_norse_ Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ønsker alle her en god jul! Håper dere får mange små harde pakker under juletreet Hvilke spill kommer dere til å spille i julen? For min del blir det Nintendo DS da jeg er hjemme hos mine foreldre i julen. Super Mario World og New Super Mario Bros. er nok det jeg kommer til å bruke mest tid på. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er hos foreldrene mine i julen jeg også, og har bare med min bærbare, så det blir nok Civilization 4 det kommer til å gå i. Helt fram til jeg forhåpentligvis stikker til Egypt før nyttår God jul folkens Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hiver meg på her og ønsker alle her inne en riktig god jul. Har truffet mange hyggelige spillevenner her inne... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul. Nå er det bare å glede seg til og åpne 360'en om et par timer Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul Godtfolk! La det bli ei kjempekoselig jul Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul, folkens Jeg som ikke feirer jul engang.... Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Er på jobb mesteparten av julen, så det blir football manager og NYPD-blue for alle penga. God Jul til dere alle Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Skal kose meg en hel uke nå sammen med venner og familie. Sene kvelder med god mat og drikke blir det vel og. Og litt spilling Ha en strålende jul alle sammen. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul ja! Blir nok å spille San Andreas og Zelda: Majoras Mask Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 tror dama har kjøpt Animal Crossing til DS'en min:D så blir kos ikveld da:) Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul folkens! Skal spille mye i julen jeg... Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul alle sammen, her blir det vel heller lite spilling. Jeg har kjøpt forhåndsbestillinger på Wii til både meg selv og som gave til min bror. Planen var egentlig å kjøpe selve konsollen, men var desverre ikke tidlig nok ute på lanseringsdagen til det. Håper pinnekjøttet/lutefisken/ribba/kalkunen eller hva som måtte være tradisjonen smaker! (PS. Her blir det pinnekjøtt ftw) Lenke til kommentar
RaZeR91 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Blir nok en del spilling med wii og zelda som jeg skal åpne om ett par timer Pluss noen andre spill Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Merry christmas to you all! Hos meg blir det nok mest Day of defeat Source spilling! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul! Da var pakkene på plass under treet, bordet er dekket, ribba er i ovnen om et kvarter, og jaggu står ikke Wii-en min og venter på at romjula skal komme. Måtte det bli en hyggelig, smakfull og innbringende jul for dere alle! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul ja! Jeg skal nok spille THP8 i julen Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 goood spillejul til dere alle! blir ikke noe heftig spiling på meg i romjula men jeg ser hva jeg får til! :!: Spilling er det alltid tid til Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God Jul! Blir vel for det meste Rainbow Six: Vegas her i gården Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 God jul til alle ja... Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) God jul til alle! Selv spørs det om det blir noe serlig spilljul på meg, ettersom min merkelige, ja kanskje sinnsyke tante sover i kjellerstua som er rett utenfor rommet mitt, hvor projektor og lyd-, spillanlegg ligger.. Hun vil, eller har bestemt er vel rettere sagt at hele familien skal se 164 minutter bjørnedokumentar som hun har kjøpt. Hun er en bjørne-hobbyforsker. Sist jul var det 1 og halvtime titting på bjørnebæsjbilder på laptoppen hennes. Folk gjesper og strekker seg, men hun tar ikke noe som helst hint, kroppsspråk-intelligens eksiterer ikke i hennes hjerne. Og sier noen henne imot klikker hun. Jeg husker julen 05, da hadde vi reist i 8-10 timer med bil på julaften for å komme til jul hos mine besteforeldre. Når vi var framme, hører vi skriking og hoing, min ekle tante hadde raserianfall.. Og der var den julen ødelagt. SOMEBODY SAVE ME! Endret 24. desember 2006 av ErikBlodøks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå