kakemonster7 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Noen anbefaling til Nokia n70? Lenke til kommentar
arnech Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Navn: Reporo Kort om programmet: MSN klient der man kan logge seg på MSN, Yahoo og AOL. Man kan lese nyheter fra BBC, lese dagens horoskop, og chatte på ulike chattekanaler. Pris: Gratis System: Java Last ned: www.reporo.com Nærmere info: www.reporo.com Terningkast: Dette er et relativt stabilt program, som er enkel i bruk. Fungerer fint på Nokia 3230, Motorola V3 og BenQ-Siemens EL71. Minner litt om MIG33. Terningkast 5 7628310[/snapback] Ja det er helt bra det der Reporo, men det er bare gratis de første 30 meldingene. Etter det må man betale for programmet. 7632718[/snapback] Hmmm, jeg har brukt det en tid og har ikke funnet noe sted hvor det kreves betaling for programmet og har sendt mye mer enn 30 meldinger.... Funker strålende blant annet mot iChat på Mac (som jo egentlig er AIM) og er også bra mot MSN for de som bruker sånnt. Lenke til kommentar
ferkel Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Jeg bruker Mig33. Noen som vet hvorfor jeg iløpet av en times ganske aktiv chatting fikk datatrafikk på litt over 300kB på GPRS? Siden jeg har Netcom kosta moroa 6 kr. På amobil-testen av Mig33 stod det at hvis man var veldig aktiv, kom man til å klare å ha en datatrafikk på ca 60kB. Hva i alle dager har jeg gjort feil? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Kan dere også si noe om kostnader ved bruk? Vurderer å få meg Mig33, men jeg vet ikke om det lønner seg.... Lenke til kommentar
hazelnut Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 (endret) Jeg var inne i forumet til teknofil.no og der leste jeg dette innlegget om Instant Messengers (verdt å merke seg!) Forum: Teknofil.no Endret 27. februar 2007 av hazelnut Lenke til kommentar
hazelnut Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Selv bruker jeg programmet Morange som man kan finne på Morange.com :!: Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 1. mars 2007 Del Skrevet 1. mars 2007 http://www.getjar.com/software/ er et genialt sted om man leter etter programvare til telefonen, har liste/bilde/info over mange IM programmer til telefonen! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2007 har lasta ned den offisielle live messenger fra telenor. problemet er at når jeg logger på så logger den på i all evighet. den laster ned kontaktliste og alt det der, men når den er ferdig bare står de to og snurrer og snurrer. har ringt telenor og spurt i blant annet telekiosken, ingen av dem kunne hjelpe. er det noen glupe personer her som kan hjelpe meg? hadde vært greit med gratis msn gitt... Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fortsatt ingen som har en anbefaling til Nokia n70?? Lenke til kommentar
vong10 Skrevet 6. mars 2007 Del Skrevet 6. mars 2007 Fortsatt ingen som har en anbefaling til Nokia n70?? 8092457[/snapback] du kan prøve quickim (quickim.com) Den er testa på N70 og skal funke bra, programmet er gratis Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 Bare et tips: Agile messenger er en svært gjennomarbeidet messengerklient (bred støtte) men programmet koster en del (i innkjøp). Finnes i versioner til alle mobiler (alle s60 telefoner, s90, windows mobile osv) sjekk her for info om progget Supported platforms include: Symbian Series 60 Symbian UIQ Microsoft Windows Mobile J2ME MIDP2.0 Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Jeg har innstallert Mig33 på mobilen, men jeg får ikke logget på Kommer bare opp: Invalid user. Hva har jeg gjort feil? Må jeg regstrere meg på nettsida til mig33 eller noe sånt? Kan noen fortelle meg nøyaktig hvordan jeg gjør når jeg innstallerer det (via wap) og hva jeg skal trykke osv? Lenke til kommentar
pinkolai Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Nimbuzz er ett greit msn program som fungerer greit via operamini. Kan også se når folk skriver til deg. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har innstallert Mig33 på mobilen, men jeg får ikke logget på Kommer bare opp: Invalid user.Hva har jeg gjort feil? Må jeg regstrere meg på nettsida til mig33 eller noe sånt? Kan noen fortelle meg nøyaktig hvordan jeg gjør når jeg innstallerer det (via wap) og hva jeg skal trykke osv? 8171573[/snapback] ja du må registrere deg på sia. sjekk ut mig33.com eller denne linken. Lenke til kommentar
JaNeiJo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 AgileMobile inviterer til betatesting av deres java-versjon av Agile Messenger her: http://mis.j2me.am-im.net:8080/BetaProgram/RegisterUser Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Noen anbefalinger til 6288? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Koster det penger når du er i en samtale? Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 jeg vil vite hvordan man overfører og finner den Java versjonen av live msn til D600e!! Lenke til kommentar
biotex Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hei, har 1 spørsmål, ganske grønn på dette område om jeg skal si det sånn Hvis jeg har msn på en mobil med Wi-Fi, kan jeg bruke msn gratis da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå