Gå til innhold

MSN på mobilen? Se her!

hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hey, jeg er ute etter en god klient til min Nokia N95, jeg har prøvd TurboMsn nå, ganske bra siden man kan sende filer og bruke smilies der. (liten bug på N95 er at jeg ikke kan se HVILKEN smiley jeg velger før den er valgt, viss noen skjønte)

Noen som vet om en bra klient som:

# Passer til N95

# Kan Brukes Via Wi-Fi

# Kan legges ned å kjøre i bakgrunnen

# NEI, trenger ikke være gratis, jeg betaler gladelig for GOD programvare

Lenke til kommentar
Hey, jeg er ute etter en god klient til min Nokia N95, jeg har prøvd TurboMsn nå, ganske bra siden man kan sende filer og bruke smilies der. (liten bug på N95 er at jeg ikke kan se HVILKEN smiley jeg velger før den er valgt, viss noen skjønte)

Noen som vet om en bra klient som:

# Passer til N95

# Kan Brukes Via Wi-Fi

# Kan legges ned å kjøre i bakgrunnen

# NEI, trenger ikke være gratis, jeg betaler gladelig for GOD programvare

8727882[/snapback]

Hei, er ute etter det samme. Har også prøvd turbo msn, men er ikke helt fornøyd med den. Vurdere å betale litt for å prøve IM+

Noen som har noen erfaringer med IM+?

Lenke til kommentar

Jeg bruker IM+ og synes den fungerer utmerket, bortsett fra at "joystickknappen" ikke fungerer som "send" knapp, da får man i stedet opp et utvalg smileys å velge fra. Ikke noe problem, krever bare litt tilvenning (venstre meny knapp er send knapp). En annen "utfordring" jeg har er at jeg ikke får opp noe stavevalg når ordet jeg prøver å skrive ikke finnes i ordlista.

Lenke til kommentar
finnes det et MSN-programm som ikke tar betaling for å være loggetpå? eller ksoter det penger uansett?

8806507[/snapback]

altså programmet tar ikke noe av deg for å være logget på det er netcom eller telenor eller hvem man nå har som belaster deg for datatrafikken man sender i mobilnettet.

Lenke til kommentar
Det var det jeg mente. Damn, kan ikke liksom være pålogget til alle døgners tider når STjelenor tar seg betalt. :(

8807061[/snapback]

viss du har en mobil som støtter live messenger så har du gratis bruk frem til 1 september. w810i , k800i , k610i , nokia 5500 og en hel haug til. etter det koster det 49 kr for ubegrenset bruk i måneden

Lenke til kommentar
viss du har en mobil som støtter live messenger så har du gratis bruk frem til 1 september.  w810i , k800i , k610i , nokia  5500 og en hel haug til. etter det koster det 49 kr for ubegrenset bruk i måneden

8807653[/snapback]

ja, hadde ikke det vært fint...

har en W810i med djuice magnum lastet ned msn et par dager etter at tilbudet kom (og flere ganger etter det), men det har aldri funket.

Telenor skylder meg en haug datatrafikk. :hrm:

(og ja jeg har ringt support osv.)

edit: leif

Endret av hernil
Lenke til kommentar
viss du har en mobil som støtter live messenger så har du gratis bruk frem til 1 september.  w810i , k800i , k610i , nokia  5500 og en hel haug til. etter det koster det 49 kr for ubegrenset bruk i måneden

8807653[/snapback]

ja, hadde ikke det vært fint...

har en W810i med djuice magnum lastet ned msn et par dager etter at tilbudet kom (og flere ganger etter det), men det har aldri funket.

Telenor skylder meg en haug datatrafikk. :hrm:

(og ja jeg har ringt support osv.)

edit: leif

8812852[/snapback]

Prøvd å reinstallere MMS- og Webinnstillingene?

Lenke til kommentar

Selve meldingene på msn pleier jo ikke å være mange tegn.

Hvor mye datatrafikk tror dere det genererer å være pålogget msn på mobilen uten å sende eller motta noen beskjeder?

Si f.eks. pålogget en time over gprs?

//Torgeir

Lenke til kommentar
Kan mig33 brukes via wifi? jeg vurderer å kjøpe meg en mobil med wifi og vil gjerne ha muligheten til å være på msn via denne..

Kanskje det finnes noen  andre og eventuellt bedre programmer?

fRED Ut!  :w00t:

8868937[/snapback]

Jeg bruker mig33 over wifi bl.a. funker helt fint.

Lenke til kommentar
Kan mig33 brukes via wifi? jeg vurderer å kjøpe meg en mobil med wifi og vil gjerne ha muligheten til å være på msn via denne..

Kanskje det finnes noen  andre og eventuellt bedre programmer?

fRED Ut!  :w00t:

8868937[/snapback]

Jeg bruker mig33 over wifi bl.a. funker helt fint.

8872855[/snapback]

Pent! Da blir det mig33 på meg etterhvert da =)=)=)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En venninne av meg ble veldig fascinert av hvordan mig33 funket på min M600i og vil ha seg ny telefon som er brukervennlig med msn-program.

Noen som har noe å anbefale?

Hun har SE idag,så det er en fordel at det er det pga laddere og annet utstyr,men ikke noe absolutt must.

Det er ikke nødvendig at telefonen har så veldig mye dill-dall,men at skjermen er stor,men at den er enkel å bruke teller mye.. Det viktigste er at msn funker godt,siden hun er mye ute i felten og liker å holde kontakt med vennene sine når hun er der:)

Takk..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå har jeg lastet ned Mig33, og skrevet inn Msn adressa mi og passord, men når jeg prøver å logge på står det bare:

MSN sign in failed - Incorrect MSN Username og password.

Jeg har sjekka passord og adresse. Og de er rett. Hva er galt?

Sony Ericsson W610i btw!

EDIT: Glem det! Fant det ut! Måtte bare skrive inn på nytt!! :w00t:

EDIT2: Hvordan skifter jeg nick? :dontgetit:

Endret av Holten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...