Gå til innhold

God spilljul til dere alle!

_norse_

Anbefalte innlegg

Ønsker alle her en god jul! Håper dere får mange små harde pakker under juletreet :)

Hvilke spill kommer dere til å spille i julen? For min del blir det Nintendo DS da jeg er hjemme hos mine foreldre i julen. Super Mario World og New Super Mario Bros. er nok det jeg kommer til å bruke mest tid på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God Jul alle sammen, her blir det vel heller lite spilling. Jeg har kjøpt forhåndsbestillinger på Wii til både meg selv og som gave til min bror. Planen var egentlig å kjøpe selve konsollen, men var desverre ikke tidlig nok ute på lanseringsdagen til det.

Håper pinnekjøttet/lutefisken/ribba/kalkunen eller hva som måtte være tradisjonen smaker!

(PS. Her blir det pinnekjøtt ftw)

Lenke til kommentar

God jul til alle!

Selv spørs det om det blir noe serlig spilljul på meg, ettersom min merkelige, ja kanskje sinnsyke tante sover i kjellerstua som er rett utenfor rommet mitt, hvor projektor og lyd-, spillanlegg ligger.. Hun vil, eller har bestemt er vel rettere sagt at hele familien skal se 164 minutter bjørnedokumentar som hun har kjøpt. Hun er en bjørne-hobbyforsker. Sist jul var det 1 og halvtime titting på bjørnebæsjbilder på laptoppen hennes. Folk gjesper og strekker seg, men hun tar ikke noe som helst hint, kroppsspråk-intelligens eksiterer ikke i hennes hjerne. Og sier noen henne imot klikker hun.

Jeg husker julen 05, da hadde vi reist i 8-10 timer med bil på julaften for å komme til jul hos mine besteforeldre. Når vi var framme, hører vi skriking og hoing, min ekle tante hadde raserianfall.. Og der var den julen ødelagt.

SOMEBODY SAVE ME! :(

Endret av ErikBlodøks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...