Sneakerholic Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) hellzbellz tskjorte og en burberry parfyme til søs. bok om fluefiske og fluebinding samt en linekutter med be-back til far armani brilletui til mor resten av folka fikk stort sett kjipe ting som de trengte... Endret 24. desember 2006 av Sneakerholic Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg var flink og utnyttet tidligere ting som jeg hadde fatt men aldri brukt, og visste jeg aldri ville bruke. Faren min fikk; Hugo Boss parfyme som han hadde brukt opp, og pa baten sa slo jeg like sa godt til pa en 70/30 (jeg betalte 70%) gave, dvd om vamp. Han onsket seg den sa fryktelig, sa bare kjopte den. Moren min; tofler. Skylder henne na 300 kr, fordi hun ikke bestemte seg for det egentlige, sa fikk dette som alternativ. Grei mor sann sett Kusine: solvkjede som ble kjopt tidliger i annen anledning, men som aldri kom til nytte Onkel; spleiselag emd moren min pa klokke med gullbelegg. Kostet meg ca 700 kr eller noe, hun gav meg 300 kr, og det var fra begge. Bestefar; sokker Tante 1; Vin Onkel og tante i vest; sjokolade Vennine 1; sjokolade som sjefen gav meg. kan ikke fordra godis, men hun elsker det. Og en flaske rodvin Vennine 2; piecring Bestevennine 1: oredobber Bestevennine 2; hakke bestemt meg. Hun gav meg gave helt uventet hehe bestevennine 3: gavekort pusen min; armband som hun ble dodsens lykkelig for. Koste meg virkelig da Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Pysj til mor Bok om krigene til havs til far Jakke og bokser fra Moods til største bror Svalbarddyne til nest største bror (disse to betalte mamma) Topper til bestevenninnene mine Revyen på DVD og lakris til sjefene mine Lys og lakris til kollega vest og skjorte til kjæresten Ørepynt til venninne Hårføner til annen venninne Bok av margit Sandemo og masse kindersjokolade til kompis Lenke til kommentar
zaico Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Dama: Tivloi radio, mobiltelefon, veske, genser, Støvletter, perfyme og sminke Besteforeldre: Dobbelt sett med sengesett Muttra: En stor flaske fra polet, samt noe annet småting Pappa: Flaske Bache XO pure and rustic Søster: Parfymesett Brodern: Killzone på psp Minstesøster: Mp3-spiller, noen bling fra HM Sønn av søster: Dress Var så konge at jeg måtte kjøpe den til han, selv om den overskred budsjettet bigtime (Han er 2 år) Onkler og tanter: Vin eller film Vi i vennegjengen gir ikke gaver, vi drikker oss heller stupfull 1. juledag! Tror det var alle! Endret 25. desember 2006 av zaico Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Sannheten om rødhette Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Eh... ingenting Forresten... det er litt komisk at denne tråden er så mye mindre enn "Hva fikk du til jul?"-tråden. Lenke til kommentar
EVA 1 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Gaver. 3 Naruto bøker til søss En krimbok til my ol' man. En annen bok til Mutter. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Eh... ingenting Forresten... det er litt komisk at denne tråden er så mye mindre enn "Hva fikk du til jul?"-tråden. 7572178[/snapback] Det er nok en del i alderen 12-15/16 som ikke gir vekk gaver, men gjerne får foreldre til å kjøpe til søsken og ellers har avtaler om å ikke kjøpe til venner. Det er sjeldent folk i denne alderen har penger å bruke på gaver, så det er forståelig. Personlig brukte jeg mer i år enn jeg pleier, og er fornøyd med det. Gøyere å gi. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg skulle liksom handle gaver til familien, men oppdaget plutselig at det bare var tre dager igjen til jul når jeg fikk ferie. Derfor hadde jeg ikke tid, og får heller komme med dårlige unnskyldninger til de som ikke fikk gave i år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg ga en del selv, men jeg kan ikke for at mamma og pappa kjøper gaver fra meg til andre uansett. Blir bare mer kred til meg. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Tja ble litt av hvert. Klær. Sko Hamsterbur med hamster Penger. Sony Ericsson K 800 i Parfyme +++ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg ga en del selv, men jeg kan ikke for at mamma og pappa kjøper gaver fra meg til andre uansett. Blir bare mer kred til meg. 7572222[/snapback] Gaven fra deg kom tydeligvis ikke i posten, kan jeg forvente den i romjulen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg ga en del selv, men jeg kan ikke for at mamma og pappa kjøper gaver fra meg til andre uansett. Blir bare mer kred til meg. 7572222[/snapback] Gaven fra deg kom tydeligvis ikke i posten, kan jeg forvente den i romjulen? 7572285[/snapback] Jeg har ikke adressen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Jeg har ikke adressen. 7572363[/snapback] The House that Funk Built #1A Downtown Bergen Norway Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 4" Spiker til pappa :!: iPod lader til brodern og kona. 10 DVD'r til den andre brodern Kakefat i glass til morsan. Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Kjøpte noen DVD'er som de forskjellige familiemedlemmene fikk dele på, laber inntekt ftl * Pirates of the Caribbean 2 * URO * The Fast and the Furious - Tokyo Drift * Da Vinci Koden * Miami Vice * Superman Returns * Trond Viggo's Beste 1 Tror det var de Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Alle i familien min fikk hver sin vinflaske. Alle kameratene mine fikk hver sin DVD. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Låvedør Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 en syngende gris film cs 1.6 bamse badegreier kiss DVD cd`er smykke ++ Lenke til kommentar
Erren Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Her er min liste av det jeg kommer på: T-skjorte og Weird Al Jankovic-cd: Til bror Vegard_ Liten rosa Kirby til Zeromac Liten blå Kirby og en camo-lommebok til Redline Liten blå Kirby til Flaringo Liten rosa Kirby til en venninne(Helene, hvis hun finner på å lese det) Liten lilla Kirby til en annen venninne(Mona) Liten brun Kirby, en kul kortholder og en nøkkelring til enda en venninne(Solveig) Mørkegrønn DDR-Kirby til ;P Liten, rosa pirat-Kirby til atter en venninne(Kariann) Mp3-spiller til far(Sandisk Sansa E250) Kjøleskapsmagneter til søss Sponsa mor med litt penger til laptopen hun skal kjøpe seg. Gleden var stor ved å gi alle Kirbyene. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 (endret) Kjæresten(Epflefe): -Bilde (Selvlagd) -Bok (Klemmeboken) -Film (Nattportieren) Lexidh/IRC-mor: -Film (Les Mizerables) -Spareku Vennine(The-Nie)/Bergen-mor: Jeg og Eplefe spleiset på en Dolly Parton konsertbilett til henne Mamma: Chigong-kuler. (Alternativ stresse-ned-ting) Pappa: Stor pepperkvern formet som baseball-bat Bror: Musikk (Soilwork - Stabbing the Drama) Eldste Søster: Scrapbook-kit Yngste Søster: Et lite sminkesett, en liten pengepunk(Dead Little Girl), Rosa diddle-hårstrikker Søskenbarn/Kusine: Musikk (Deathstars - Termination Bliss) Kamerat: Film (Jarhead) Hmm, tror det var alt. Endret 25. desember 2006 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå