lektroluv Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) http://www.kotaku.com/gaming/top/free-gran...-ass-224013.php I know the Gran Turismo demo isn't supposed to hit until tomorrow, but early this morning there were several reports of people being able to download it. And it looks like word has spread, as of about 8 a.m. the network has been knocked-out. According to the Playstation 3 forums, the help center is telling people that the network was knocked out because it got too busy. When I tried on, I was first asked to do a firmware update (it's been awhile) and then when I tried connected I received an error code 8002A280. Doh! Oh man, I hate to see what happens on Christmas morning when all of those people open up new PS3s and try signing in at the same time. Ikke helt bra at serverne er overbelasta allerede. Selvsagt er det en "stor ting", men hvor mange med PS3 kan ha henta denne samtidig? Endret 24. desember 2006 av lektroluv Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ja det er jo litt begrenset antall konsoller der ute, men kansje dette kan vere ein tankevekker og ein "sjekk" på ka nettverket tåler. Så Sony for jo muligheten til å forbedre dette den neste tiden, før konsollene virkelig begynner å ramle villmann ut fra samlebåndet Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) jepp jeg tror de burde skaffe et bedre nettverk/servere jeg har tenkt og laste ned gt-hd til ps3 når jeg får den Endret 24. desember 2006 av fanboy Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Regner med at de skalerer nettverket bedre senere når det blir flere brukere. Men det er jo rart at de ikke har såpass med kapasitet at en 300-400 k personer kan laste ned demoen samtidig. Men de lærer vel etter hvert som de prøver og feiler. Her har Microsoft ett klart pluss da de har drevet med dette en stund Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) microsoft har vel sikkert en del flere servere også spredd rundt i verden enn det sony har. men tipper sony fikser dette problemet kjapt. stor pågang er jo bare positivt alikevel, så sony bør jo helt klart se fordelen med å oppgradere serverne sine...håper jeg i alle fall Endret 24. desember 2006 av Spirre Lenke til kommentar
skalleno Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 skal ikke vi xbox eiere få julegave da? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 skal ikke vi xbox eiere få julegave da? 7568731[/snapback] Det kommer vel GOW content ut på Live i dag Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Var ikkje det bare tull da? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Det kom også ut en Resistance-oppgradering, og en firmware-upgrade som skulle forbedre nettverk-performance i PSN, og noen PS1-spill, noenlunde samtidig. Har en liten mistanke om at kanskje firmwaren som er den egentlige synderen når pågangen ble for stor, ikke GT-HD og bandwith. :-/ Tok bare ett par timer å ordne. Slikt skjer med alle, engang iblant. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Var ikkje det bare tull da? 7569087[/snapback] w00t? Jeg hadde gledet meg til det *Edit, leste at det bare var tull Endret 24. desember 2006 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvor kan man laste ned GT fra? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 du har lest nøye ser jeg. det er en nedlastbare HD demo av GT4 for PS3. så med mindre du har kjøpt en fra japan eller usa så blir det nok vanskelig for deg å nyte denne demoen Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 du har lest nøye ser jeg. det er en nedlastbare HD demo av GT4 for PS3. så med mindre du har kjøpt en fra japan eller usa så blir det nok vanskelig for deg å nyte denne demoen 7570412[/snapback] Jeg har to stk ps3 hjemme nå jeg:) En fra japan. Så da blir det nok en Demo av GT4. Får du prøvd det kanskje? Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 For de som ikke får prøvd GTHD fordi de ikke har PS3 så kan dere sjekke video fra demoen på lenken under. Videoklipp GTHD Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 går ikke og dømme grafikk noe serlig men det virker som de har gjort lydene mer realistiske Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 du har lest nøye ser jeg. det er en nedlastbare HD demo av GT4 for PS3. så med mindre du har kjøpt en fra japan eller usa så blir det nok vanskelig for deg å nyte denne demoen 7570412[/snapback] Jeg har to stk ps3 hjemme nå jeg:) En fra japan. Så da blir det nok en Demo av GT4. Får du prøvd det kanskje? 7570520[/snapback] kan jeg spørre hvordan du har fått tak i de, og hvorfor to stk? Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Har spill GT HD en del i går og i dag. Jeg syntes grafikken og lyden var veldig bra. Har hatt problemer å logge på Ps3 network også nå ikveld, men vet ikke om det er nette mitt eller ikke Det ser bra ut akkurat nå Spirre: Er ikke noe problem å få tak i Ps3. Jeg har også 2 stk Bestilte fra Japan for en stund siden og fikk de fredag Er jo kjekt å ha 2stk Betalte 6500 for hver og fikk gratis frakt(kjøpte fra en kompis som hadde kjøpt i Japan og han sendte de) Endret 25. desember 2006 av Sondremj Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 du har lest nøye ser jeg. det er en nedlastbare HD demo av GT4 for PS3. så med mindre du har kjøpt en fra japan eller usa så blir det nok vanskelig for deg å nyte denne demoen 7570412[/snapback] Jeg har to stk ps3 hjemme nå jeg:) En fra japan. Så da blir det nok en Demo av GT4. Får du prøvd det kanskje? 7570520[/snapback] kan jeg spørre hvordan du har fått tak i de, og hvorfor to stk? 7572246[/snapback] Kjøpt en av en fyr i Japan. Akuratt nå har jeg kun em stk fordi jeg har solgt den ene. Akuratt nå har jeg Ps3 60gb+5 spill:) Når jeg kommer hjem på tirsdag blir det nedlasting av GT hd. Sondremj: Tok det lang tid å laste ned eller? Jeg har egentlig rask internett linje: 6Mb/sekund. Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Satt på nedlastinga og gikk ut ca en time, når jeg kom inn så var spillet ferdig nedlastet. Har 2 megabit linje. Skal prøve å legge inn Yellow dog Linux v5.0 nå. Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Satt på nedlastinga og gikk ut ca en time, når jeg kom inn så var spillet ferdig nedlastet. Har 2 megabit linje.Skal prøve å legge inn Yellow dog Linux v5.0 nå. 7572795[/snapback] Jeg har spilt mye online. Men har aldri vært innom den "Playstation store" Er det mye gratis man kan hente der? Når du registrerte adressen din, hvor gjorde du det da? Jeg måtte ta en amerikansk adresse for at det skulle bli godkjent he he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå