EviLEddiE Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Personlig var jeg en blanding av "Nerden" og "Gromgutten"... Kilde Lenke til kommentar
Ender Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 på ungdomsskulen; same som deg, på gymnaset blei eg meir ein blanding av macho og gromgut, no; veit ikkje. Blanding av nerd og spøkelse kanskje Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg er en Gutteromsgutt :razz: Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Jeg er en Gutteromsgutt :razz: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 15:33, skrev Dikky:Jeg er en Gutteromsgutt :razz: TRor du skreiv feil. Rettelse. "Jeg var en Gutterumpegutt"o Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 25% gutteromsgutt, 75% mannlig versjon av villkatten :smile: Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Helt klart gutteromsgutten Lenke til kommentar
Zuul Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 50% Otto Jespersen, 25% sofasliter og 25 % datafreak. Lenge leve Otto :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 16:33, skrev SirHartge: Quote: Den 2002-11-22 15:33, skrev Dikky: Jeg er en Gutteromsgutt :razz: TRor du skreiv feil. Rettelse. "Jeg var en Gutterumpegutt"o Lol Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Forresten eg var en blanding av MACHO og GUTTEromsGUTTEN.. Tøff i trynet mot andre dominante hanner og meget snill og koselig med jentene. Husker at i 9 klasse skulle alle i klassen skrive noe positivt om hverandre og de fleste skrev at eg var så kul med mine kule kommentarene og noen jenter skrev at eg var barsk. ahhh det var gode tider det. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-23 01:41 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 Quote: Den 2002-11-22 13:19, skrev EviLEddiE:Personlig var jeg en blanding av "Nerden" og "Gromgutten"... Ye .. me too :smile: PS: Jålejenta og Villkatten er egentlig en og samme .. og den heter .. Fjortissen Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 22. november 2002 Del Skrevet 22. november 2002 GUTTEROMSGUTTEN er vel meg :smile: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 Når jeg var på ungdomskolen var jeg en fullverdig gutteromsgutt - men nå når jeg studerer er jeg så fryktelig fri på skolen. Jeg er HELT anderledes på skolen. Det er nesten litt rart. Liksom på ungdomskolen var jeg tyst og snill, nå er jeg IKKE tyst, jeg plaprer med ALLE men er enda snill :smile: Må nevne jeg liker meg mye bedre nå enn hva jeg gjorde før :smile: Er ikke livet rart eller :smile: Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 23. november 2002 Del Skrevet 23. november 2002 "Gutteromsgutt" men, gjorde aldri lekser - bortkastet tid :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Ingen Jeg gjør ikke lekser Ikke tøff i trynet Ikke supernerdete Kjenner de fleste, og mange i flere av gruppene Ikke "freakout kid" Ikke snillesmisketrynet Ikke for opphengt i skolen Får bra karakterer i de fagene jeg mener er viktige Har flest venner utenfor skolen Digger ikke å drikke til du elger, eller å røyke/droppe/sette narkotiske stoffer og tryne i gata og være tåpelig i fudla (Les nederst) Tror ikke jeg passer inn på skolen jeg :smile: *Dagens tanker* Leiligheten til en kamerat er nabo til en nattklubb, og hver fredag/lørdag er det masse skrikende, bråkende gamle idioter som oppfører seg som om de var 14. Et vindu er i andre etasje, og derifra kan du se ned på gata uten at noen ser det, og i dag så jeg bla: -En dame på ca 40 som vasset rundt i ørska. Dama var så full at hun trynte midt i gata, og dro med seg to andre i fallet. -En gjeng med menn på ca 35-40 (6-7stk) som gikk å sang midt i gata, og ropte etter alle ungjentene de gikk forbi. De ble nesten påkjørt flere ganger av rånere*. -Ei jente på 18-22 som sto og var så vekke at hun datt i sammen, og hun trengte hjelp til å sette seg opp. -Flere som elget (spydde) så jævlig at halvparten hadde vært nok. -Generelt masse gamlinger som sjangler forbi. -Fjortisjenter som også sjangler forbi, og de enten gråter eller snakker usansynlig høyt til noen som ikke er der. *Rånere: (Dette er skrevet på nynorsk, fordi jeg føler at jeg har lettere for å uttrykke mine følelser på dette språket.) What is there to say? Well, perhaps someone gets off doing this, other feel that this gives them inner peace/an epiphany/nirvana or any other religious or spiritual experience or understanding. Other might profit on this, been recomended to do this by his physician, live in his/her car, have a bomb under his/her car and if forced by a demented person to keep their vehicle going at a given speed, BUT... all you others: GO HOME! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 JohndoeMAKT: kanskje du skulle satt opp webcam der og filmet drittet! det hadde vært kult. :smile: Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Har faktisk tenkt på det, og kjenner en jeg kansje kan låne et av. Ikke bli forundret om det en dag er en post som heter "Drunkcam, live @ sprøytebyen haugesund." Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 Var en snille gutt eg, Vi fikk sikkelig med straff om vi ikke var greie gutter/jenter både på skolen og hjemme. Er andre tider nå, Min svoger er lærer/lektor og han sier at ungdomen i dag skulle hatt en omgang med pryl, Lenke til kommentar
Iceythe Skrevet 24. november 2002 Del Skrevet 24. november 2002 hm... var den med mest fravær av alle i klassen, var alltid stille i timene. d var så rart, jeg var uhyre trøtt på en examen. jeg satt der med blyant og papir og ikke viskelær. sovnet litt av, våkna, skrev litt feil, og så skjer det artige.. jeg begynner faktisk å lete etter Rediger//angre Lenke til kommentar
plumbo Skrevet 26. november 2002 Del Skrevet 26. november 2002 genialt, me må fyra opp kamera lars.. også musikk live fra wembley Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå