Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Mamma fikk Friis veske Pappa fikk den nyeste Staalesen boken Bror fikk 101 things to do before you´re old and boring (bok) og en stripete hettejakke fra H&M Mormor og morfar fikk hudpleieprodukter fra apoteket Bestemor fikk vannkoker Kusine fikk undertøyssett og en lipgloss Petronius fikk Seinfeld Sesong 1+2 (maraton en dag plz) En annen venninne får også undertøyssett + sminkepung fra Accesorize og lipgloss Bestekompisen fikk Police Squad (ditto) Aslak fikk en Beatles Abbey Road skulderveske og 101 things to do before you die (+ en ekstra gave han får neste gang vi sees) Er fornøyd med min egen innsats på gavefronten i år ja Endret 25. desember 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Mørkegrønn DDR-Kirby til ;P 7573340[/snapback] Takk for den, du! Kunne ikke gjette noe annet enn Kirby! :!: Gleden var stor ved å gi alle Kirbyene. Så det var derfor du var så optatt med å sy Kirbyer da jeg snakka med deg for en stund siden? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Eh... ingenting Forresten... det er litt komisk at denne tråden er så mye mindre enn "Hva fikk du til jul?"-tråden. 7572178[/snapback] Det er nok en del i alderen 12-15/16 som ikke gir vekk gaver, men gjerne får foreldre til å kjøpe til søsken og ellers har avtaler om å ikke kjøpe til venner. Det er sjeldent folk i denne alderen har penger å bruke på gaver, så det er forståelig. Personlig brukte jeg mer i år enn jeg pleier, og er fornøyd med det. Gøyere å gi. 7572216[/snapback] Gøyere at andre fikser for deg. Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 3. januar 2007 Del Skrevet 3. januar 2007 Damn, var gavmild i år, hvertfall med de kun 4 pakkene jeg gav bort. Liker ikke å svare på slik tråder egentlig, men what teh heck. Dama: Acne Jeans (passa bra i størrelsen, men ikke helt max passform. Like så greit, hun la på 900kr og kjøpte et par Tsubi jeans, som BTW er mye kulere). Pappa: Steikepanne med hel bunn til induksjonsovn (bytta, da kantene var litt høye, og kunne skape litt vanskeligheter ved steking av div. mat. Men, han var i alle fall glad for tanken, da han trengte stekepanne). Mamma: 50min aromaterapi (veldig fornøyd) Bror: 200kr+Daim sjokkis (Skulle egentlig være 500kr, da han skyldte meg 300kr, men han sa han ikke kunne ta imot så mye). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå