tigertoe Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei, er ganske nybegynner, men har hentet ny pc som jeg har komponert selv. Hovedkortet er et nForce 680i SLI m/Intel prosessor. XP er installert på en standard disk. Har kjøpt meg 2 wd raptor disker og skrudd disse på plass. (Gjenkjennes i diskbehandling) Ønsker å konfigurere dem i Raid 0 og legge XP inn på dem og deretter bruke standard disken til data etc. Det følger med raid drivere på en floppy disk, men jeg har (selvsagt) ikke floppy drive i maskinen. Har skjønt at man skal enable raid i bios og jeg ser diskene listet der, men ikke gått videre da jeg ikke skjønner hvordan jeg skal få på plass driverne når jeg ikke har floppydrive. Er det noen der ute som gidder å henvise meg til en guide som kan hjelpe meg videre, eller gi meg noen tips, eller må jeg rett og slett kjøpe meg en floppy drive? Ønsker dere alle en God Jul Lenke til kommentar
TriNitroToluen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Lån en floppy til å bruke under installasjonen, er liten vits å kjøpe en floppy bare for den lille delen. Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hei, er ganske nybegynner, men har hentet ny pc som jeg har komponert selv. Er det noen der ute som gidder å henvise meg til en guide som kan hjelpe meg videre, eller gi meg noen tips, eller må jeg rett og slett kjøpe meg en floppy drive? Ønsker dere alle en God Jul 7567952[/snapback] Finns en haug med RAID-guider derute - som du finner via google.com eller søkefunksjonen her på forummerne. PS. Trodde at musikk var noget man komponerte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå