Bricks Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Hvordan får jeg klokken/datoen til å vises bedre når telefonen er i dvalemodus?Nå er det så vidt jeg kan skimte det på skjermen Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 slå av slumremodus, då skal klokken vises hele tiden Lenke til kommentar
Bricks Skrevet 24. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2006 slå av slumremodus, då skal klokken vises hele tiden 7568000[/snapback] Slumremodus er slått av. men kontrasten blir for dårlig, jeg må vinkle telefonen for å klare å se klokken.Lurte på om det gikk ann å stille slik at klokken vises kraftigere? Lenke til kommentar
frowen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Har lett etter det samme, men finner ikke. Må nok godta vinklinga Lenke til kommentar
N73_user Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Her er en alternativ screensaver... Har ikke fått testet ut denne fullt enda, for jeg innstallerte denne først i går kveld selv, men... Klokken/tallene blir ihverfall større, og det er lettere å se hva som står på skjermen. Dæggern... Måtte fjerne linken, for det viste seg å være "crack-side" Programmet heter ihvertfall "ClockScreensaver v1.02.00 S60 V3(freeware)" Bruker kanskje litt mere strøm enn den innebygde... Endret 25. desember 2006 av N73_user Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå