Manx Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 *Mine innlegg* 7642207[/snapback] Veldig Off T: Etter å ha sett 17+++ mine innlegg i diverse tråder den siste uken/året (ikke fra deg selvfølgelig) så kan jo dette være et tips til ettertiden... Bare å trykke der det står Følg dette emnet da vil du få opp denne siden: Også er det bare å velge om du vil motta epost, eller om den bare skal dukke opp i mine innlegg... Så slipper du å skrive *Mine innlegg* over alt Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Så slipper du å skrive *Mine innlegg* over alt 7643285[/snapback] fiffig. lærte jeg noe nytt idag også Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 Har faktisk latt vær å kjøpe de orginalene av samme grunn som trådstarter. VIL HA directors cut utgaven! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Da er det bare å vente til november. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Dette virket jo langt mer håndfast en tidligere lovord, så dette kan bli bra. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Gleder meg til 6. November Link Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 (endret) SSSSSSSSSWEEET! Dette blir så bra det. Tror jeg faktisk boikotter Death Proof allikevel. Endret 24. juni 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Jeg er stolt av meg selv, har klart å boikotte Death Proof så langt. Selv om den frister veldig. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 (endret) Samme her, skal vente til jeg kan få tak i en uncut DVD. Endret 25. juni 2007 av shizz kebab Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg ser Grindhouse i USA om noen uker, men det er kanskje litt optimistisk å håpe at "The Whole Bloody Affair" dukker opp på kino i løpet av den måneden jeg er der. Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er det bare meg som synes slosscenen i svart-hvitt faktisk er mer estetisk og vakker? 7573404[/snapback] Jeg tenkte ikke noe over grunnen til at den var svart hvitt jeg, gikk bare utifra at det var en kunstnerisk avgjørelse fra mr. tarantino. Jeg likte den sånn jeg. Men skulle gjerne sett den "orginale" filme slik han hadd tenkt den. Må ha på sone2 jeg da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Må ha på sone2 jeg da. 8958943[/snapback] Holder ikke bare med R2 du må ha den Japanske R2 utgaven... Edit: Eller så er det bare og vente på Kill Bill - The Whole Bloody Affair som forhåpentligvis kommer i løpet av året... Endret 28. juni 2007 av Manx Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Men er det slik at dere her ikke synes den versjonen som er på dvd nå er verdt å se bare fordi den ikke er slik som Tarantino orginalt laget den?, eller er det fordi dere ikke synes den er verdt å eie. Punktum For det virker (selv om jeg også gjerne vil se the whole bloody affair) som om noen av dere bare er "lojale" mot Tarantino fordi dere er de ekte fansene, tro i tjenesten i motsetning til de vanlige dødelige som kjøper en ublodig versjon og attpåtil våger å synes den er fantastisk. Det er jo en jækla bra film selv om den ikke er så blodig som den ble laget, og jeg er sikker på at om ingen visste at det fantes en blodig versjon, ville dere kjøpt den på dvd med engang, og syntes den var dødsbra uten å ha tenkt et sekund over at det var for lite gørr. Endret 28. juni 2007 av Wilhelmina Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Europeisk og amerikansk DVD av Vol 1 er ikke verdt å se, fordi du kan skaffe den fra Japan, hvor sort/hvit sekvensen er i farger. Slik filmen egentlig skulle være hadde ikke MPAA blandet seg inn. Og da er den hvertall ikke verdt å eie. Nå som vi vet at hele filmen kommer, blir det feil å kjøpe enkelt DVDene, fordi hva er poenget nå som den kommer i sin ekte form. Å se filmen med sort/hvit sekvensen gjør ikke filmen en hel karakter dårligere, men den blir 'litt' dårligere. Og det er prinsipialt feil å se noe slikt, når man har muligheten til å unngå det. Såklart vi ikke hadde brydd oss hvis vi ikke viste om sort/hvitt sekvensen... Hvordan går det ann å bry seg om noe man ikke kjenner til? Edit: Hvis man liker sort/hvit versjonen bedre, eller liker å se filmene hver for seg bedre... Så er jo det noe helt annet. Endret 28. juni 2007 av LunarPoet Lenke til kommentar
Lola Pagola Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg for min del visste ikke at filmen var "sensurert" før jeg så den på kino, og tenkte heller ikke over at den var en del istedenfor to. Det man ikke vet har man ikke vondt av, og sånn var det med meg. Kill bill filmene er fortsatt høyt oppe på listen min, sort hvit sekvens eller ikke. Når alt kommer til alt er jo filmen så mye mer en den, og jeg tenker ikke noe mindre av den av den grunn. Når alt kommer til alt godkjente jo Tarantino filmen, han hade jo sjansen til å ikke sende den på kino og dvd slik den er nå, det var vel ingen som tvang ham. Så der er like fult hans verk, han hadde vel en finger med i spillet når det kom til redigeringen av den versjonen vi har sett til nå, så da er det på en måte to likeverdige "verker" i mine øyne, kortversjoner og langversjoner, sorthvitt og farger, alt etter smak og behag. Terningkast 6 uansett fra meg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Tarantino har inngått et kompromiss for å få filmen vist på kino, den kunne ha blitt vist sånn den skulle vært vist hvis filmene hadde fått en NC17. Om han ble tvunget til å gjøre scenen svart/hvit, presset er vel kanskje et bedre ord å bruke. Selv om regissøren heter Tarantino så vil studioet ha igjen så mye penger som mulig, gjerne mer (kjønn det den som vil ) og flere vil se filmen om den har en R-rating enn en NC17 rating på kino... Så hvis valget sto mellom å klippe hele scenen og miste en relativ vital scene i filmen for å si det pent eller gå for den "kunstneriske" versjoen som mange har fått seg til å tro, så blir den scenen svart/hvit. Hvis valget sto mellom å velge hvilken versjon man ser så er det jo opp til man selv om man vil se kompromisset eller om man vil se "dir.cuten" sånn som mannen ville at filmen skulle bli sett. Jeg har selvfølgelig valt det siste, jeg har også den andre versjonen, men de ser jeg ikke på... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 har både europa versjonen og japan versjonen. og må si jeg liker at det går i ett med fullt blod, rødt blod er kulere en svart blod. den er vel også ca. 10 sekunder lengre med noen flere sverd kutt her og der. har man sett japse versjonen går man ikke tilbake til svart/hvitt. litt rart at japan er det landet som har minst grenser på blod og vold på film, mens de er de strengeste på vold i spill. bare se på RE4 i japan, den fjerner div blod og gørr og den værste volden. Lenke til kommentar
Labraxas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nå er det første bildet av det kommende fire-disk DVD-settet kommet. Ser sprek ut den, nå er slippdatoen satt til første juledag, så det kan se ut som at jula kommer litt seint i år. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg skal ha den. Ingen tvil. Det blir tdenes filmkveld når Grindhouse og The Whole Bloody Affair er på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå