Gå til innhold

God spilljul til dere alle!


_norse_

Anbefalte innlegg

Da var 360 og GOW pakket ut og satt opp. Og jeg må bare si at GeOW er sinnsykt fett. Jeg tror knapt jeg kommer til å sette foten utenfor døren de neste dagene/ukene :p Og når jeg er ferdig med det så ligger red steel og rayman og venter på meg på Wii'en. Sammen med Zelda som jeg enda ikke har kommet gjennom. Uff, det blir mye å gjøre denne julen :p

Endret av Gandalf the Grey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+32asd4f

Fikk det offisielle Xbox-rattet :) Gleder meg til å spille masse i romjulen :D Skal kjøpe meg et spill på onsdag også :) Tror nok det blir FM 2007, på Xbox 360 :p

 

GOD SPILLJUL ALLE SAMMEN :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125
julaften kommer i mars for meg  hehe  gleder meg noe så SINNSYKT

 

ahhh  klarer nesten ikke og vente :!:

7571927[/snapback]

kjøp xbox i mellomtida :tease:

 

edit: sånn seriøst kunne det vel heller ha vært noe å importere enn å vente i tre måneder? :dontgetit:

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

God jul til alle sammen, med unntak av gaven som jeg kjøpte til megselv (wireless racing wheel til 360en), så var det lite med spill og slikt. Jeg gav dog bort Viva Piñata til min lillebror ilag med et WoW pre-paid gamecard, så det var tydligvis en stor suksess.

 

Fikk dog noen kroner som muligens blir blåst på spill, evt. legges inn i bunsjen av penger som skal brukes på nytt lerret til stua (1.78m er litt lite). :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...