hjelp et annet sted. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Validering av Windows er en del av gyldig lisens ang. oppdateringer, får ikke du gjennom det så ta kontakt med MS. Tråden stenges inntil videre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg