Gå til innhold

God spilljul til dere alle!

_norse_

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+214asdf125

God spillejul! Håper Xboxen/Wiien/PCen/DSen/PSPen(/importPS3en/eventuelt andre) deres ikke konker i løpet av helligdagene og at dere får mange små harde pakker! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
God jul til alle!

Selv spørs det om det blir noe serlig spilljul på meg, ettersom min merkelige, ja kanskje sinnsyke tante sover i kjellerstua som er rett utenfor rommet mitt, hvor projektor og lyd-, spillanlegg ligger.. Hun vil, eller har bestemt er vel rettere sagt at hele familien skal se 164 minutter bjørnedokumentar som hun har kjøpt. Hun er en bjørne-hobbyforsker. Sist jul var det 1 og halvtime titting på bjørnebæsjbilder på laptoppen hennes. Folk gjesper og strekker seg, men hun tar ikke noe som helst hint, kroppsspråk-intelligens eksiterer ikke i hennes hjerne. Og sier noen henne imot klikker hun.

Jeg husker julen 05, da hadde vi reist i 8-10 timer med bil på julaften for å komme til jul hos mine besteforeldre. Når vi var framme, hører vi skriking og hoing, min ekle tante hadde raserianfall.. Og der var den julen ødelagt.

SOMEBODY SAVE ME!  :(

7569692[/snapback]

Og jeg trodde vi hadde en likgyldig og en smule utradisjonell jul. Det der høres ud som kaos ekstravaganse. Er det rart noen ender opp med å fortrenge julen hvert år. Jaja, du får ha lykke til da. Håper du klarer å skimte noe positivt å glede deg litt over. Jeg skal uansett klare å kose meg med Zelda. :)

God Jul.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...