123456789101112 Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei Skal bestille Samsung LE-26R71B. noen som vet om man må betale moms siden de sender fra dannmark? eventuelt er det noe annet jeg må vite om butikken Takk for svar Lenke til kommentar
rolax Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Jeg kjøpte en Razer Diamondback fra shg.no som koset rundt 350kr. Jeg måtte ikke betale toll, eller mva. Endret 24. desember 2006 av geiremann Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Ser du har laget enda en post Gir deg samme svaret her: Hvis du tar å leser på siden så står dette: Alle priser er inkl. 25 % moms og i Norske kroner hvor ikke annet nevnes. http://shg.no/handelsvilkar/salgsbetingelser2.asp#p2 Lenke til kommentar
.:CyberMan:. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 ALLE priser på SHG.no, som er i NOk, er reelle priser, ¨å det du må betale.. Eneste minus med dem, er at det er "litt" mere frakt, og ca. en dag lengre sendings tid, enn med andre gode norkse web sider.. :-) .:CyberMan:. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå