joneoverland Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 noen andre som har trøbbel med xbox360 wireless adapteret. har hatt to nå begge varte ca en måned så er de helt døde.. ? er det svakheter på disse her eller noe sånt.. finnes ingen liv i dem. tar testen på dashboardet å der står det bare disconnected og det lyser heller ikke Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Merkelig, har snart hatt min trådløse i ett år og aldri noe som helst problem! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har hatt min i et år (om et par timer) og har ikke hatt noe problem, du var visst bare uheldig. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du har hatt to og begge er defekte er det vel noe rart med Xboxen din... Har hatt min omtrent et år jeg også, og den funker helt perfekt. Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 25. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) fant nettopp ut at det definitivt er noe rart med xboxen.. ser ut som det er usbporten på baksiden som ikke er særlig stabil.. for når eg satte adapteret på framsiden så kom det til live igjen Endret 25. desember 2006 av joneoverland Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Tråden flyttes til Diskusjon.no -> Spill -> Spørsmål og svar - Konsoll. (Innlegget skal ikke kommenteres. Dette tas opp over PM!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå