Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg trenger hjelp. Jeg har holdt meg unna samtlige utgaver av Kill Bill, begge volumene, i påvente av Kill Bill - the full length feature. Jeg vil ikke ha en oppstykket versjon, jeg vil ha hele filmen slik Tarantino tiltenkte den, usensurert og sammenklippet på i en heftig DVD-utgave. Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon. En slik DVD-utgave er et must for undertegnede og som en gjennomsnittlig DVD-kjøper, trenger jeg den litt mer avanserte garde til å hjelpe meg i søken på den ultimate Kill Bill-DVD. Diskusjon.no > Kultur > Film: Hjelp meg i å hjelpe en hel forumdel av filmelskere! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon. Har du, eller noen andre, en link til denne utgaven? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon. Har du, eller noen andre, en link til denne utgaven? 7568486[/snapback] Jeg vet at Scarface^ har. Kjenner jeg ham rett, og det tror jeg at jeg gjør, titter han nok innom her i løpet av dagen. Han går i hvertfall ikke rundt juletreet og synger om Jesus. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hadde jeg vist at det muligens finnes en full length feature, som er usensuret, og slik Tarantino tenkte den skulle være, så hadde jeg holdt meg unna Kill Bill Vol. 1 og Vol. 2. Hiver meg med på denne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg håper og tror også at den eventuelle utgaven viser massakren fra vol. 1 i farge. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 etter mye om og men fikk jeg den japanske versjonen med full gore i vol. 1 og etter å ha sett den kan jeg aldri gå tilbake til svart/hvitt versjonen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har lett frem et par linker vedrørende emnet: Kill Bill: The Whole Bloody Affair Kill Bill: The Director's Cut Kill Bill Special Edition DVD Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Vi får vel håpe at de finner ut av den versjonen vil vi ha her på berget også, sånn at den blir satt opp kino på "nytt" Men i mellomtiden så kan jeg kose meg med de japanske utgavene av KB 1&2 Endret 25. desember 2006 av Manx Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er det bare meg som synes slosscenen i svart-hvitt faktisk er mer estetisk og vakker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er det bare meg som synes slosscenen i svart-hvitt faktisk er mer estetisk og vakker? 7573404[/snapback] Det vet vel de færreste av oss ettersom fargeversjonen ikke finnes i landet. Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Jeg trenger hjelp. Jeg har holdt meg unna samtlige utgaver av Kill Bill, begge volumene, i påvente av Kill Bill - the full length feature. Jeg vil ikke ha en oppstykket versjon, jeg vil ha hele filmen slik Tarantino tiltenkte den, usensurert og sammenklippet på i en heftig DVD-utgave. Jeg er klar over at det finnes noe slikt i Asia, men jeg ønsker en europeisk eller amerikansk versjon. En slik DVD-utgave er et must for undertegnede og som en gjennomsnittlig DVD-kjøper, trenger jeg den litt mer avanserte garde til å hjelpe meg i søken på den ultimate Kill Bill-DVD. Diskusjon.no > Kultur > Film: Hjelp meg i å hjelpe en hel forumdel av filmelskere! 7568456[/snapback] Leste et intervju med Quentin for en måned siden, han holder på med å lage en full-length versjon som kommer på kino og DVD i Europa i løpet av 2007. Edit: Forresten er begge Kill Bill-filmene et must-have. /shizz Endret 25. desember 2006 av shizz kebab Lenke til kommentar
Manx Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Er det bare meg som synes slosscenen i svart-hvitt faktisk er mer estetisk og vakker? 7573404[/snapback] Kanskje hvis man ser på den scenen med et mer "kunstnerisk" syn, men den scenen gjør seg helt klart best i farger... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Eneste jeg vet er at den japanske DVD-en av Volum 1 har sort/hvit scenen i farger. Men de ga aldri ut en DVD med begge filmene i ett. Den har ikke kommet ut enda. Og derfor har jeg ikke kjøpt filmen til nå. Venter på en DVD utgivelse uten sort/hvit tullet og spekket med ekstra materiale. Den har bare ikke kommet enda Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Dette må jeg få med meg! Mine innlegg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Dette må jeg få med meg! Mine innlegg. 7584681[/snapback] Takk det samme. Har bare den fæle QT-boksen nå. (Filmene er selvfølgelig gode, men vil gjerne ha en egen KB-versjon utenom den) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 stemmer det at den asiatiske utgaven er enda blodigere enn den som gikk på kino? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 stemmer det at den asiatiske utgaven er enda blodigere enn den som gikk på kino? 7631787[/snapback] Såvidt jeg har forstått stemmer det ja. Her er en liten quote fra en ebay selger jeg fant: This is the Japanese Uncut edition of Kill Bill. It basically has a few more limbs being hacked off, has a few more blood sprays but most importantly has no black and white segment, the entire film is all in glorious colour. Det var da Volume 1 han solgte... Lenke til kommentar
Njål Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 stemmer det at den asiatiske utgaven er enda blodigere enn den som gikk på kino? 7631787[/snapback] Nå har ikke jeg fulgt særlig med i hvilke utgaver som eventuelt har kommet ut rundt i Asia etter de respektive første dvd-utgivelser, men i hvert fall opprinnelig var det på dvd kun den japanske utgivelsen som var i farger og med noe mer vold&blod&gørr (selv om denne utgaven ble vist på kino i flere asiatiske land). Forøvrig, som nevnt for en stund siden i DVD på tilbud-tråden, disse japanske utgivelsene er på direkte latterlig billig salg hos CD Japan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå