Gå til innhold

Hva slags elev er/var du?

EviLEddiE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forresten eg var en blanding av MACHO og GUTTEromsGUTTEN.. Tøff i trynet mot andre dominante hanner og meget snill og koselig med jentene.

Husker at i 9 klasse skulle alle i klassen skrive noe positivt om hverandre og de fleste skrev at eg var så kul med mine kule kommentarene og noen jenter skrev at eg var barsk. :lol: ahhh det var gode tider det.

[ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-11-23 01:41 ]

Lenke til kommentar

Når jeg var på ungdomskolen var jeg en fullverdig gutteromsgutt - men nå når jeg studerer er jeg så fryktelig fri på skolen. Jeg er HELT anderledes på skolen. Det er nesten litt rart. Liksom på ungdomskolen var jeg tyst og snill, nå er jeg IKKE tyst, jeg plaprer med ALLE men er enda snill :smile:

Må nevne jeg liker meg mye bedre nå enn hva jeg gjorde før :smile:

Er ikke livet rart eller :smile:

Lenke til kommentar

Ingen

Jeg gjør ikke lekser

Ikke tøff i trynet

Ikke supernerdete

Kjenner de fleste, og mange i flere av gruppene

Ikke "freakout kid"

Ikke snillesmisketrynet

Ikke for opphengt i skolen

Får bra karakterer i de fagene jeg mener er viktige

Har flest venner utenfor skolen

Digger ikke å drikke til du elger, eller å røyke/droppe/sette narkotiske stoffer og tryne i gata og være tåpelig i fudla (Les nederst)

Tror ikke jeg passer inn på skolen jeg :smile:

*Dagens tanker*

Leiligheten til en kamerat er nabo til en nattklubb, og hver fredag/lørdag er det masse skrikende, bråkende gamle idioter som oppfører seg som om de var 14. Et vindu er i andre etasje, og derifra kan du se ned på gata uten at noen ser det, og i dag så jeg bla:

-En dame på ca 40 som vasset rundt i ørska. Dama var så full at hun trynte midt i gata, og dro med seg to andre i fallet.

-En gjeng med menn på ca 35-40 (6-7stk) som gikk å sang midt i gata, og ropte etter alle ungjentene de gikk forbi. De ble nesten påkjørt flere ganger av rånere*.

-Ei jente på 18-22 som sto og var så vekke at hun datt i sammen, og hun trengte hjelp til å sette seg opp.

-Flere som elget (spydde) så jævlig at halvparten hadde vært nok.

-Generelt masse gamlinger som sjangler forbi.

-Fjortisjenter som også sjangler forbi, og de enten gråter eller snakker usansynlig høyt til noen som ikke er der.

*Rånere: (Dette er skrevet på nynorsk, fordi jeg føler at jeg har lettere for å uttrykke mine følelser på dette språket.)

What is there to say? Well, perhaps someone gets off doing this, other feel that this gives them inner peace/an epiphany/nirvana or any other religious or spiritual experience or understanding. Other might profit on this, been recomended to do this by his physician, live in his/her car, have a bomb under his/her car and if forced by a demented person to keep their vehicle going at a given speed,

BUT... all you others: GO HOME!

Lenke til kommentar

hm...

var den med mest fravær av alle i klassen, var alltid stille i timene.

d var så rart, jeg var uhyre trøtt på en examen. jeg satt der med blyant og papir og ikke viskelær. sovnet litt av, våkna, skrev litt feil, og så skjer det artige.. jeg begynner faktisk å lete etter Rediger//angre :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...