Gå til innhold

MSN på mobilen? Se her!

hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Navn: eBuddyBeta

Kort om programmet: Veldig bra MSN program for Javatelefoner. Veldig logisk satt opp og funker utrolig bra! Beste jeg har prøvd!

Pris:Det beste av alt: Gratis!

System:Java

Last ned:Her! Kan også finnes på Getjar.

Nærmere info: Testet på N95 i en uke og fungerer aldeles utmerket!

Terningkast: 7 ;)

Lenke til kommentar

Først prøvde jeg ut mig33, og jeg ble helt overrasket over hvor bra og responsiv klienten var, selv på min gamle mobiltelefon (Sony Ericsson K700i). Den har en del fine funksjoner, og den blinker til og med ved ny beskjed. Ikke lenge etterpå oppdaget jeg eBuddyBeta, og bestemte meg for å prøve ut det. Det tok ikke så lang tid før jeg avinstallerte programmet, for da jeg skulle logge meg inn, fikk jeg bare en lite informativ feilmelding av typen: «Nettfeil». Jeg vil anbefale mig33 til alle som har en mobiltelefon kompatibel med programvaren. Terningkast 6! Kos med MSN-klient på mobilen.

Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

For en stund siden hadde jeg msn på min N91. Jeg kunne velge status,chatte med flere samtidig, ta bilde og sende( som link) husker ikke hva det het, har prøvd IMHere og Emsn,med de kan man ikke snakke med flere samtidg og ikke skifte status heller:s, Hjelp!

Det var gratis også!

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Før du kjøper IM+ anbefaler jeg deg å prøve denne. Det er den offisielle klienten utgitt av MSN. Gratis er den også.

9049821[/snapback]

Ohmy.. :ohmy:

Den er jo helt fantastisk! Ingen grunn til å bruke noe annet!! Det er ikke noen begrensninger eller noe på denne?

Jeg er imponert. Endelig en som bare funker! Kompatibel med "enter" tasten på E61i og greier (kan sende IM med "enter" istedenfor valgtasten/andre taster)! :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fortsatt ingen som har en anbefaling til Nokia n70??

8092457[/snapback]

du kan prøve quickim (quickim.com)

Den er testa på N70 og skal funke bra, programmet er gratis

8093876[/snapback]

Prøvde denne ut på min N70, og det eneste den gjorde var å gjøre det umulig å komme meg inn i menyen igjen. Har forsøkt å restarte telefonen, men problemet er der fremdeles. Jeg nedlastet "Symbian UIQ v2.0 (SonyEricsson P800, P900, P910, Motorola A1000, Nokia 6708, BenQ P31)" fra den nettsiden og installerte det på telefonens minnekort. Jeg får telefonen til å virke uten minnekortet men ikke med.

Vil gjerne at alt skal fungere som normalt igjen.

Endret av Solokahulo
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tjo!

Jeg lurte litt på dette med MSN programmer til Mobil.

Telenor "sin" msn funker ikke på min mobil.

Så om jeg tar å bruker et at de programmene dere anbefaler her. Hvordan er da kostnadene for bruk av telenors nett? Noen som har noen tall ang. data overføring med MSN?

Og, Da jeg har en del "MSN venner" som bor i utland, hvordan er det da å Snakke med de på msn? Noen ekstra kostnader?

mvh

CsH.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor trygt det faktisk er å bruke MSN på mobilen gjenom en tredje part?

Dvs. Ikke gjennom Telenor eller Netcom's msn.

Begynner jo og bli endel snuskesnafs med mobiltelefoner også, virus, spionprogrammer osv.

Selv bruker jeg mig33 og lurte derfor på hvor trygt er dette? Hvor enkelt er det for andre å se

informasjonen jeg sender/mottar?

Mvh

Choo.

Lenke til kommentar

jeg vil tippe at det er trygt!

svakhetene (uten at jeg er 100% sikker) vil jeg tro er at operatøren kan lese av datafilene du sender over fra telefonen din (noe jeg vil tro er lite sannsynlig), og eventuelt at mig33 leser det av når (/hvis?) det går gjennom deres servere.

angående virus så må det være en smarttelefon for at det skal være snakk om skikkelige virus.

hvis det er et "java-virus" så har ikke det nok tilgang til å gjøre noe ugang siden det trenger din tillatelse til omtrent alle operasjoner (bl.a. sende informasjon til internett).

(med forbehold om feil. de som er uenige får rette på meg :))

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...