Ulven Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Min acer laptop har nettopp vært på reperasjon. Da jeg fikk den tilbake fikk jeg raskt virus og måtte formatere. Men siden der ikke ligger mere enn 1 partisjon på harrdisken fungerer ikke recovery diskene.. Hadde en windows xp pro norsk cd-liggende men cd-key nekter å fungere på den cd-en.. Må man ha en spesiell versjon av XP for at desse key-ane som står på laptopen skal fungere ? På førehand takk og God Jul Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du booter fra cden trenger du ikke CD-key. det trenger ikke jeg ihvertfall :\ Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du booter fra cden trenger du ikke CD-key. det trenger ikke jeg ihvertfall :\ 7567928[/snapback] Hvilken cd snakker du om da ? Fikk ikke med windows da jeg kjøpte pcn. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvilken cd snakker du om da ? Fikk ikke med windows da jeg kjøpte pcn. 7568126[/snapback] Windows XP CDen. Du skrev du hadde en, og at cd-key'en ikke virka Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Hvilken cd snakker du om da ? Fikk ikke med windows da jeg kjøpte pcn. 7568126[/snapback] Windows XP CDen. Du skrev du hadde en, og at cd-key'en ikke virka 7568144[/snapback] Ja har en cd-som jeg tror er win xp pro sp2, der blir jeg nødt til å skrive inn cd-key midt i installasjonsprosessen. Og den som står bak på den bærbare pcn fungerer ikke. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Skal jeg benytte OEM lr Retail versjonen av win xp på min Acer, noen som vet ? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Tipper det er OEM lisens den som står på PCen. Acer recovery cdene skal fungere selv om en bare har 1 partisjon, det fungerte hverfall på min Acer. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 Tipper det er OEM lisens den som står på PCen. Acer recovery cdene skal fungere selv om en bare har 1 partisjon, det fungerte hverfall på min Acer. 7568940[/snapback] Jepp, en OEM versjon av xp fungerte den Lenke til kommentar
Bigzz Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du booter fra cden trenger du ikke CD-key. det trenger ikke jeg ihvertfall :\ 7567928[/snapback] Og viss du trenger CD-Key bare spør meg har over 100 000 (hacks) mhm no Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvis du booter fra cden trenger du ikke CD-key. det trenger ikke jeg ihvertfall :\ 7567928[/snapback] <svar> 7570208[/snapback] Jeg trenger ikke. Du burde redigere vekk den posten. Er ikke tilatt med warez-snakk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå