Gå til innhold

Norsk brukermanual forCanon PowerShot S3-IS

Anbefalte innlegg

Heisann

Ja da har jeg kjøpt meg en Canon PowerShot S3-IS men jeg mangler norsk brukermanual. Fikk kun med engelsk og fransk. Greit nok det men norsk manual hadde jo vært supert.

Vet noen om denne kan lastes ned noensteds ellr eventuelt hvordan den kan la seg fremskaffe på andre måter.

Takker, og god Jul

Opelen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Heisann

Ja da har jeg kjøpt meg en Canon PowerShot S3-IS men jeg mangler norsk brukermanual. Fikk kun med engelsk og fransk. Greit nok det men norsk manual hadde jo vært supert.

Vet noen om denne kan lastes ned noensteds ellr eventuelt hvordan den kan la seg fremskaffe på andre måter.

Takker, og god Jul

Opelen

7568449[/snapback]

Hvis du har kjøpt kameraet i en norsk butikk, skal det følge med skandinavisk bruksanvisning. Har du ikke fått den med kan du forlange å få den, eller heve kjøpet.

Tror ikke skandinavisk kan lastes ned på nettet, men du kan bestille den i butikk eller fra importøren. Tror det koster ca 300-500 kroner.

Lenke til kommentar
Hvis du har kjøpt kameraet i en norsk butikk, skal det følge med skandinavisk bruksanvisning. Har du ikke fått den med kan du forlange å få den, eller heve kjøpet.
Har du kjøpt en nordisk utgave skal det følge med en manual på ett nordisk språk, normalt på dansk. Har du kjøpt en EU-utgave så må du nok dessverre ta til takke med den engelske og evnt. andre, uten at du av den grunn kan heve kjøpet eller forlange noen nordisk manual.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...