Opelen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Heisann Ja da har jeg kjøpt meg en Canon PowerShot S3-IS men jeg mangler norsk brukermanual. Fikk kun med engelsk og fransk. Greit nok det men norsk manual hadde jo vært supert. Vet noen om denne kan lastes ned noensteds ellr eventuelt hvordan den kan la seg fremskaffe på andre måter. Takker, og god Jul Opelen Lenke til kommentar
sarom Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 HeisannJa da har jeg kjøpt meg en Canon PowerShot S3-IS men jeg mangler norsk brukermanual. Fikk kun med engelsk og fransk. Greit nok det men norsk manual hadde jo vært supert. Vet noen om denne kan lastes ned noensteds ellr eventuelt hvordan den kan la seg fremskaffe på andre måter. Takker, og god Jul Opelen 7568449[/snapback] Hvis du har kjøpt kameraet i en norsk butikk, skal det følge med skandinavisk bruksanvisning. Har du ikke fått den med kan du forlange å få den, eller heve kjøpet. Tror ikke skandinavisk kan lastes ned på nettet, men du kan bestille den i butikk eller fra importøren. Tror det koster ca 300-500 kroner. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Hvis du har kjøpt kameraet i en norsk butikk, skal det følge med skandinavisk bruksanvisning. Har du ikke fått den med kan du forlange å få den, eller heve kjøpet.Har du kjøpt en nordisk utgave skal det følge med en manual på ett nordisk språk, normalt på dansk. Har du kjøpt en EU-utgave så må du nok dessverre ta til takke med den engelske og evnt. andre, uten at du av den grunn kan heve kjøpet eller forlange noen nordisk manual. Lenke til kommentar
Opelen Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 Tror dere hvis man sendte en email Canon Norge at de ville sende meg en fil som muligjorde en utprint..? Kjøpte nemlig cameraet her i Canada og er bare kjempefornøyd så langt. Opelen Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Følgende finner du hos Canon Norge: Hvis du av noen grunn har mistet din brukerveiledning, så kan du kjøpe en ny fra en av våres forhandlere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå