Artistic.Hipster Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Da var 360 og GOW pakket ut og satt opp. Og jeg må bare si at GeOW er sinnsykt fett. Jeg tror knapt jeg kommer til å sette foten utenfor døren de neste dagene/ukene Og når jeg er ferdig med det så ligger red steel og rayman og venter på meg på Wii'en. Sammen med Zelda som jeg enda ikke har kommet gjennom. Uff, det blir mye å gjøre denne julen Endret 25. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul til alle på forumet Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk det offisielle Xbox-rattet Gleder meg til å spille masse i romjulen Skal kjøpe meg et spill på onsdag også Tror nok det blir FM 2007, på Xbox 360 GOD SPILLJUL ALLE SAMMEN Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 julaften kommer i mars for meg hehe gleder meg noe så SINNSYKT ahhh klarer nesten ikke og vente :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) julaften kommer i mars for meg hehe gleder meg noe så SINNSYKT ahhh klarer nesten ikke og vente :!: 7571927[/snapback] kjøp xbox i mellomtida edit: sånn seriøst kunne det vel heller ha vært noe å importere enn å vente i tre måneder? Endret 25. desember 2006 av Slettet+214asdf125 Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Fikk Rainbow 6: Vegas til jul, så regner med at det kommer til å gå i det og Zelda ut romjula. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 import er utelkket vil ha riktige soner og garanti Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 God Jul alle sammen! Ble lite spill på meg under treet, men fikk gavekort på elkjøp pluss en shitload med penger. Tenker jeg kjøper et spill og legger resten i 360-fondet. Lenke til kommentar
Ujin Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Ble ingen spill men en 27" LCD TV fra Samsung faar kJope meg et spill paa onsdag + nye kabler til xbox 360. Noen gode tips til romjulsspill? Lenke til kommentar
Heales Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul til alle gamere. Håper dere fikk fine spillgaver og har masse å kose dere med i julen. Hos meg lå det 3 konsoller under juletreet i går så her var det stor stemning i stua Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 God jul til alle sammen, med unntak av gaven som jeg kjøpte til megselv (wireless racing wheel til 360en), så var det lite med spill og slikt. Jeg gav dog bort Viva Piñata til min lillebror ilag med et WoW pre-paid gamecard, så det var tydligvis en stor suksess. Fikk dog noen kroner som muligens blir blåst på spill, evt. legges inn i bunsjen av penger som skal brukes på nytt lerret til stua (1.78m er litt lite). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå